Mir4o0

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About Mir4o0

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Ауди а4

Recent Profile Visitors

286 profile views
  1. Колеги ремапнах аудито и стана като самолет😃. Човека който ми я чипна вдигна леко корпусното налягане на помпата,това го направи с друг клапан който беше от гнп на 2.5тди и налягането на моето гнп се вдигна и влезна в норми . Ремапната е на стейдж 2 на 1.4 налягане на турбината. Дръпнах се с 1 бмв е46 320 дизел 136 коня чипосъно и в крайна сметка го минах с 1кола разстояние. Мапера е най добрия в моя град и останах много доволен от резултата даже ми и сложи попкорн. Максималната скорост в момента е 210 и прекъсвача се включва.
  2. Предложете някой добър мапер в Хасковска област Аз съм от Харманли, тук има но търся някой професионалист, който се занимава само с такива неща
  3. Здравейте отново намерих си други дюзи от по новите двигатели с сменени разпръсквачи 220 умови след 98 година дето са 220-300 барови сложих ги и колата взе да работи по меко но каточили не върви както трябва но сега пък спря да пуши. Дано след като я ремапна да тръгне още. Между другото имам перфектни дюзи 190 барови 60 лв ги продавам 4те
  4. Колеги днес приключих с турбото стана бетон направо 😁. Изпробвах я как върви и каточили в ниските обороти не включва турбото а след 2500 оборота има доста разлика от преди 200 си ги фаща без да се замисля . Предполагам че като сменя дюзите и като я чипосам ще стане по динамична в ниските тя сега не може да захрани турбото с тези дюзи и този чип според мен. Нека по компетентните се изкажат😁.
  5. Малко снимков материал от последните 2 дена работа по колата. Маслените магистрали станаха перфектно остана ми да оправя ауспуха и маркучите за въздуха и приключвам с турбото. Следващата стъпка са дюзите и не на последно място настройка на ecu за да заработи както трябва.
  6. Днес се позанимавах с турбото и ето какво се получи. Използвах си моят колектор защото другия беше твърде голям и упираше в филтърната кутия, моят го обърнах го на обратно капнах му 2 3 точки с цеото също свалих средната част и го закарах на заварчик. Утре продължавам с главоблъсканицата. Ще въртя студената част ,гейта ще нагласям, маслените магистрали също , абе създадох си бая работа. Между другото имам перфектна турбина за продаване от 1.9тди 90 коня който го интересува да пише че финанси трябват. Също и затапих егр а където е на всмукателния колектор, изрязах 1 парче винкел пробих му 2 дупки намазах колектора гарнитурката и винкела с тънак слой силикон стегах болтчетата и се получи повече от перфектно😏. Това е резултата По професия съм горски ама станах монтьор🤣
  7. Мерси за съветите колеги. Справих се с колектора с препарат и топла вода но не ми остава време да направя турбината както трябва вече в събота и неделя ще се занимавам повече.
  8. Днес се занимавах с турбото по тъмно свалих моето и хванах с 1 болтче другият колектор и взех да белязвам новата турбина, утре за заварка. Всмукателният колектор е в ужастно състояние утре ще се мъча да го изчистя с водоструйка и препарат но ако не стане с това ми предложете нещо с което да го изчистя.
  9. Днес смених разпръсквачите на дюзите с 216умови утре се заемам с турбината
  10. Да ще го напасна с новият фланец и ще му капна 1 2 капки след това на заварчик и тъка нататък Колега луд умора няма само се поти😀. Бачкам в сервиз и ми е ясно как се прави и накрая се реших да се позанимавам колкото може по добре с количката ми. Споделям тук за да се знае горе долу кво трябва и кво не тряба да се прави, защото аз никъде не намерих пълна тема за такъв двигател с такова турбо като моето, 😏дано всичко се получи както трябва.
  11. Така колеги набавих си следните части разпръсквачи 216ум , изпускателен колектор от шаран 110 коня ще пасне идеално за турбото и турбината от 2.5 тдс. Елемента няма да го пипам питах мапера и ми каза че няма смисъл да го сменям каза че разпръсквачите ми не са толкова големи за 11ска или 12ска елент. Днес дадох на един стругар колектора с турбото да ми нарави фланец и другия ден почвам с монтирането на частите, турбото ще се заваря за фланеца и колектора. Набавих си частите за 100 лв. Ще правя нови маслени магистралито се знае 😀 с кербован маслоустойчив маркуч отгоре а отдолу ще го измисля.
  12. От 90 автоматик е помпата Сменях кутия маховика е твърд и има още доста феродо почти като ново беше
  13. Е аз смених помпата с такава от автоматик тя не е ли с по голям елемент
  14. Така, колеги отдавна не съм писал по темата, Но днес реших отново да пиша по нея. Та днес се съветвах с един доста добър мапер в моето градче и ми обясни че с една турбина от бмв 2.5 тдс и разпръсквачите от 2.5 тди и правилна настройка на софтуера колата ми може да стане 150-180 коня. Възможно ли е или ще си губя времето отново с глупости. А забравих да кажа че вече съм махнал катализатора и съм изправил трабата на ф60 но крайното гърне си го оставих че без него гърми много пък не върви 😄. Дисковете с съпортите съм ги сменил с по големи от преди да почна темата тук
  15. Така колеги днес реших да сменя екуто на аудито, защото ми гореше 12 на 100 градско. И изнамерих че след смяната му с другия колата си върви по същия начин и не пуши черно и че съм се набутал с 200лв. Сложих и еку от пасат 90коня с металния корпус дето е 16битов моя беше с пластмасовия корпус 8битовия и сега с 16 битовото еку колата върви по мазно и гори доста по малко. Ще следва и ремап на новото еку и още дреболии като отсраняване на катаризатор и по големите разпрасквачи след това турбо и ще видим ко ще стане. Та така вече ще знам че на 8 битово еку не се получава качествен ремап.