Mir4o0

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About Mir4o0

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Ауди а4

Recent Profile Visitors

434 profile views
  1. Колеги днес разбрах че ако взема тоя мотор трябва да взема и глава от голф 4 1.9 90 или 110 защото моята е друга, и да се преправят водните съединения и вакуума за сервото. Също и гнп ще трябва щото моето е друго и конзолата за него. Общо взето не си заслужава да се правят тези неща. Продължавам с търсенето на мотор 1з или афн ще е.
  2. Клеги намерих здрав мотор обаче е от 116 коня помпа дюза, мисълта ми е ако му сложа моята глава и периферията от моя двигател дали ще се получи здрав и надежден мотор. Чувал съм че ако сменя блока с такъв от помпа дюза се получава много здрав мотор.
  3. Днес проверих цените за описаните от теб части +маслена помпа защото зам че на тези мотори помпите спират да качват масло и мотора става на салата всичко ще ми излезе 350-400лв. До колкото омасляването на стеблата на клапаните съм обеден че пропускат щото като смених турбото ми направиха впечатление и препушва синьо. Чудя се сега намерих 3-4 мотора по 150-200лв ще ида да ги пробвам щото още са на колите и ще реша вече. Пари за майстор не давам, всичко си правя сам +това работя в сервиз 😉.
  4. Пичуй стана проблем, колата гори масло. За 1000 км 1.700 литра масло съм налял турбината е здрава няма омаслено нито по маркучите нито от двигатела тече. Забелязах че тече антифриза от гарнитурата на главата и съм долял 1 литър антифриз за 1000км. Та сега да го отварям ли за нови сегменти, гумички на главата шлафане и там подобни или да търся цял не оборудван, какво ще ме посъветвате кое е по добра оферта. Според мен е по добре да взема друг с код на мотора афн и да му направя пълна ревизия. Сега ще си блъскам главата трябваше да му направя пълна ревизия и тогава да бараникам другото но аз не ви послушах мерак ми беше да стане по най бързия начин но ето че не стана номера на китайката.
  5. Аз съм с твърд мотора ми е 1з и като му смених кутията свалих съединителя и беше почти като нов
  6. Колеги ремапнах аудито и стана като самолет😃. Човека който ми я чипна вдигна леко корпусното налягане на помпата,това го направи с друг клапан който беше от гнп на 2.5тди и налягането на моето гнп се вдигна и влезна в норми . Ремапната е на стейдж 2 на 1.4 налягане на турбината. Дръпнах се с 1 бмв е46 320 дизел 136 коня чипосъно и в крайна сметка го минах с 1кола разстояние. Мапера е най добрия в моя град и останах много доволен от резултата даже ми и сложи попкорн. Максималната скорост в момента е 210 и прекъсвача се включва.
  7. Предложете някой добър мапер в Хасковска област Аз съм от Харманли, тук има но търся някой професионалист, който се занимава само с такива неща
  8. Здравейте отново намерих си други дюзи от по новите двигатели с сменени разпръсквачи 220 умови след 98 година дето са 220-300 барови сложих ги и колата взе да работи по меко но каточили не върви както трябва но сега пък спря да пуши. Дано след като я ремапна да тръгне още. Между другото имам перфектни дюзи 190 барови 60 лв ги продавам 4те
  9. Колеги днес приключих с турбото стана бетон направо 😁. Изпробвах я как върви и каточили в ниските обороти не включва турбото а след 2500 оборота има доста разлика от преди 200 си ги фаща без да се замисля . Предполагам че като сменя дюзите и като я чипосам ще стане по динамична в ниските тя сега не може да захрани турбото с тези дюзи и този чип според мен. Нека по компетентните се изкажат😁.
  10. Малко снимков материал от последните 2 дена работа по колата. Маслените магистрали станаха перфектно остана ми да оправя ауспуха и маркучите за въздуха и приключвам с турбото. Следващата стъпка са дюзите и не на последно място настройка на ecu за да заработи както трябва.
  11. Днес се позанимавах с турбото и ето какво се получи. Използвах си моят колектор защото другия беше твърде голям и упираше в филтърната кутия, моят го обърнах го на обратно капнах му 2 3 точки с цеото също свалих средната част и го закарах на заварчик. Утре продължавам с главоблъсканицата. Ще въртя студената част ,гейта ще нагласям, маслените магистрали също , абе създадох си бая работа. Между другото имам перфектна турбина за продаване от 1.9тди 90 коня който го интересува да пише че финанси трябват. Също и затапих егр а където е на всмукателния колектор, изрязах 1 парче винкел пробих му 2 дупки намазах колектора гарнитурката и винкела с тънак слой силикон стегах болтчетата и се получи повече от перфектно😏. Това е резултата По професия съм горски ама станах монтьор🤣
  12. Мерси за съветите колеги. Справих се с колектора с препарат и топла вода но не ми остава време да направя турбината както трябва вече в събота и неделя ще се занимавам повече.
  13. Днес се занимавах с турбото по тъмно свалих моето и хванах с 1 болтче другият колектор и взех да белязвам новата турбина, утре за заварка. Всмукателният колектор е в ужастно състояние утре ще се мъча да го изчистя с водоструйка и препарат но ако не стане с това ми предложете нещо с което да го изчистя.
  14. Днес смених разпръсквачите на дюзите с 216умови утре се заемам с турбината
  15. Да ще го напасна с новият фланец и ще му капна 1 2 капки след това на заварчик и тъка нататък Колега луд умора няма само се поти😀. Бачкам в сервиз и ми е ясно как се прави и накрая се реших да се позанимавам колкото може по добре с количката ми. Споделям тук за да се знае горе долу кво трябва и кво не тряба да се прави, защото аз никъде не намерих пълна тема за такъв двигател с такова турбо като моето, 😏дано всичко се получи както трябва.