Jump to content

pepsico

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Контакти

  • Website URL
    http://www.pepsico.data.bg
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив
  • Интереси
    Audimania

pepsico's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. pepsico

    Въпрос за Audi A8

    Kolega ima edno kabel4e koeto se prekyswa otzad na navigaciqta i si gotov. P.S. syzalqvam 4e pi6a na latinica no imam problemi s PS - to
  2. pepsico

    за маслото

    синтетика и полусинтетика са предимно за нови двигатели а също и за двигате така наречените "резачки". препоръчвам ти минерално масло 15W40
  3. 0.5мм е много голям ключ за тази информация си има литература не мога да цитирам в момента :!: :!:
  4. абсолютно никакъв проблем да се шлайфат но естествено до допустимата дебелина в момента не мога да я цитирам
  5. на струг дисковете не се изправят добре по-добре на мери къде има шлайф машина специално за дискове става перфектно и не е скъпо. А за накладки ти препоръчвам ATE най-доброто.
  6. Явно наистина съм се изказал малко пресилено с думата провал простете можеби наистина е само стъпка назад :oops:
  7. грешка на ръката за старото 2.5TDI V5 имам предвид 5 цилиндровия редови двигател. и изобщо не твърдя че съм голям капацитет просто имам някакви наблюдения и ги споделям с Вас но явно има доста хора като теб (не се обиждай) които се информират предимно предимно от литературата а там тези неща просто не ги пише. :!: :!: :?: :!: :?:
  8. Ти май изобщо нямаш поглед върху А6 2.5TDI V6 и А6 2.5TDI V5. P.S. И аз изобщо не се интересувам от това колко е скъпа потдръжката на един автомобил. Все пак става въпрос за сериозни части а не за консумативи. Става ми ясно че хората които обсъждат тази тема предимно се возят на колите си и четат по списания тая колко коня била оная колко вдигала И един въпрос още: защо на старото 2.5TDI V6 аз още не съм видял скапана турбина или ГНП примерно (те все пак са на доста повече километри от новите)
  9. Твоя модел е супер няма грешка
  10. не знам дали да се хваля но днес смених още една помпа. и повярвайте ми не са им само това проблемите P.S. според мен това за раждясването на помтите са глупости. и още маслото и ГНП-то нямат никаква връзка.
  11. проблема на тези ГНП-та е в електрониката. А тези които съм ги сменял са на около 200000 км
  12. Здрасти на всички, радвам се че темата има по голям интерес. Първо искам да кажа че сервиза в който работя не е кой знае колко оборотен но все пак идват доста "намазани" АУДИТА дори от София и почти цяла България. Сервиза се казва AUTOUNION и е официален дилър на Аутотехника за Пловдив. Та да си дойдем на думата за около година съм сменил поне 10 - 12 ГНП-та на въпросната марка, за турбо компресори да не говорим издържат около 150 000 км, за течовете на масло не ми се говори (няма спиране) да говоря ли за разпределителни валове и кобилици. Иначе за динамика, икономия на гориво и вървене са жестоки.
  13. никога аз съм луд фен на AUDI и смятам такъв да си остана 8)
  14. и все пак не знаеш в колко оборотен сервиз работя ,но почти нямаме ден без проблемното 2.5TDI V6 петака е супер
×
×
  • Create New...