Ngoro

Members
  • Content Count

    5,619
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Ngoro

  • Rank
    Заварчик 7-ми разряд

Друго

  • Kaра
    водно колело

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

7,935 profile views
  1. Продавам цяла изпускателна система на 73 мм / 3" за Ауди А4 1.8Т предно предаване, 5 или 6 скоростна ръчна кутия. Test pipe 73 мм bolt-on за к03 и к04 турбини. Down pipe 73 мм bolt-on за оригинал катализатор или test pipe с мека връзка Средно гърне проточно с тръба на 73 мм от към Down pipe и 2x50mm от към крайните гърнета две крайни гърнета проточни вход 50mm с краен накрайник на 103мм всички гуми, конзоли, тампони, болтове, гайки и педерастии към гърнетата и тръбите. Цена : 760 лв. 70 снимки на адрес: http://www.x-non.com/exhaust ползвана е около 6 месеца и свалена заради минаване на TUV и реставрация на оригиналните гърнета, тръби и накрайници. Пращам по куриер до БГ. Пишете ми тук или на message. Test pipe монтиран на к04-рка Down pipe има малко повече заварявания на късата част защото вися без мотор в коша половин година и се покриви меката част та се наложи малко преправяне отпред. В момента се съхранява хоризонтално, разглобена в мазето и е готова за директен монтаж Средно гърне едно от крайните гърнета
  2. Няколко сезона поред сменям Конти SC 5 и SC 5p и сега взех SC 6 Разликата е че 5тицата и 5p са с мноооого меки страни и колата се лашка ляво дясно като вляза в каналите на камионите в дясната лента на магистралата 6-тицата е с доста по-дебели страни и на същите участъци от пътя сега колата не се клати като пЕана имат много добро поведение на мокро, шумни са ми и бързо се износват, скъпи са нооо причината заради която ги купувам са нах-добри на мокро. Фулда е ужасно зле. Последната фулда която купувах и исках да изхвърля веднага беше преди 10-тина години. ужасно меки страни и клати още повече от контито ПС. аз ползвам 235/40 ZR18 95Y TL значи при теб на 17 ще е още по-осезаема разликата в клатенето ако вземеш 6-тица
  3. определено второто! хич не обичам да давам парѐ
  4. Аз незнам какви са тия толко извънземни неща дето искате да гледате на най-новия модел дисплей? Порното ли си пускате там? Щото аз съм си изкарал дигитален километража, малко температури и налягания и толкова. Напълно достатъчно както за площТа на дисплея така и за мястото му и възможностите човек да гледа в него. И "само" 16 цвята "зърнест" дисплей са ми повече от достатъчни
  5. Като гледам как се редите на опашка при тия Чебурашки направо се сещам майка ми как се реди няколко години подред докато през далечната 1981-ва ни излезе късмета за цветен телевизор Рубин Ну Пачему тавариши ?
  6. Ако имате нерви 9 месеца да чакате, можете и да намерите табло и за под 300 еврака Аз моето го купих за 150 евра. сложих цена 300 щото по толкова ги гледах сега в ebay
  7. Ако сте склонни да се бръкнете с 8 стотака и да чакате почти година само за да спестите купуването на ново табло защо не погледнете поляка от qmatis? Аз си взех от там преди 3 години неговия модул и си взех ново табло. Ако не се мятате на модул с всички екстри ще ви излезе - 300 еврака за табло с плазмен дисплей + 220 евра за qmatis + някой лев за прекодиране на таблото и ключовете
  8. При мен чак на 8-мия резервоар Абе хора като ги пишете тия глупости вЕрвате ли си? Щото моята кола като й сипя квото там съм решил да й сипвам (сливова, гроздова, А95, А100) веднага във VagCom-а мога да гледам колко реже аванс и колко впръсква гориво и колко е горивната смес Явно някои коли са много тъпи щом им отнема цели два резервоара че да почнат да усещат нещата а извънземния С-троник дето е пълен с 2 мозъка - един от Айнщайн другия от Нютон - много ги мЕришат горивата щото ауспуха нали минава покрай кутията и затова режат от мощностТа че да се наместят говняните "съединителни плочки" по-нежно че да не се скъсат като тоалетна хартия Белана Тоя пост е кандидат за наследник на онЯ със студения въздуф дето режеше компресорните перки на турбините Да не би хАфтора да е същия ?
  9. след дълги размисли за строукване се отказах просто не ми се занимава вече с колата както си играх миналата пролет тук няма добро място за строукване и хич нямам доверие кой ще го прави. Даже толкова се изциганих че не сменихме основните лагери Тоя сет от бартек го купих само защото го бяха пуснали примоция пз първи ден преди 2 недели и аз като мутреса го платих импулсивно щях само да взимам IE rods от бартек на 19 мм че да си ползвам буталата ама като сметнах че трябва да поръчвам отделно семерингите за буталата, биелните лагери, биелните болтове и пак всичко щеше да дойде тотал 1000 еврака и купих комплекта другото нещо е че бартек твърдят че тия мотовилки са до 1000 коня но съм сигурен че просто са китайки които препродават но при всички случаи ще устискат моите мизерни 240-260 коня (ако са изобщо толкова де, не съм я мерил още) причината да заеба нещата е че като малките деца се ядосах като помлях мотора при смяна на ангренажа и сега съм й сърдит на кочината все още не можем да разберем какво се е случило. Защо ремъка изглежда като сдъвкан. Защо липсват 2 зъба от него, защо не беше ударила клапаните и защо успях да я возя цели 20 километра преди да кихне За сега подозренията са в посока новия оригинален купен от ауди хидравличен обтегач който на високи обороти изпуска Разследването продължава и тая седмица. Мотора не беше затегнал нито валовете на главата. нито новата водна помпа Реално АудиФен1 е прав за строукването се отказах и като се сетих за мъките на Цецо с неговите проекти а уж исках да си ремонтирам ежедневката заради пукната топла част на турбото Пък вижте до къде го докарах мислех да сменя коляновия вал с такъв от 2.0 тфси че е по-здрав но и това заебах накрая Я по-добре дайте съвети за интеркулер какъв да сложа имам 2 дето ми харесват но имам и 2 питания 1-ви интеркуулер тоя е нискък и дълъг. дебел е 3 " и опира в радиатора на климатика. червената каруца горе дясно е Б7 и там се монтира под гредата с малко магии. проблема ми е че в момента климатичния ми радиатор е на путка и без да имам FMIC пред него виждам зор лятото в града да се охлади колата щото през радиатора нищо не минава. Ще го сменям сега с нов нооо все пак въпроса ми е - ако допра интеркулера до климатичния ще имам ли кофти студено през лятото? дали няма да презагрея климатичния и да не може да се охладжда щото няма достатъчно въздух от горната незакрита част а от долната яко да го подгрява интеркулера като я настъпя 2-рия нищо че е на Б6 - е 2.5" и стои напред отдалечен на 1.5 до 3см от климатичния радиатор при него хуя обаче е че е по-висок и попада под гредата като се монтира + че закрива още по-голяма площ от климатичния радиатор и като седи под гредата - използва ли за охлаждане изобщо тия ребра ? та там никой няма да го духа и двата радиатора са Treadstone и двата са с еднакъв строеж на питата вътре и двата са с еднакви параметри 700CFM за 1-вия и 720 CFM за втория и двата имат спад от 1psi а при full boost 2psi и двата са около 300 евро и с двата ще ми останат фаровете за мъгла не се налага да ги махам и двата влизат почти без рязане по бронята 2-рия не изисква рязане по crash bar-a за сега имам от 2-ма души мнение да взимам 1-вия, ниския и дебел
  10. незнам буталата са леки но мотовилката и болтовете са маасив имах на някакъв лист грамажите старото бутало е към 400+ грама и то без болта ще ги премеря пак трез седмицата и ще дам грамажите
  11. е още ми е рано да масонствам с 3.0 TFSI
  12. оригиналия комплект цяло бутало с болтове мотовилка лагери семеринги и т.н. тежи 1059 грама новото тежи 1198 грама разлика от 150 грама в повече за новия комплект мотовилката е дупчена да качва масло към буталния болт. болта е на 20мм старите бяха на 19 мм знам че за хибридна K04 тоя сет е ненужен но така или иначе скоро ще й взема душицата и ще идем на по-голямо турбо https://www.bar-tek-tuning.com/1-8t-20v-pistons-conrods-wiseco ето описание на сета Set of Wiseco High Performance Pistons and BAR-TEK I-Beam Conrods! Complete Kit for your 1.8T 20V engine with 20 mm piston pin diameter. This is the perfect set for your 1.8T engine up to 650 hp. Features pistons: original Wiseco much lighter reinforced complete kit with rings and pins bore size available in 81.00, 81.50 and 82.00 mm 20mm piston pin diameter skirt coated for less friction Features conrods: Original BAR-TEK® very light for extreme performance with ARP rod bolts and ARP paste I-Schaft design up to 1000hp Additional riffle drilling hole for piston pin Features ACL rod bearings: Race proved Performance coatings Extra hole for pin lubrication The specified compression is based on a 1,65mm head gasket.