Jump to content

mimojef

Members
  • Мнения

    50
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 TDI 150Hp 2015

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Русе

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

mimojef's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. mimojef

    Dpf

    Аз не съм точно за тази теме понеже моето е Б8.5 но е с АдБлу и за това ще си позволя да драсна едно изречение. Прави и впечатление, че когато зареждам от ЛукОил ми пуска регенерации на 600-800 илометра а когато зареждам на РомПетрол или Шел регенерациите зачестяват 350-450 км. Карам по един маршрут всеки ден по 30км.
  2. Винаги по 6 пъти ли премигва?
  3. Моето е Б8.5 С АдБлу. Веднъж ми светна на таблото AdBlue system Fault. но изгасна след около 20км. каране. След това светване ми беше записало тази грешка. За това се учудих, че при теб я пише без да светва индикация на таблото. Препоръчаха ми да си почистя инжектора за адблу който влиза в кюмбето на ДПФ. При мен е на удобно място, но все не остава време да се занимая с това.
  4. По принцип проблеми с адблуто светват на таблото🤔 Там ли е цялата ДЕФ система и ДПФ-а Да не е изкормено.
  5. Не е ли Р204F Нещо свързано с Адблу ДПФ ........... Има ли АДблу тази кола?
  6. С VSDC можеш да си промениш интервала и си го карай колкото искаш
  7. Влади е прав. То има една максима. Като си купиш стара кола, поправяш си я и я караш. Ако някой ти подари кола значили, че не трябва да и сменяш маслото? Щото една смяна на масло е 200лв. а колата ти е без пари.
  8. Слагай по гъсто респективно по евтино масло. Не си хвърляй парите на вятъра като не ти се ремонтира двигател. Този разход на масло няма да го докараш до половин литър на 10к каквито и спецификации да му слагаш.
  9. И моето с мултитроника е така. Бутвай го на S като си в колона. Не грабят така яко като с ръчната кутия или като DSG-то при кикдаун. Все пак е вариатор. Пък може и да има някаква повреда. Да кажат по запознатите. Карал съм А4 В6 1.9 ДТИ 130 коня с мултитроник. Струва ми се по динамично.
  10. Тука гледам си в нормите. Карай си така. Аз бих минал на най евтиното масло 15W40 без да сменям. То реално винаги е прясно с това доливане.
  11. Ами то стига един маслен сегмент да има запекъл и ей ти го завишения разход. +малко от клапаните +0,5л. по книжка и................. за това на бензиновите Аудита им се носи славата, че на моменти горят повече масло от колкото бензин. Аз така съм чувал.
  12. Голям късметлия си. Къде ги намирате тези А6-тици по на 25 години на 250к? То само градско да е карана ще навърти повече за тези годинки. А кой взема А6 за градска кола? Според мен колата ти е близо милионник и се нуждае от сериозен ремонт на двигателя. Пък и за този мотор до 2л. на 1000 километра не се ли считаше за нормален разход на масло?
  13. Клаксон, фарове за мъгла, надка температурен датчик, патктроник............. като го наредиш ще си дойде на мястото.
  14. Ако няма такъв бутон като на клипа, значи е в самата брава. Това е само предположение. Не съм имал такава кола.
  15. Абе така е ама къде се вкарваш в разни филми със смяна на глави. Щом ти е първия личен автомобил вероятно си младеж имаш време пред себе си. Ако мислиш да те ровят с тази кола ОК сложи си нова глава, даже и нов мотор можеш да си купиш от Дас Ауто и си карай. Ама ми се струва че варианта да си я позакрепш като намериш начин да я оправиш по най безболезнения за теб начин е най добър. Виж какво ти е написал Куката-А4
×
×
  • Create New...