AALEXANDROV

Members
  • Content Count

    5,040
  • Joined

  • Last visited

About AALEXANDROV

  • Rank
    User
  • Birthday 11/11/1978

Друго

  • Kaра
    4F2V6T

Контакти

  • ICQ
    311-107-697

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

6,905 profile views
  1. @Andy3 Аз карам втори сезон такива и нямам оплаквания. На джанти са ми и ги слагам, когато дойде времето, не предварително. Недозавиването е от колата, не от гумите, а свръхзавиването е от десния педал предимно. Та предполагам просто комбинацията зима+куаттро ти действа така
  2. @Милослав За сверка ако е нужно по-нататък, разполагам с едно такова. Поддържам го добре, без излишно припадане, но във всички случаи в пъти над нивото, в което се намират автомобилите на автотърговците.
  3. Ако ще сме на НИМ около колите - аз съм за. Ако ще търкаме пейките в ОМВ-то - не ме кефи.
  4. Тоя Янко бреее... не показва и това си е. Явно ще трябва да дебнем в техническия раздел за D3.
  5. Може да се погледне А8 4.0 тфси, мисля че влиза в бюджета, не е толкова спортно настроен като S8 и експлоатационните разходи ще да са по-ниски. Върви страхотно, смесено разходът ще се вмести може би 15/100, защото е с 8-степенната кутия. Ако пък най-важното е разходът, погледни 3.0 тди фейса.
  6. Точно пет обяви по-надолу има това, което търсиш. Няма да правя реклама, търси си обявата сам.
  7. Ние преди месец вадихме в А1 втора сим-карта за детето за един смарт-часовник. Няма проблеми, и телефона и смарт-часовника си работят. Теленор наистина не го предлагат това, затова прехвърлихме номера на детето в А1 и след това направихме втората карта.
  8. При шесткоростните автомати в Q7 не бяха ли само при 4.2 ТДИ моторите с Aisin кутии?
  9. Човек, казвам ти го направо - с бюджет 30к не бих гледал за 4G. Бих търсил 4F в най-добрата модификация с най-много екстри и пак щяха да ми останат доволно пари за обслужване и неочаквано изникнали след покупката ремонти. Алтернативно А4 B8 - по-нова платформа е от 4F
  10. Абсолютно съм съгласен, че годините не са основния фактор. 90% от амортизацията е функция на пробега. Единственият плюс от по-новата година дори в рамките на един и същи модел е изчистването на началните, "детски" болежки.
  11. По принцип продавачът е читав, имам сведения. Километри мисля, че не върти (но не мога да гарантирам). Разликата в километрите според мен е от няколкото месеца разлика в обявите. Колата като цяло не изглежда зле, никак даже.
  12. И аз го пробвах това с ВИН-а през сайта, става. Еми при това положение, какво да говорим - едни минимум 140к върнати километри, дали от настоящия продавач или от някой, който е внесъл и "напудрил" колата. Лошото е, че немските коли са с уникално качествени интериори и трудно се познават километри по салона само.
  13. Това по-скоро е от заминали тампони на мотора според мен. Колеги, в 3.2 ФСИ има начин с диагностика по положението на датчиците да се определи, дали има разтягане на веригите. Не е просто късаш и тогава разбираш. Това сигурно ли е? Много евтино ми изглежда... За 3.0 ТФСИ всичко, което се сменя при симптоми на некоректна работа на верижно-обтяжната група, излиза около 3000 лева с оригинални части. А не вярвам да е много по-различен комплекта от 3.0 ТДИ.
  14. @zhelyazA6 Чисто от любопитство, колко са реалните километри? Не че ме учудва нещо такова де, но все пак да си сверя часовника за безочието на джамбазите... П.п.: Като гледам на "оригиналната" снимка, каква е чернилка по ауспусите, бас държа, че лапка масло доста - да кажем 5 литра на 10 000 км. Това също трябва да се има предвид при покупка, не само пробега. П.п.2.: А всъщност как извадихте ВИН-а на колата от първата обява на колегата? Не видях да е написан някъде.