Jump to content

150hp

Members
  • Posts

    1,002
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About 150hp

  • Birthday 04/28/1988

Друго

  • Kaра
    4.0 TFSI

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

150hp's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Зависи от конкретния екземпляр, състоянието му и начина на експлоатация. Нужна е и голяма доза късмет, понеже не винаги всеки един скрит дефект може да се хване при първоначална диагностика. Моето S6 с 4.0 ТФСИ също е с ДСГ и не съм имал никакакви проблеми - много здрав мотор, който доставя голям кеф. С кутията също не съм имал проблеми. Не знам, обаче, дали тази кутия е същата като при масовия 3.0 тди и дали нямат някакви конструктивни и софтуерни разлики.
  2. Ако не му е взето здравето от някой рейсър, само ще те радва. Освен гореспоменатите неща е важно да са в кондиция свещите и бобините, както и сондите, иначе често пали чека. Препоръчително е и да се кара с висококачествено гориво. Аз го карам само със 100 октана и усещам лека разлика между него и обикновения 95, естествено в полза на 100-те. Поведението на двигателя е страхотно и направо пристрастяващо - тегли като влак още от 1300 оборота и така до края на оборотомера. Турбо дупката не е голяма и почти я няма, а лагът е минимален. Звукът също е добър. Носи безпроблемно на ремап и дава добри резултати. Моят е сток, но съм карал ремапнат и там колата се усеща много по-силна. Заради факта, че гаси цилиндри, разходът извънградско е приемлив за тази мощност, ако се кара нормално. Градско си харчи. Веригите са скъпо звено, водната помпа и периферията също. Достъпът до повечето части е труден, оттам идва и по-високата цена за труд при необходимост от ремонти. Аз я карам вече 1 година и за миг не съм съжалил, че я притежавам. Просто си иска своето и не търпи компромиси.
  3. Да, благодаря за споделената информация. Вече знам как и откъде да го управлявам. До вчера си стоеше на race и по моята улица закачаше леко отпред. Сега вече преди да се прибера си го превключвам на lower и няма никакво закачане, дори да мина по-бързо.
  4. Аз също карах 3.0 тди във версията му от 245 коня и потвърждавам, че тези коне се усещат само на хартия. Колата беше в перфектно техническо състояние, но въпреки това ми идваше тромава, особено с четирима души на извънградско. За мен битурбо дизелът с 313 коня е перфектен за тази кола, ако се държи на дизел. За бензина - 3.0 ТФСИ.
  5. Активна е и имам две опции - lower и raice. Когато карам бавно и градско си стои на lower, а като вдигна над 60 км/ч минава на raice. Когато съм в движение и съм над 50 км/ч., функцията избледнява и тогава не мога да избирам между режимите.
  6. Здравейте. Отскоро съм собственик на S6 4G 4.0 TFSI. Колата е с въздушно окачване, но не зная има ли опция да повдигам и свалям колата сам, или тази възможност е предвидена само за Олроуд? Колата в момента е доста ниска и отпред ми закача при малки неравности. Когато сменям режимите /Auto, individual, race и т.н./ не забелязвам да се вдига или сваля. Как мога да я настроя да е малко по-висока и като цяло да регулирам въздушното окачване?
  7. 3.0 TDI, 245, S-tronic. Понякога при първо тръгване сутрин или при недостатъчно загряла кола на градско, кутията превключва и държи нетипично ниски обороти - примерно на прав участък изрежда 1,2,3 и слага 4-та с 30 км/ч и трепери на 900-1000 оборота. Това не е типичното нейно поведение. Щом дам малко повече газ, или теренът стане по-стръмен, започва да си държи нормални обороти. Това не се случва всеки път, но напоследък по-често и сравнително кратко. Нормално ли е?
  8. Здравейте. Откакто застудя, след запалването на колата чувам нещо като цъкане на мигач/реле от ляво на волана. Появява се през няколко секунди, а след това изчезва или се чува рядко. Не мога да определя точно откъде идва - дали от ляво на волана, дали от лявата врата или отдолу при педалите, но определено е някъде в лявата страна. Преди известно време имах проблем с левия баласт на ксенона, но го смених и сега всичко е ОК, а цъкането продължава, така че отпада вероятността да е свързано с него. Имали ли сте подобен проблем?
  9. Благодаря ти. В Порше казват, че ако намеря камера от друго място, пак трябвало после да ходя при тях, за да я настройват, понеже имала някакъв протект и трябвало да се настрои и регистрира от тях. И да съм бил внимавал с какъв произход ще е камерата, която ще намеря, защото ако я купувам втора употреба, могло да е от крадена кола и това после ще се установи при тях.
  10. Здравейте. Отскоро колата ми изписва грешка: "Acc brake guard an adaptive cruise control not available". Посетих Порше София, където направиха диагностика и установиха, че проблемът е в камерата на предното стъкло, която се намира зад огледалото и вариантът бил само смяна с нова. Цената на нова камера е 2200 лева, отделно искат пари за монтаж и настройка, т.е процедурата вероятно ще стъпи около 3000 лева. Тъй като тази сума ми се струва висока за камера, искам да попитам има ли някакви други решения на проблема?
  11. Имам същия проблем и след диагностика в Д-Брос ми казаха, че проблемът е в камерата и вариантът е само нова и оригинална от Порше, която да се препрограмира след това от тях. Самата камера се намирала в предното стъкло и била протектирана. Знаете ли колко би струвала нейната подмяна и наистина ли само там може да се направи?
  12. Тошко, чел съм твои мнения и в други сайтове и съм придобил представа какво търсиш. Например темата за 2.5 тди срещу 1.8Т. Поради това съм на мнение, че 3.0 ТФСИ няма да покрие твоите критерии, както не ги е покрил и осмакът 4.2 ФСИ. Според мен търси 4.2 ТДИ V8 или 3.0 би ТДИ.
  13. Конкретно при A6/S6 C5 4.2, разликата между ръчни и автомат е драстична. И не само като бързина, но и като усещане и пъргавина по време на шофиране. Автоматът е стар, с много загуби и често с предстоящ ремонт. Не случайно е описван като "дупка за конски сили".
  14. Здравейте, колеги. В момента съм на морето и ми предстои пътуване обратно утре. По време на пътя на отиване през няколко часа ми присветват трите червени лампи, които са една над друга и които съм оградил на изображението. Какво означават те и опасно ли е да се пътува така? Пояснявам, че снимката е направена преди старт на двигателя, за да може да издебна момента, в който светват всички лампи и да заснема проблемните, които светват за по 5-10 секунди и изгасват по време на движение. Всички останали, които виждате, не светят. Просто съм дал на контакт и съм уловил момента преди колата да запали. Моделът е А6 4G 3.0D 245 S-tronic.
  15. Карал съм Пасат ЦЦ на 3 години и Ауди А4 на 4 години, с двигатели 2.0д. И двете тракат, вибрират и шумят като орехотрошачки. По волана наистина няма вибрации, но в купето си се усещат. Особено при стартиране сутрин и на по-студено време. При работа на място на светофар също. А при настъпване тембърът и вибрациите са все едно моторите са голяма ярмомелка, която ще роди малки ярмомелчета.
×
×
  • Create New...