-
Posts
1,002 -
Joined
-
Last visited
150hp's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Зависи от конкретния екземпляр, състоянието му и начина на експлоатация. Нужна е и голяма доза късмет, понеже не винаги всеки един скрит дефект може да се хване при първоначална диагностика. Моето S6 с 4.0 ТФСИ също е с ДСГ и не съм имал никакакви проблеми - много здрав мотор, който доставя голям кеф. С кутията също не съм имал проблеми. Не знам, обаче, дали тази кутия е същата като при масовия 3.0 тди и дали нямат някакви конструктивни и софтуерни разлики.
-
Ако не му е взето здравето от някой рейсър, само ще те радва. Освен гореспоменатите неща е важно да са в кондиция свещите и бобините, както и сондите, иначе често пали чека. Препоръчително е и да се кара с висококачествено гориво. Аз го карам само със 100 октана и усещам лека разлика между него и обикновения 95, естествено в полза на 100-те. Поведението на двигателя е страхотно и направо пристрастяващо - тегли като влак още от 1300 оборота и така до края на оборотомера. Турбо дупката не е голяма и почти я няма, а лагът е минимален. Звукът също е добър. Носи безпроблемно на ремап и дава добри резултати. Моят е сток, но съм карал ремапнат и там колата се усеща много по-силна. Заради факта, че гаси цилиндри, разходът извънградско е приемлив за тази мощност, ако се кара нормално. Градско си харчи. Веригите са скъпо звено, водната помпа и периферията също. Достъпът до повечето части е труден, оттам идва и по-високата цена за труд при необходимост от ремонти. Аз я карам вече 1 година и за миг не съм съжалил, че я притежавам. Просто си иска своето и не търпи компромиси.
-
Да, благодаря за споделената информация. Вече знам как и откъде да го управлявам. До вчера си стоеше на race и по моята улица закачаше леко отпред. Сега вече преди да се прибера си го превключвам на lower и няма никакво закачане, дори да мина по-бързо.
-
Аз също карах 3.0 тди във версията му от 245 коня и потвърждавам, че тези коне се усещат само на хартия. Колата беше в перфектно техническо състояние, но въпреки това ми идваше тромава, особено с четирима души на извънградско. За мен битурбо дизелът с 313 коня е перфектен за тази кола, ако се държи на дизел. За бензина - 3.0 ТФСИ.
-
Активна е и имам две опции - lower и raice. Когато карам бавно и градско си стои на lower, а като вдигна над 60 км/ч минава на raice. Когато съм в движение и съм над 50 км/ч., функцията избледнява и тогава не мога да избирам между режимите.
-
Здравейте. Отскоро съм собственик на S6 4G 4.0 TFSI. Колата е с въздушно окачване, но не зная има ли опция да повдигам и свалям колата сам, или тази възможност е предвидена само за Олроуд? Колата в момента е доста ниска и отпред ми закача при малки неравности. Когато сменям режимите /Auto, individual, race и т.н./ не забелязвам да се вдига или сваля. Как мога да я настроя да е малко по-висока и като цяло да регулирам въздушното окачване?
-
3.0 TDI, 245, S-tronic. Понякога при първо тръгване сутрин или при недостатъчно загряла кола на градско, кутията превключва и държи нетипично ниски обороти - примерно на прав участък изрежда 1,2,3 и слага 4-та с 30 км/ч и трепери на 900-1000 оборота. Това не е типичното нейно поведение. Щом дам малко повече газ, или теренът стане по-стръмен, започва да си държи нормални обороти. Това не се случва всеки път, но напоследък по-често и сравнително кратко. Нормално ли е?
-
Здравейте. Откакто застудя, след запалването на колата чувам нещо като цъкане на мигач/реле от ляво на волана. Появява се през няколко секунди, а след това изчезва или се чува рядко. Не мога да определя точно откъде идва - дали от ляво на волана, дали от лявата врата или отдолу при педалите, но определено е някъде в лявата страна. Преди известно време имах проблем с левия баласт на ксенона, но го смених и сега всичко е ОК, а цъкането продължава, така че отпада вероятността да е свързано с него. Имали ли сте подобен проблем?
-
Благодаря ти. В Порше казват, че ако намеря камера от друго място, пак трябвало после да ходя при тях, за да я настройват, понеже имала някакъв протект и трябвало да се настрои и регистрира от тях. И да съм бил внимавал с какъв произход ще е камерата, която ще намеря, защото ако я купувам втора употреба, могло да е от крадена кола и това после ще се установи при тях.
-
Здравейте. Отскоро колата ми изписва грешка: "Acc brake guard an adaptive cruise control not available". Посетих Порше София, където направиха диагностика и установиха, че проблемът е в камерата на предното стъкло, която се намира зад огледалото и вариантът бил само смяна с нова. Цената на нова камера е 2200 лева, отделно искат пари за монтаж и настройка, т.е процедурата вероятно ще стъпи около 3000 лева. Тъй като тази сума ми се струва висока за камера, искам да попитам има ли някакви други решения на проблема?
-
Имам същия проблем и след диагностика в Д-Брос ми казаха, че проблемът е в камерата и вариантът е само нова и оригинална от Порше, която да се препрограмира след това от тях. Самата камера се намирала в предното стъкло и била протектирана. Знаете ли колко би струвала нейната подмяна и наистина ли само там може да се направи?
-
Тошко, чел съм твои мнения и в други сайтове и съм придобил представа какво търсиш. Например темата за 2.5 тди срещу 1.8Т. Поради това съм на мнение, че 3.0 ТФСИ няма да покрие твоите критерии, както не ги е покрил и осмакът 4.2 ФСИ. Според мен търси 4.2 ТДИ V8 или 3.0 би ТДИ.
-
Конкретно при A6/S6 C5 4.2, разликата между ръчни и автомат е драстична. И не само като бързина, но и като усещане и пъргавина по време на шофиране. Автоматът е стар, с много загуби и често с предстоящ ремонт. Не случайно е описван като "дупка за конски сили".
-
Здравейте, колеги. В момента съм на морето и ми предстои пътуване обратно утре. По време на пътя на отиване през няколко часа ми присветват трите червени лампи, които са една над друга и които съм оградил на изображението. Какво означават те и опасно ли е да се пътува така? Пояснявам, че снимката е направена преди старт на двигателя, за да може да издебна момента, в който светват всички лампи и да заснема проблемните, които светват за по 5-10 секунди и изгасват по време на движение. Всички останали, които виждате, не светят. Просто съм дал на контакт и съм уловил момента преди колата да запали. Моделът е А6 4G 3.0D 245 S-tronic.
-
Audi A6 4F 2,0TDI 2010 - мнение по конкретна обява
150hp replied to Marian_Georgiev's topic in Как и каквo Audi да си купя?
Карал съм Пасат ЦЦ на 3 години и Ауди А4 на 4 години, с двигатели 2.0д. И двете тракат, вибрират и шумят като орехотрошачки. По волана наистина няма вибрации, но в купето си се усещат. Особено при стартиране сутрин и на по-студено време. При работа на място на светофар също. А при настъпване тембърът и вибрациите са все едно моторите са голяма ярмомелка, която ще роди малки ярмомелчета.