150hp

Members
  • Content Count

    993
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About 150hp

  • Rank
    User
  • Birthday 04/28/1987

Друго

  • Kaра
    A6 4G

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Благодаря ти. В Порше казват, че ако намеря камера от друго място, пак трябвало после да ходя при тях, за да я настройват, понеже имала някакъв протект и трябвало да се настрои и регистрира от тях. И да съм бил внимавал с какъв произход ще е камерата, която ще намеря, защото ако я купувам втора употреба, могло да е от крадена кола и това после ще се установи при тях.
  2. Здравейте. Отскоро колата ми изписва грешка: "Acc brake guard an adaptive cruise control not available". Посетих Порше София, където направиха диагностика и установиха, че проблемът е в камерата на предното стъкло, която се намира зад огледалото и вариантът бил само смяна с нова. Цената на нова камера е 2200 лева, отделно искат пари за монтаж и настройка, т.е процедурата вероятно ще стъпи около 3000 лева. Тъй като тази сума ми се струва висока за камера, искам да попитам има ли някакви други решения на проблема?
  3. Имам същия проблем и след диагностика в Д-Брос ми казаха, че проблемът е в камерата и вариантът е само нова и оригинална от Порше, която да се препрограмира след това от тях. Самата камера се намирала в предното стъкло и била протектирана. Знаете ли колко би струвала нейната подмяна и наистина ли само там може да се направи?
  4. Тошко, чел съм твои мнения и в други сайтове и съм придобил представа какво търсиш. Например темата за 2.5 тди срещу 1.8Т. Поради това съм на мнение, че 3.0 ТФСИ няма да покрие твоите критерии, както не ги е покрил и осмакът 4.2 ФСИ. Според мен търси 4.2 ТДИ V8 или 3.0 би ТДИ.
  5. Конкретно при A6/S6 C5 4.2, разликата между ръчни и автомат е драстична. И не само като бързина, но и като усещане и пъргавина по време на шофиране. Автоматът е стар, с много загуби и често с предстоящ ремонт. Не случайно е описван като "дупка за конски сили".
  6. Здравейте, колеги. В момента съм на морето и ми предстои пътуване обратно утре. По време на пътя на отиване през няколко часа ми присветват трите червени лампи, които са една над друга и които съм оградил на изображението. Какво означават те и опасно ли е да се пътува така? Пояснявам, че снимката е направена преди старт на двигателя, за да може да издебна момента, в който светват всички лампи и да заснема проблемните, които светват за по 5-10 секунди и изгасват по време на движение. Всички останали, които виждате, не светят. Просто съм дал на контакт и съм уловил момента преди колата да запали. Моделът е А6 4G 3.0D 245 S-tronic.
  7. Карал съм Пасат ЦЦ на 3 години и Ауди А4 на 4 години, с двигатели 2.0д. И двете тракат, вибрират и шумят като орехотрошачки. По волана наистина няма вибрации, но в купето си се усещат. Особено при стартиране сутрин и на по-студено време. При работа на място на светофар също. А при настъпване тембърът и вибрациите са все едно моторите са голяма ярмомелка, която ще роди малки ярмомелчета.
  8. Пробвал съм 3.0 ТФСИ в купето на А6 4Г и ми се стори тромав, но моторът беше сток. Вероятно след чипване, нещата се променят и ще е по-приятен за каране.
  9. Може ли да попитам дали душегубката 2.5д подлежи ли на РЕВО тунинг?
  10. Не виждам кое е интересното. По-скоро е разумно. По-разумно от това да се поддам на емоцията и след няколко месеца да я продам на загуба, като междувременно съм вложил няколко хиляди. Пък и 4.0 ТФСИ не вярвам да е по-неприятен за каране. Хубав жест, но докато дойде времето да се осъществи може да черпиш по един обяд от ресторанта.
  11. S6 с V8T също ми е вариант, да. Но всичко зависи от кеша и на този етап реших да поизчакам.
  12. Не съм фен на дизелаците, но 3.0 Би Тди също се развърта на 1300 оборота и върви до края на оборотомера. Проблемът е, че този край идва на по-ниски обороти, сравнено с 3.0Т. А на 1900-2000 оборота по спомен имаше около 650 нютона.
  13. Засега преустанових търсенето на S5, защото прецених, че ще я купя, ще се покефя и точно след няколко месеца ще си дам сметка, че колата е напълно нефункционална. Затова смених стратегията и реших да събера още пари и да мина на А8 Д4 4.0 ТФСИ или файсов А6 Allroad 4g 3.0 BiTdi от 2016-та.
  14. Никой не е казал такова нещо. Всеки си има предпочитания и всеки мотор плюсове и минуси. Не виждам защо генерираш излишно напрежение.