Jump to content

A3max

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно A3max

  • Рожден ден 8.01.1984

Друго

  • Kaра
    A3 1.8 20V

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Велинград

Последни посетители

1479 профилни разглеждания

A3max's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам части за AUDI също така имам и за други автомобили. Моля търсещите дадена част да уточняват: -Модел. -Година. -За по специфичните части Manufacturer Part Number. Пращам за цялата страна с Еконт телефон за връзка 0988716549 mail:mro.srt@gmail.com или на л.с
  2. 1во ламбда сонда -провери с вагком! 2ро дебитомер -направи същото! П.С от дросела също го прави понякога! Направи си диагностика с вагком и пиши. Надявам се да съм помогнал
  3. A3max

    Чукане на аванс 1,8 Т АЕБ

    Според мен е от обтегача на веригата ,лично мнение !Нека да се изкажат батките не за друго но при мен е сходен само сходен проблем
  4. Колега при 4200 об/мин се достигат 170нм и 101 кс/на колела но,тук пиша само от личен опит включваш един ваг-ком и мериш не ми се занимава кой беше канала с стойностите за разход и така определяш къде колата върви и къде не гори (което е малко трудно успех дано съм бил полезен
  5. Аз съм Технически ръководител в фирма Селект Травъл.
  6. мдаа човек ще остане приятно изненадан
  7. и сега сме в очакване на резултата
  8. За скоростите не съм много сигурен на това саксо бяха по дъги от моите а от 130-до 170 дърпа много чак не реално яд ме е чя намх възможност да заснема клипче явно модовете бяха повечко по тва
  9. Историята е следната онзи ден на връщане от солун на един сфетофар с 3-лентов път се редим с Saxo-то и BMW-то гърци разбира се аз съм в средната лента тоя с саксото е в лявата и ми говори нещо но и дума на разбирам форсира ми нещо и се хили деба тоя с бмв-то само се хили и реших да тръгна как си му е редът но в последния момент ми хрумна и деята че мога да им покажа как се кара като въобще не се замислих че саксото може да е някаква трудност леко се притесних за бмв-то гледам ги наточени такива а аз сток само дето бях изхвърлил резервната гума и задните седалки от там ми доиде и куража че ще ги опъна.....нооо тва саксо такъв старт направи че .......една кола и полвина от старта ме дръпна а бмв-то караше наравно с мен страното беше че когато включих втора саксото още 2-3 секунди държеше първа а бмв то изостана и нямаше как да му обърна внимание от там нещата придобиха малко по различен вид догоних саксото на и се окантарихме Бмв-то се отказа рано не знам защо.На 4та пак се получи същото почна да ме дърпа сериозно за 5-та не остана.Та въпроса ми е кво толкоз може да му се прави на тва саксо докато чаках на сфетофара го огледах и единствено видях VTS 16V проверих го в нета 120 коня атмосферка та някави впечатлеия и мения от вас ако мoже
  10. Мнения много на само с мнения едва ли ще се установи какво и е на колата една диагностика ще покаже какво точно е! При мен тоя проблем идваше от прецакана Ламбда сонда!
  11. Здравейте колеги преди около година колата ми А3-ка 1.8 20V започна да гори доста и да прдърпва като подавам малко газ а оборотите играеха постояяно обиколих сумати майстори и чух сумати предположения дроселова клапа термо датчик дебитомер преди няколко дни реших да се разровя из форума и намерих тази тема обадих се на Жорката оговорихме се кога да диагностицира колата.След направената диагностика и проверки се оказа Ламбда сондата смени я и колата се оправи сега върви чудесно благодарение на Жоро за което големи благодарности И Моята препоръка за него(Човека си разбира от работата)Успех за напред :lol:
  12. A3max

    мирис на суров бензин...

    Здравейте значи и аз имам тоз проблем(само където миризмата не е от двигателя а от изпускателната система-успуха) и след като вързах колата на Vag-Com-a ми изкара само една единствена грешка-----> 16518 Heated oxygen sensor (HOS2S) 1,bank 1 - no activity detected И след проверки стигнах до извода че ламбда сондата има проблем и задава грешни данни към ECU-то от там то подава по-голямо количесвто гориво и ....
  13. Здр на всички имам малък проблем с колата тя е А3 1.8i 20V ,значи проблема ми е подобен като на някои колеги тук във форума.Та значи като паля колата оборотите ми са много високи окло 1500 след като поработи малко се нормализират и от там започва проблема като потреглям и дам съвсем малко газ оборотите падат на 400-350 и се опитва да изгасне много неприятен момент значи ако и дам повече газ при потегляне тръгва и го няма тва нещо,но има и друго което ми направи впечатление че като спра на свветофар колата не подаржа постоянни обороти и двигатела вибрира много повече от нормално колата се тресе а разхода се е овеличил малко.За варвене си варви пробвах я осеща се лека разлика но 200км си ги дига без проблем.Да някой от вас ще каже на сервиз но проблема е че съм в Испания и тук сервиза е значи рботят на час и взимат 40Е мнго българи са се набутвали по 1500-1600е само за смяна на Филтър или нещо дребно.АКО може малко помощ или някои съвет ше сам много благодарен.
×
×
  • Create New...