Jump to content

HawkE

Members
  • Мнения

    90
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно HawkE

  • Рожден ден 7 Януари

Друго

  • Kaра
    Audi 80 1.8 RU

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

HawkE's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. HawkE

    Проблем с Ауди 80 АБТ

    Ами утре след като я погледне едно приятелче (механик) и ми каже може ли/ не може ли да я направи, ще ти пиша колега...в случай,че я имаш налична
  2. HawkE

    Проблем с Ауди 80 АБТ

    Мерси за бързите отговори, колега Ще пробвам и това което предложи, но най-вероятно ще се търси решение с нова тръба...не искам да и треперя,че ако ме остави на магистралата ще я запаля ритуално
  3. HawkE

    Проблем с Ауди 80 АБТ

    Ясно. И аз подозирах,че с втора ръка тръба няма да се получат нещата...Проблема е,че не знам от къде да я взема нова, а и не знам колко струва тая щуротия Утре ми предстоеше пътуване с тая кола и сега ми идва да се гръмна. А този гуменият маркуч, който е под нея на "схемата" дали мога да намеря такъв, същия, само че по-дълг с няколко см. така че да прескоча цепнатината.... (тука малко звуча като удавника и сламката)
  4. Здравейте, колеги. Моля за съвет, свързан със спукана тръба, точно над водната помпа.Става въпрос за металната тръба на импровизираната ми "схема"(рисунка ). Въпросът е следният - Има ли от къде да я закупя нова или ако я няма как да реша проблема? Спуканото е точно под ръбчето до което стига гумената тръба като се наниже до край Извинявам се за лаишките ми обяснения Поздрави. pipe.bmp
  5. Ето тук има достатъчно добро описание на това, как да си разглобиш таблото... My link Вижте си стабилизатора на напрежението (надявам се да не съм му объркал името ) при мен заради него ми играеше цялото табло Може да се наложи подмяна или просто презапояването му... My link П.П., пиши на кирилица, брат! Уважавай българската реч
  6. Здравейте колеги, проблема е следният: На всеки 2-3 седмици(някой път и повече) нормално каране при студен мотор като завъртя на контакт светлините на таблото светват слабо и колата не иска да завърти, обикновено са нужни няколко опита за да запали, като след това вече паленето не е проблем.(До следващата сутрин)Колата започна да пали малко по-трудно от 2-3 месеца насам...Акумулатора не е първа младост, колата е проверена за утечки (няма такива) и зареждането е в норма Имам следните 2 въпроса: 1.Правилно ли съм се ориентирал към проблем в стартера? 2.Възможно ли е АКО стартера нещо се бъзика да ми дърпа повече ток от акумулатора? Този въпрос го задавам, защото когато се стигне до горе описания проблем след 3-4 завъртания, 1 път акумулатора направо се "срина" Извинявам се за "богатите" си технически познания Бихте ли ми препоръчали проверен сервиз или човек от форума към който евентуално бих могъл да се обърна за отстраняването на този проблем... Благодаря предварително
  7. HawkE

    Ауди 80 RU

    Благодаря за съветите, колеги. За мое голямо учудване намерих такъв кабел НОВ. Струваше ми 9лв. и го продават на ул.Търново в Люлин-9, това го пиша ако някой има същата случка като моята...кабелчето си беше готово за слагане
  8. HawkE

    Ауди 80 RU

    Тайничко се надявах на друго решение , но нищо... Благодаря за бързия отговор
  9. HawkE

    Ауди 80 RU

    Здравейте колеги, проблема е следния: Плетеният кабел за "-" клемата ми се скъса по средата и няма как да го наставя...Баща ми караше колата през изминалата година и не е обърнал внимание,че се е натрупало доста голямо окисление, в следствие на което кабела се счупи като отрязан с клещи Въпросът ми е дали някой от вас знае откъде бих могъл да си закупя такъв, за предпочитане НОВ. Проверих в няколко магазина, но безуспешно. Благодаря предварително
  10. HawkE

    Как да извадя...?

    Да те успокоя колега, не съм такъв човек,че да си бия колата.Под "тупаница" имах предвид,че като ударя(не силно) пластмасата отгоре зад волана и светваха мигачите,нямам впредвид че едва ли не изпращам в нокаут таблото ....А и относно разглобяването отне ми не повече от 3-4 минути...без нерви,а м/удругото такъв нервак си имам в родата и ми е брат той има навика да удря,рита троши и какво ли не още...на мен това ми е първата кола за 2 години каране това е първият проблем и затова може би изглеждам малко шашнат... и аварийки нямам,колега изгаснаха вкупом с мигачите...Може и реле да е,но реших да си я закарам на майстор да не умаскаря нещо колицата...просто не ставам за такива дейности като "самостоятелно отремонтиране"
  11. Колеги от една седмица насам колата ми прави разни проблеми,главно с таблото и светлините... Въпроса ми е: Някой знае ли читав майстор при който да мога да я закарам? Проблема не е чак толкова голям предполагам,но е адски изнервящо като нещо не работи по таблото или пък като включа мигачите и да светят известно време(2-3 мигвания) и изгасват... Проблема не е в ключа,проверих го и си бачка... Мерси предварително.
  12. Аз съм с РУ матор и при мен е разположен изпарителя зад десния фар ...На газ пали перфектно...
  13. HawkE

    Как да извадя...?

    До преди 1-2 часа я разглеждах тая тема,но явно само съм я разглеждал,а не съм я прочел Мерси,колега...
  14. HawkE

    Как да извадя...?

    Та колеги относно мигачите имам и друг въпрос: Има ли нещо друго от което може евентуално да не ми светят мигачите - релета,некви други джиджавки? Питам, понеже ключа с ръчките ми е здрав и не е от него проблема... Мерси предшарително!
×
×
  • Create New...