-
Мнения
131 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
mim4o's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колеги , какво масло бихте препоръчали за летните жеги за 2.0тфси? до сега бях с 5w40, но възнамерявам да сложа 5w50 , което да държи до по-високи температурни амплитуди.Някой ако го е правил и има наблюдение , може да сподели и каква да е маркат масло
-
Колеги имам следния проблем.копчетата не отлючват колата.не работи и комфорт модула ако задържиш ключа.затваря се единствено шибедаха.като отключа с ключа , се отключва и резервоара.когато четем с вагком , изписва че няма запаметени ключвове в компютъра и съответно не ни позволява да обучим ключа.моля за помощ , ако някой е имал сходен проблем и е намерил решение или някой който знаете че се занимава с такива неща и знае какво прави.защото всеки може да я включи и да види че не работи.трябва ми някой който да намери проблема и да го отстрани.Колата е ауди а4 б7 седан с шибедах.
-
Колеги , търся за А4 Б7 , Седан, Куатро , спортни пружини или амортисьори и пружини.
-
Колеги , започна да ми хвърля масло отзад през генерацията.Изпушва само един път като му подам повече и смятам че е турбната.Колата е а4 б7 2005 2.0тфси куатро.Ако има някой колега с подобен проблем на такъв автомобил ще съм благодарен ако може да удари едно рамо.А за тези които нямат такъв автомобил и знаят каква е турбината , от къде , какво ми трябва да търся и да гледам по кола и турбо , ако знае ще съм благодарен. Благодаря и Весели Празници ! (:
-
значи колеги , за момента ми излязоха няколко други ремонта , за това не съм си поръчал още кита за затапване , но пък ги затапих електронно , и да ви кажа без ремап , колата е малко по мудна в ниските, но пък във високите ми се стува че е доста по приятна.ако има нещо да съдействаме с монтажите колега , казвай
-
Колеги търся по твърди от оригиналните пружини или комплект аморт.+пруж. за а4 б7 седан куатро.
-
безплатно е за България , за това съм дал линк да си види всеки , че не струва нищо. (:
-
значи едната сутрин изписа swirl flaps.. code нещо си или singal , изчистих го , на въпросната сутрин запалих , чека светна м проверявам swrils flaps cylinder 1 jammed ... проверявам , отворено положение , викам си.... леле мале
-
колеги , днес ми светна чек , закарах я да я видят и се оказа че вихровата ми клапа е зациклила на отворено положение на 1ви цилиндър , което значи че се е отчупила от оста....за малко сме били да се окотим , оставил съм я в FTA да я правят до края на седмицата поръчвам въпросния кит за премахването им.колегите които мислят да поръчват с мен , могат да пишат по едно лс , да оставят по един телефон да се разберем
-
не го приемам за заяждане колега, обсъждаме тема всичко е наред.относно модела на колектора , все още чакам майсторчето ми да има някой ден свободен(надявам се тия дни) за да погледнем колектора , да го поразглобим и да видим точно кой модел е , но от това което обсъждах с хората които продават частта , имат кит за 2 типа колектори на тфси , нямам представа дали има повече , за това съм пуснал тема , за да видим кой какво защо , а аз съм твърдо решен да ги премахна , пък както казва колегата по-горе: чел съм по американсия форум , има няколко б7 теми във фейсбук , където хората достатъчно готини да ти обяснят какво се случва, освен това , с частите там и частите тук , има доста пичове правили го , и всички казват че само ги премахнеш без ремап може да не усетиш кой знае какво , но ако усетиш нещо то със сигурност е загуби.иначе колега, ако те интересува точно какво съм изчел и къде , напиши в гугъл ''2.0 tfsi flap delete'' и прочети първите 3 страници които ще излязат . могат и на цяло да се прамахнат колега, могат и софтуерно да се оставят постоянно отворени , но самите клапи остават вътре в колектора и пречат на потока на въздуха , началото на темата , която съм пуснал има 2 линка, виж втория линк на АПР тунинг как го описват , има доста инфо за нашите мотори там , не само за клапите.
-
Колега , тия клапи са измислени за по-добро завихряне не въздуха в смукателния колектор.проблема е при тфси моторите се събира много повече карбонови отломки , които задръстват тези клапи , в последствие колата спира да пали хубаво ,свети чек, нее толкова респонсивна.един от поблемите е че след определено време тия клапи се чупят и има шнас да падне в мотора.като цяло може да се премахне само софтуерно , но клапите си остават в колектора и продължават да пречат за потока на въздуха.аз съм решил да ги изкореня тотално. идеята не е за повече мощност само с премахването на клапите.дори повечето америкасни пичове в форума казват че колата без чип след това е по мудна от преди това , но път за да направиш stage 2 и 3 на тоя мотор се махат задължително клапите. Колега , никой не е казал че само слагаш механично и след това нямаш нищо елетронно да правиш.имаш софтуерно премахване на компютърните процеси към клапите. Свързал съм се с продавача от EBAY , обяснил ми е как седят нещата.има 2 вида всмукателни колектори , за това и ма и 2 кита.този кит който аз съм показал е за този вид колектор: има 2ри кит , който е за колектори които изглеждат така:
-
Колеги , възнамерявам да си поръчвам от ebay , кит ,за затапване на вихровите клапи , за 2.0 тфси. http://www.ebay.co.uk/itm/Intake-Manifold-Runner-Flap-Delete-Kit-Set-for-2-0-TSI-TFSI-VW-Audi-Skoda-Seat-/182144450472?hash=item2a68a7bfa8:g:nDIAAOSwDV1XQ2Ak Това е Ориентир на частите , а това е ориентир за всмукателния колектор и клапите: https://www.goapr.com/products/rfd_20t_ea113.html Възнамерявам да поръчам до края на този месец , независимо дали ще съм сам или не .Но пускам темата за вас колеги , ако някой прецени че желае да премахне този главен проблем на нашите мотори.Знам , ще кажете , има вариант с електронно изключване , но клапите пак са си на мястото и пречат на въздухопотока.
-
ако има такъв комплетк за 50лв , купуват 50
-
Естествено че ще купя нова за 20лв....да не съм луд да ви давам парите си за части със завишени цени... КРАДЦИ
-
добре вие нормални ли сте да ми искате по 30лв за тая хуйня , а в магазина нова да е 20 лв ........... моля, знам че е празнично , но почнете да си пиете медикаментите...