Преди 4 месеца ходих с жената до Англия и без предварителни планове случайно видях обява за Паджеро 2000 г 2.8 тд на 80 000 мили. 70годишен англичанин го продаваше и без да се замислям го купих.Така на шега както го купих, така и го докарах до България, така и не съм карал толкова здрава и безпроблемна кола. Всички скептици които първоначално ме оплюваха след първите няколко прехода в Стара Планина и няколкото екскурзии направо се убедиха (и аз лично),че десният волан не е нещо съществено и не толкова проблемно. Предимно джипа го карам в града, всекидневно ходя на работа в близко село, на ски, риба, оффроуд, дърпам ремарке с АТВ (ще купувам и каравана) и досега никога не ми е попречило че е с десен волан. Много е висок и при обикновенни изпреварвания нямам проблем, при камионите трябва отдалече да се изнасяш, пък и на мен много много такива не ми се налагат. Има и удобства например при спиране в дясно - направо слизаш на тротоара . Практична машина е, но никога нямаше да дам например 15 - 20 хиляди за нея на някой дупнишки измамник за да я купя с нормален волан и безброй много скрити и потулени дефекти и ефекти. Мнение то ми, че ДЖИП от Англия си заслужава, не толкова заради много ниската първоначална цена, а заради ниските разходи в последствие ограничени от факта, че машината е като нова и подържана както хората и просто не се чупи. За извънградско не е удобно определено и не ви съветвам за кола с десен волан при интензивно каране и изминаване на дълги разстояния. поздрави