Jump to content

100E

Members
  • Мнения

    244
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Honda CBR

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    Хммм, да си цапам ръцете!

Последни посетители

2268 профилни разглеждания

100E's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря колега, точно това ме интересуваше.
  2. Ако е голям сервиз, има големи разходи и особено сега в кризата няма поток от коли и печалбата(то не е и печалба ами на 0 или -) е от резане на глави е нормално да ти вземат тия пари. Ако е малък сервиз, са си избили полвината, да не кажа и повече от наема. Ако помещението е мое и плащам само за останалите неща като ток, вода, инструменти(всеки месец се чупи по нещо без което не може), каша за миене и т.н. нормалния ремонт според мен е 400 за работа и главата не повече от 200 и то при качествена работа. А може и по тънко доста(което не зависи от качеството само, ами и от това колко е огладнял майстора и колко е съвестен.
  3. Търсих доста време из нета инфо, но не намрих точно това което ме интересува. Интересува ме специално за шкода октавия 2004(старата шкода) с PD 130 коня мотор, с колко Nm се натяга предната полуоска. Важно е защото прекомерното стягане води до загряване и по бързото износване на лагера. Намерих за Тойота Приус инфо там се стяга на 216 Nm (мисля че и при шкодата е около това число). В авто сервизите не съм видял някой да извади динамометричен ключ за това
  4. Колеги, един приятел си продава Аудито. Аз няма да мога да отговарям на запитванията, а само ще подържам обявата. За подробности http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details или тел. 0878 166 133.
  5. Даваш пари - взимаш части. Не даваш пари - не взимаш части. - ЗАКОН
  6. 100E

    "Бял списък"

    Гласувам за ceci145, коректен и готин човек.(продава разни части за б4)
  7. Некоректните колеги са тия дето знаят само да плюят по другите и да ги наричат с фрапиращи думи от сорта "измамник". Цеци е супер точен, казвам го защото съм си имал взимане даване с него, а тия мрънкалници дето знаят само да се пазарят във форума (защото е безплатно) и не вземат да звънят на оставените телефони в обявите да ходят на битака, явно е че са за там.
  8. Kolega ima edin mnogo interesen moment pri amortesiorite. Prodavat se sus edni shaibi i ako maistora e propusnal da ti q sloji ot dqsno moje da tropa samiq amortesior vuv botusha kolkoto i da e stegnata gaikata.
  9. 100E

    Покупка на 100-ца

    Колега честито, но аз бих те посъветвал ако караш яко да разкараш гаста защото аз на 100ца със 5-так обаче 2000сс RT се води мотора му гръмнах 2 бутала от гаста. На път за Пловдив от София карах със 160-180 и изведнъж леко сецна и като спрях и отворих капака всичко беше в масло беше върнало компресията и го изхвърли през пръчката на маслото. Нарича се локално прегряване, на уреда ти показва 90 градуса обаче буталата така се нагряват от гаста, че се стопяват. Ремонта ми излезна 1000 лв. След това си взех купе 92ра имаше газ карах 3 месеца и гръмна един път и от там ми скапа дебитомера, сцепи ми въздуховода и още куп проблеми след като реших да махна гаста се оказа че и дюзите са запушени и моторчето за свободния ход също не бацаше. От там за всичко пак ми излезна близо 500-600 лв за ремонти. Сега пак си взех стотица със 2.3 NF която никога не е имала газ и всичко си работи супер. Според мен гаста не спестява пари ами носи само проблеми.
  10. Здравейте колеги!!! Радвам се че има сред нас хора като Пиф и както видях във "ПДФ" файла Алексиев и Гризли. Преди полвин година ми се наложи да си търся табло защото на мойто ауди ( купе 92" АБК) му работеше само оборотомера и Ауточека (нямаше борд комп). Намерих едно табло от Б4 2.6 куатро със борд комп и миничек и разбирасе километраж до 260 (взех и буксата за борда). Обаче оборотомера не му показваше точно имаше доста несъответсвия между двете табла и аз от двете сглобих едно(с доста напасване и изрясване на пластмаси) и сложих борда, но не го бях вързал до момента в който не прочетох тази тема, защото си мислех че трябва да се слагат разни допълнителни датчици и разбирасе ръчката на чистачките да се смени. Веднага се захванах за работа и вместо ръчката изкарах бутоните отвънка и ги изведох в джоба под волана(където обикновено слагат газаджийските ключета. Бутони ползвах от една стара клавиетура, защото нямах време да го направя профисионално като Пиф. Единствената разлика обаче беше в схемата на връзване, при мен общия кабел не се явява Т10/6 както е на схемата, ами е Т10/3, може и при други ентусиасти да излезне така. Мерси много за инфото вече имам борд комп и съм много доволен.
  11. Ако е машинка аз имам.
  12. Нека и аз да се намеся по въпроса. Карах ауди 100Е 89-та 2000 куб. 5 цил. 115 коня RT мотор на газ и след 2 години стабилно каране даже мога да кажа стабилна ръчка ми гръмнаха 2 бутала на връщане от Пловдив при 160км., това разбира се разбрах после като отворихме мотора, но съм се прибрал на останалите 3 без проблем със 120 по магистралата . Колата винаги съм я подържал стабилно, да не говорим, че масло и антифриз винаги проверявам преди да тръгна на път(всичко си и беше наред). Понеже майстора който ми прави колата ми е приятел имах възможност да наблюдавам за какво става въпрос и да получавам компетентни отговори на мойте въпроси. Проблема е ,че газта има по голямо топлинно число и е суха(бензина бил по мазен и допринасял за смазването) и предизвиква по голямо загряване, което на отделни места в двигателя се отразява сериозно както при мен се беше отразило на буталата.И двете имаха стопяване(направо дупка колкото палеца ми) от едната страна, но по близо до центъра. Като се има впредвид че колата не е вдигала повече от 90 градуса. Та идеята ми е колата на газ не трябва да се кара във високи обороти и респективно скорости над 150 даже и 150 са много. Сегашната кола ми е ауди купе ABK пак на газ и вече не си позволявам много волности на газ.
  13. zaaax много точно го е казал няма смисъл да се износва помпата.
×
×
  • Create New...