Jump to content

toshko4

Members
  • Мнения

    70
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi90Quattro2.020V

Последни посетители

1596 профилни разглеждания

toshko4's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. toshko4

    abs

    Абе гъзарче го раздаваш... "все пак не съм тук,за да си държим тоя тон!"????? А тоя тон: "Не мога да разбера защо , когато задавам конкретен въпрос , не се отговаря на въпроса "???? Викаш, като задаваш въпрос, да ти се отговаря конкретно, а? А не да се обясняваме? Не сме те разбрали, извиняваме се...
  2. toshko4

    abs

    А аз не мога да разбера защо не каза тези работи отначало??? Когато търсиш помощ, не се дръж с хората, които са отделили от времето си да помислят над проблема ти и да се опитат да ти помогнат, като с жена си. Да си беше платил за консултацията, разбирам...
  3. Аз VAIO със здрав вентилатор не съм видял до сега...
  4. Човек, слагай си паста, ако мястото е прекалено високо и преди това е имало "дъвка", намери си дъвка и приключи с въпроса. Ако не си намериш дъвка, сложи си от лепенките няколко, защото са по-тънки. Не го мисли, каквото и да сложиш, ако не е хлабаво, гарантирам ти, че ще падне под 80 максималната температура. Кулер мастър, като марка са идеални. ХАХАХА, медни стърготини с пасти Това, ако го смесват ръчно...
  5. toshko4

    abs

    Ако датчика е ОК, а след като изчистиш грешката продължава да я дава, значи според мен е прекъсната връзката до него някъде.
  6. Ха хахаа, добре, за какво са според теб тогава системите EDL/EDS които работят само до определени км/ч или пък болкажа на задния диф при старата ми 90-ка, който също м-у другото се изключваше на 25км/ч??????? Куатрото е универсална система за стабилност!!! Естествено както всяко универсално нещо е балансирана и си има минуси в крайностите - няма по-добро от 3 ръчни блокажа на Г класата примерно, но това само при офроуд. А на бързо каране - какво като имаш 3 блокажа. Но това е друга тема.
  7. EDL/EDS e т.н. автоматичен блокаж - когато примерно лява задна гума забуксува, EDL-a чрез ABS датчиците го засича, натиска му спирачката само на него, след което поради нормалния/отворен заден диференциал движението отива към отсрещното колело - задно дясно. Всъщност сам се досещаш че това не е точно блокаж, още повече EDL-а никога не натиска спирачката до край, което също е слабост от една страна, съответно няма пълен "блокаж". Също така EDL-a не работи след определени километри - при някои беше 40км/ч, други 80км/ч., не знам как е точно при теб.
  8. Хора с Q7-ци искам да ви попитам следното: Понеже доста съм изчел но съм нямал възможност да карам такава машина - каква е системата за 4х4. Т.е. обикновено куатро ли е? Има ли ръчен блокаж (т.е. с копче или подобно, но не автоматичен). С EDL/EDS ли е системата, също с торсен ли е? Има ли бавни бързи предавки? Ще се радвам някой, по-наясно да пообясни. Спорехме в друга тема, но не съм карал за да съм сигурен. А в Ауди сайта инфото е прекалено оскъдно. Също ако е с торсен и EDL/EDS какво е съотношението предни:задни. Също някакви допълнителни системи има ли. Чел съм че системата била направена от Borg Warner.
  9. Леко! Който не е карал с тях да не си дава мнението!
  10. ОК, съгласен съм. В крайна сметка навика ми е виновен че ми е комфортно. Но за съжаление в градски условия с доста каране всеки ден, няма как да не го придобиеш. Караш ли повече от 40-50км на ден просто няма начин да седиш и държиш волана както ти казваш. Ако го правиш значи: или си жена или не можеш да се отпуснеш и насладиш на карането. Иначе може би си прав, склонен съм да се съглася с теб, че като свикнеш така имаш повече възможности. Между другото погледай малко клипчета и виж как карат Колин Макрий и другите. ТОЧНО с 1 ръка и от време на време само с втората. Но това се дължи на честата смяна на предавките. А за рейката си прав да - това доста им помага. Абе всъщност да не разводняваме темата. Знам че се занимаваш с това и няма да си съгласен с мен. Темата беше за Куатрото!!!
  11. Не съм съгласен! Според мен зависи как си свикнал. За стойката - да, но за държането на волана с 1 ръка - не. Аз лично не мога да го държа с 2 ръце, просто ми е страшно некомфортно, както и не мога да контролирам и УСЕЩАМ колата така както с 1 ръка. Все пак вижте и Колин Макрий как го прави :-) има достатъчно клипчета. Сега знам ще кажете ти ако имаше реакциите на Колин ... не се сравнявай с Колин. Според мен дясната ръка трябва да е динамична. Ако има критични ситуации, също много важно е да боравиш със скоростите в зависимост от изходното им положение до ситуацията. Поне аз лично така мисля, защото доста пъти съм се пробвал да карам иначе, точно заради подобни твърдения.
  12. Категорично - НЕ! Не мога дори и да се досетя за 1 предимство на предното пред куатро! Ако някой се сети - моля кажете ми Освен икономията, за която тук не говорим. Концепцията да дам газ когато занася съм я прилагал само когато видя, че отсреща няма кола до края на завоя. ВИНАГИ е работила, като натиснеш газта колата се изправя. Естествено не съм натискал газта когато видя че ще изляза от пътя и без това. С повече опит куатрото е много ценно. Стига да имаш хъс и желание да го разучиш
  13. Understeering - Недозавиване - предницата продължава напред, въпреки траекторията която се опитвате да достигнете - Audi или всички с предно. Oversteering - Презавиване - задницата изпреварва предницата и колата се завърта около остта си - BMW :-) или всички със задно. Eто ви показно -
  14. Имам предвид меко/не спортно окачване, а не скапано окачване. Също така недозавиване от меко окачване може да се получи, но не и обратното - накланяне от недозавиване.
  15. toshko4

    Виене при А3 1.8Т

    Всъщност ти не си ли с верига също? или звука не е като от виене на верига? Може да не са читави ролките или ремъка. Може да се допира ролка/ремък до капаците. Увеличава ли се тонът на виенето при подаване на газ?
×
×
  • Create New...