Jump to content

Tzerber

Members
  • Мнения

    101
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Tzerber

  • Рожден ден 3.02.1983

Друго

  • Kaра
    Audi B4

Контакти

  • AIM
    radostain
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Burgas, Bulgaria
  • Интереси
    Audio Tehnika

Tzerber's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Tzerber

    B3 vs B4

    Колега Lyubo Toshev, много изчерпателно и правилно мнение, Но не съм съгласен за едно нещо- двигателите. Има и Б-4 2.0 с по 115 к.с. между другото. Моята поне беше такава. Братовчед ми има Б-3 с 90 к.с. и забелязах, че на определени скорости, моята държи по-високи обороти. Четох тук, че това е нормално за този мотор. Между другото братчеда постоянно ми дишаше праха
  2. Колега, аз съм забелязал че когато се сменят дисковете и/или накладките трябва да се напомпи наколко пъти педала на спирачката (докато се втвърди) преди да се запали мотора. Тогава хода на педала е по-малък и спирачките коват. Ако пропусна тази процедура, хода на педала става по-голям и спирачките са ми слабички. Това са мои наблюдения, нека колегите коментират.
  3. Дисковете са вече запазени
  4. Подарявам 2 комплекта предни спирачни дискове- едните са оригиналните, а другите brembo. Дисковете са за б4 с р-р 280 мм. Намират се в Бургас, можете да минете и да си вземете през почивните дни. за връзка с мен: - е-мail: rado_bs@abv.bg - л.с.
  5. Благодаря ви колеги! Ще прегледам генерацията. За сега няма кой знае какво ръмжене и бучене, но не се знае. Ще погледна и за ламаринката.
  6. Здравейте колеги! От 1-2 години съм забелязал че около скоростният лост (по-скоро отстрани, където си опирам десният крак) е доста топло. Интересува ме от какво може да е това. Дали топлината идва от скоростната кутия, генерацията или нещо друго? Извинявам се ако не съм поставил въпроса правилно. Благодаря ви предварително!
  7. Tzerber

    Тресе волана

    Колега и аз имах същия проблем. Ходих на баланс 5 пъти за един месец. Реших го с нови втулки.
  8. Не съм пробвал да подавам напрежение, но знам че като махна захранването колата изгасва.
  9. Писах и в друга тема без да видя че си ми отговорил колега. Извинявам се. Сетих се за този винт. Положението е следното- първият пък като чистих моторчето го направих с кореселин и боята на винта падна от него. Иначе не съм го барал. След това повторих процедурата с WD-40. Между другото ако е от този винт, може ли да се настрои? Мисля си да не би случайно, докато съм чистил, да съм бръкнал вътре и да съм го завъртял. Още нещо (дано не ставам досаден вече), високите обороти на празен ход, които държи, предпоставка ли са за евентуален проблем на газ/бензин? Предварително благодаря!
  10. Колеги, тъй като тази тема засяга и мой проблем, ще си позволя да се включа. Преди две седмици реших да почистя моторчето за празен ход с WD-40. След тая моя намеса обаче оборотите на празен ход се вдигнаха на 1200! Проблема го има на газ и на бензин. Като запаля колата на бензин си държи 1000 оборота в началото и постепено след това си ги качва на 1200. По принцип си остават там, но съм забелязал че понякога държи и по-високи- 1400. Сетих се също, че когато сменям предавките оборотите падат първо на 1000 и после се качват на 1200. Извинявам се предварително ако не съм обяснил правилно и ако се натрапвам.
  11. Не съм го проверявал дали работи. Но си мисля че работи, защото като изкарам захранването колата угасва. Не знам дали трябва да е така. Относно паленето, като загрее си пали, добре. Въпросният датчик (синият) го смених преди година. Не е от него щото си пали като е топла. Между другото. проблема се получи след почистването на моторчето и затова имам съмнения че съм сгафил нещо.
  12. Отново почистих и смазах моторчето за празен ход. Няма ефект- оборотите пак си стоят на 1200. Колеги, имате ли някакви идеи дали мога да се справя с проблема? Поздрви!
  13. Tzerber

    бие ми волана

    "на джантите имам едни втулки да ляга джантата на глажината ,но гумаджиите казват че не е от тях" Колега и аз страдах много от този проблем и след 5 баланса на различни гумаджииници реших че е от втулките (всичко по предницата беше сменено). Отидох и ми направиха нови втулки на джантите и от тогава нямам проблеми с биенето. Виж дали джантите с втулките лягат плътно на главините.
  14. Мерси колега! Този weekend като се прибера ще го огледам и смажа, дано това помогне. Ще пиша дали има ефект.
  15. Колега, мерси за изчерпателния отзив! Аз като го свалих, пръсках в двата отвора с WD-40 и изтърсвах боклуците, поне 5-6 пъти. След това пръсках и обирах с клечки за уши налепите. До това се свежда моята компетентност. Не съм технически грамотен, знам само че от едната страна, когато натисках с клечката се отваря някаква клапа. Може би е останало нещо от клечките (памук), което да я държи отворена. Ще го сваля пак и ще огледам. Относно за тънкото масло, мога ли да използвам хидравлично масло за смазка?
×
×
  • Create New...