Jump to content

nikki-

Members
  • Мнения

    93
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно nikki-

  • Рожден ден 7.07.1988

Друго

  • Kaра
    A3 Sportback 1.9 TDI

Контакти

  • AIM
    niki_fbi

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

nikki-'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. провери водачите може да е от тях
  2. колега ако ти трябва само дюзата се прадава в порше и е 17-18 лв
  3. nikki-

    разход 1.8 т -150 коня

    колега Fizo казва че е замервал в София а не във Варна. Имам възможността да ходя във Варна повече от 5 пъти годишно и колата ми харчи повече във Варна (можеби от по малките разтояния) отколкото в София но разхода на Fizo е напълно реален (с ръчки и без ръчки) и при мен е такъв.
  4. колега имаш ли пръскалката(тръбичката) в моторчето за задната чистачка
  5. не колега не съм го правил Аз колата така дойде от Швейцария
  6. Чакайте и аз да се похваля с моята конзола
  7. благодарско колега
  8. Там ли се намира термостата и сложна ли е смяната? за втори път ми се налага смяна на термостата първия път го сменяха в сервиз, но сега искам аз да си го сменя че вече аман от майстори.
  9. колега кажи цена за топката на скоростния лост, лайсните отдолу на вратата и задния калник (от шоф. страна) и резервната гума
  10. nikki-

    А3 1.8Т катализатор

    Благодаря колега
  11. nikki-

    А3 1.8Т катализатор

    Колеги знам че има доста подобни теми но ме интересува колеги с двигател 1.8Т AGU махали ли са си катализатрите ако да на мястото на катализатора с права тръба или резонантно гърне са, колата по шумна ли е и дали има проблеми с ламдата. Благодаря
  12. nikki-

    AUDI NEWS

    Компанията представи своя концептуален електрически автомобил. Електрическият автомобил, който беше спряган като e-Version, разкри лицето и душата си. Официалното му означение е, e-Tron, което на езика на Audi означава изцяло електрическа кола с quattro задвижване. Това е възможно, благодарение на четирите електрически мотора, разположени на предната и задната ос. По този начин, мощността от 313 к.с. и чудовищният въртящ момент от 4 500 Нм се разпределят към всяко от четирите колела. Движението към предния и задния мост е разпределено в съотношение 70 към 30, в полза на задните колела. Двуместният автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4.8 сек., а благодарение на огромният въртящ момент, ускорението от 60 км/ч. до 120 км/ч. става за само 4.1 сек. Максималната скорост е ограничена на 200 км/ч. Audi e-Tron: 313 к.с. / 4 500 Нм! Електрическата система коства на колата 470 кг., като общото и тегло достига 1 600 кг. За оптималното разпределение на тежестта(42:58), инженерите са поставили литиево-йонните акумулатори зад пътническата кабина. Те от своя страна се грижат за безспирен пробег в продължение на 248 км. Audi e-Tron използва plug-in система за зареждане. Според информацията, за пълното зареждане на акумулаторите в домашни условия са необходими между 6 и 8 часа, но при използването на високо напрежение (400 волта, 63 ампера), това става за 2.5 часа. Щепсела е разположен под капак в задната част на автомобила. Батерията се зареждат и по време на движение, благодарение на познатите системи, чрез които алтернатора преобразува кинетичната енергия в електрическа. Когато, от компанията съобщиха, че няма да интегрират дизеловият V12 двигател в R8 бяхме силно разочаровани. Сега обаче, с широка усмивка посрещаме новината за електрическа версия на спортната кола. Както в самата компания казват - "електричеството засрами дизела".
  13. от толко лъскане си излъскал кората под чистачките
×
×
  • Create New...