Jump to content

AUDI-B4-TDI

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

AUDI-B4-TDI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам 4 бр. железни джанти за ауди Б-4 с четири болта са на 108 мм. и тазове на ауди към тях. Цена 120 лв за четирите за повече инфо 0889613220 от Плевен съм.
  2. Моя термостат незнам каква марка е забравих но пише на него Германия.Сега ми се пооправи температурата но пак не е както трябва показва по студено и затова ходих на стенд закачика кабеляци навсякъде и ми казаха че колата показва в момвнта 80 градуса на компютъра даже сам го видях а стрелката беше забила на 50-60 това означава че или стрелката лъже или датчика но компютъра показва че датчика е наред.Извода е слабото място на ауди са тез стрелки като и на бензиномера и там ме лъже стрелката.
  3. Купих си нов термостат за 11 лв. за Б4 ТДИ 93 и го смених но в кутийката имаше две гумички аз обаче не намерих място за по малката някой знае ли каде се слага и защо са две.
  4. Мойта е на 260 хил. купих я на 204 хил. и за 2 год. това е резултата. А дали е въртян километража незнам,взех я от автовоза.Прочетох всичките мнения но май няма ауди над 500 хил.Не може БМВ и Мерцедес да ни бият просто нашите коли са по новички.
  5. Аз го сменям на 20 хил. км тоес на втората смяна на маслото или 3 пъти горе доло в годината колата ми е Б 4 ТДИ.
  6. Абе таз програма ще е от полза за часовете "Направи си сам" така че дайте да се снабдим с нея. Благодаря предварително!
  7. Аз също карам дизел Б-4 ТДИ и го сменям на всеки 20 хил. км това е максимума който му дават за смяна може и на 10-15 ако имаш кинти.При дизелите трябва да се сменя по често докато при бензина може и 100 хил. да не сменяш горивен филтър.
  8. Аз съм с Ауди Б-4 ТДИ незнам колко литра ми е резервоара но с един резервоар минавам 1000 км смесено градтско и извън градско и отивам пак да зареждам за да не огасна така практикувам и досега не съм имал проблеми да закъсвам за нафта.Само Лукойл.
  9. Ей брато да знаеш че това е супер автомобил аз карам такава и разхода верно е 6/100 но задължително е над 250хил. км врътнат е километража и мисла че 6500 е добра цена.Мойта я взех преди 2 години за 7000 без клима и и врътнах 60хил. като съм сменял само текущите ремонти,масло,филтри,ремъци и.т.н А щях да забравя смених и радиаторчето на парното 35 лв.аз си го смених в златен фонд има полезна информация за автомобил на старо прочети я ще ти е от полза.
  10. Абе да ти кажа чесно ако са 205/15 трябва да са на 60 височина иначе отпред на завой малко опират.Отзад нямаш проблеми стават.По каталог го дават така 205/60/15, 195/65/15 може да ми се довериш пробвал съм го.Този размер който искаш да слагаш е за БМВ 5 серия и такива по големи коли.А за разхода качва малко особено зимата лятото почти няма разлика но с гуми 205/60/15.
  11. Преди около месец и аз си го смених това радиаторче и верно още има една странна миризма но мисла че изчезва или аз взех да свиквам.Струваше ми 35 лв радиаторчето и два дни работа един разглабяне и после зглабяне много ми помогна и темата в златния фонд без нея нямаше да се справя но на Б4 има малко повечко болчета на гадни места и едно го счупих но може и без него.
  12. Добре де кажете някой качествени марки масла.Разбрахме за това мобил 1 дайте кое е добро аз карам с Тотал 10W40 и доливам около 800грама до литър на 10 000 км.Вече 50 000 км съм минал и е добре но мисла да му слагам 15W40 защото колата ми е 93 и ме посъветваха че е по добре да е по гъстичко за да не го гори та може би и това е проблема на колегата който започна темата сложи си по гъсто масло.
  13. Абе да ви кажа май аудитата си го имат този проблем аз имам няколко приятели с ауди Б3 и Б4 и техните стрелки падат до край като останат 10-15 литра.Мойто е Б4 ТДИ и също така прави но рядко ми пада стрелката под половината резервоар но както казах като падне на нула това значи около 15 литра.Така че това е заводски проблем. хе хе хе.
  14. Е става много интересно давайте чакам развръзката.
  15. Колега точно преди една седмица си смених мойто радиаторче и мисла че знам къде ти е проблема.По средата на въздохопроводите има една преграда гоято се върти от врътката за студено и топло в зависимост какво да духа.Е тази преграда е облепена с един уплатнител като дунапрен който най вероятно се е разкъсал и има едни големи дупки,тоес искам да кажа че дори и на топло да е врътнато пак влиза студен въздух през тези дупки.При мен е започнало да се къса и също смесва въздуха но много малко и напролет щте го разглобявам пак.В златен фонд има подробно разглобяване аз от там гледах и успях да го сваля и сложа за 2 дни.Еми толкова от мен и съм сигурен 90 % за това което казвам.
×
×
  • Create New...