Jump to content

Speedy

Members
  • Мнения

    247
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Speedy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Б5 за 5500 се намира и то сносно, но бензиново, за читав АФН ще са малко. Е може да намери, но си трябва късмет. То обяви иначе има за тез пари, но или ще прави мотор или купе Гласувам за бензин 1.8 с екстри и без забележки. Успех с покупката.
  2. Как изобщо е възможно да се сравняват тези коли, че и толкова спорове за тях Единствените плюсове на Ц4 са по-ниската цена и по-евтина поддръжка. И двете са супер коли за времето си, но да се каже, че старата е по-добра от новата е все едно да заплюем всички инженери на Ауди... Истината е, че гроздето е кисело... Ако човек има парите за такъв клас кола изобщо не би се колебал между 2 коли от различни поколения, които ги дели почти десетилетие инженерна мисъл. За дизайн няма да коментирам, защото това е субективно, но лично за мен Ц5 е най-красивия автомобил до 2000
  3. Колега може би трябваше да уточня, че имам предвид атмосферен бензин със същите конски сили. Ако не вярваш пробвай. Примери много: 1.6 101/102 срещу ПД 101 или 2.0 131 срещу ТДИ ПД 131. Това на Б6, но няма значение. За другото съм съгласен че 1.8Т + ГИ се кара по-икономично от ТДИ ПД и ще върви повече, но и ще струва повече инвестиция... Поздрави
  4. Има доста изписано за ТДИ и за 1.8Т. Накратко. Зависи за кое ТДИ става дума. Ако е на А4 Б5, то има ТДИ с различни технологии и мощности: - класическо 1.9ТДИ - директно впръскване с кулер - вариантите са 90(1Z) и 110к.с.(AFN); - 1.9ТДИ ПД - тука имаме мощности 101, 115, 131к.с., като в А4 Б5 се слага само 115, другите са при Б6. Първото е много издръжливо и надеждно. Има доста добра тяга, а разхода е нисък(колегата го е дал реалния). Не е придирчиво към нафтата, частите са евтини, обслужването е 2 пъти по-евтино. От друга страна ПД моторите са като самолети - вървят дооста повече, дори бият бензинов мотор на същите коне, горят малко повече от старото ТДИ и са по-модерни. Те също са здрави, при каране с качествени консумативи и гориво няма драми. Малко по шумни са, обслужване - доста по-скъпо от старото и най-вече искат хубаво гориво, че иначе лошо (това важи за всички модерни дизели). 1.8Т е наистина доста сполучлив бензинов агрегат, който също е надежден и сравнително икономичен за тягата си. Трябва да се погледне маслената магистрала към турбото, и да се кара с хубаво масло, за да няма проблеми после. Има случаи на изгорели бубини, които не са евтини, но като цяло е здрав мотор. Относно поддръжка се подреждат така според парите: ТДИ, 1.8Т, ТДИ ПД! Като разход на 100км: ТДИ, ТДИ ПД, 1.8Т Дано съм те ориентирал поне малко. И ползвай търсачката в този раздел
  5. Най-удачно бе предложението за купе с 2.0Д 150 на БМВ или другата опция е 1.9 131 магарета на А4! Ако тягата е малка - чип, това е. Перфектно за дълъг път при спазване на ограниченията. За какво са 300 коня, ако ще се държи 120-130. А голямата кубатура си иска да се напълни с нещо, така че оптималното е 1.9-2.0 дизелак. Няма голяма и мощна кола направена за икономия! Ако дизела се доближи на вървеж (200+ коня) до неговия пък ще даде малко по-малък разход - безсмислено. ОФФ: Добре го "нахранихте" колегата Ачо, но е добре и да се отбележи как се мери разхода - едно е класическото пълно-пълно, друго е борда, който естествено е само за ориентир и дава отклонения, а при скорости 180-200 кой знае колко голямо е това отклонение от реалността.
  6. Съгласен съм, но след това парите, които искат за поддръжка са доста по малко - по-надеждни са, окачването както се спомена е стоманено и е бетон, също така ще е по-запазен като цяло Г4. Човека пита за А3 и след като парите не стигат за добър мотор по-добре да направи малко компромис и да погледне братовчедите от VW Сега като возия, лукс, комфорт е ясно че А4 е играч от друга класа, но на съответната цена.
  7. Както се каза вече А3 за 5к може да е само 1.6 или някой занемарен екземпляр, без екстри с 1.8 125к.с. А4 не го съветвайте да взема че ако това е макс. бюджета после и обслужване и поддръжка с качествени части няма да са му по силите... А3 е по добре, но за да е с екстри, примерно с 4/5 врати и дизел ще му трябват 50% повече кинти от това което има. По голям е шанса за читава Голф 4-ка 1.8 20V
  8. Колега, навсякъде, където имат VAG-COM става за диагностика. Аз моята като я купувах ходих в сервиз на Bosch, поне са запознати с марката и изобщо с VAG и ми направиха пълна диагностика. Но по принцип по-добре в по голям сервиз, защото имат опит, а не в някой квартален... Също така важно е да я закараш в сервиз избран от теб, а не от търговеца, защото иначе може да се развият неприятно нещата
  9. Ами не е mission impossable, но по трудно е да намериш запазен екземпляр с този мотор Ето тази изглежда ОК по снимки: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details Като идеш на място да я огледаш и провериш състояние на двигател нещата може да са други. На мен ми изглежда запазена а не е скъпа ... Ето и една феслифтова: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details май е от Горубляне но не съм сигурен...
  10. Възможно е, на BMW дизел не съм карал, само такива на ВАГ. Иначе качвал съм се в 320Д 150к.с. - няма такава ракета Ама то на TDS-а може би прекъсвача много късно се включва, затова масово ги прегряват
  11. Колега те дизелаците не са като бензинката: в ниските нема никой(говоря за атмосферките), да върви във високите като луда и да се стига до прекъсвачи. При дизела винаги бега в ниските и средни - във високите вече ускорението много по слабо. Аз карам 1.9 за 2.5 не зная, но при 1.9 от 1500 до 3500 е хала и като се види кривата на въртящия момент и тази на конете става ясно - 97% от конете са налични до 3500 от там до 4000 останалите 3%. След 4000 - няма никакъв смисъл да я натискаш. Това е положението - дизела се кара по малко по друг начин от бенза
  12. Така е А4 превъзхожда А3 по споменатите неща като изключим здравината - А3 е доста по надеждна и на това отгоре по евтина за поддръжка. Просто А3 е на платформата на Голф 4 и е много здрав автомобил, докато А4 е друга бира и си има своите болежки(най-вече окачване, но не само). Ако търсиш обаче 100% quattro и не би направил компромис с това, то истинското quattro е в А4. За мотор - колегата вече го каза - 1.8 125 к.с. По малкия 1.6 гори почти толкова а динамиката е доста надолу. За по хубавите моторизации включително дизеловите мисля, че бюджета не е достатъчен. Успех с покупката!
  13. Здравейте колеги, ще ми е нужен малко съпорт от ваша страна, защото нещата са "на кантар" Изискванията към машината според нейната цел са да е 15", да е с CPU Intel i3 и да с 4GB DDR3. Видео не е необходимо - игри няма да се играят Аз ползвам Dell Studio 1735 вече година и половина и съм доста доволен, та затова се насочих към този модел. От друга страна конкретния Inspiron е с повечко екстри, но пък и цената е по висока... Затова се колебая между тези модели: http://www.jarcomputers.bg/l_bg/?m=7&i=541008 - Единствените минуси са, че няма num pad и че диска не е кой знай колко голям - 320GB http://www.jarcomputers.bg/l_bg/?m=7&i=541258 - Като минуси - Inspiron-a се води по нисък клас, захващането на дисплея е някак "слабичко" в сравнение със Studio, а цената е по-висока (явно заради видеото). Ще се радвам да чуя вашите мнения относно дилемата ...
  14. Да и аз съм го чувал от човек завършил ДВГ Ама това дали важи все още за Форд не зная, доста добре са по TUV последните 5-10 години
  15. Ей сега гордите собственици на самолета 1.8Т ще отвърнат на удара По темата: мотора на Ауди е много по-мотор. Алфата може и да върви ама гори като за световно. Имам познат със 155 само че дизелак беше - доста кинти наля в нея и оправданието беше че е имала удар.... ама на всички ни е ясно че те италианците толкова си могат в техниката и механиката ....
×
×
  • Create New...