Jump to content

_diablo_

Members
  • Мнения

    98
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди 200 1980г.

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2315 профилни разглеждания

_diablo_'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. така......та значи стигнах до извода,че време за губене нямам и няма да сменям целия двигател,а си намеих читава механична инжекция за моя.проблема е,че нямам информация и схема как се зачепва делкото и ангренажния ремак.молбата ми е ако някой е запознат и има налична информация да я сподели.благодаря предварително и.....скоро фото или някое клипче
  2. колега би ли ми дал някакво инфо за цилиндровата глава,защото имам една обордвана.свалена е от двигател 2.1 турбо
  3. Цитиране на предходен пост! Потърси ги и дай цена за тях, че аз ударих на камък в търсенето на оригинални за 200-ца.
  4. 0888849408 mi e telefona zvanni da te pitam ne6to

  5. Velkoo vasko sam na mario a drugiq profil s snimkata na motor ve4e e neaktiven

  6. ето ме пак на "сцената" ако мога така да се изразя.от една седмица захванах аудито наново и сега съм пред една дилема-смяна на целия двигател-2.1 5Е, тъй като не е пален от много години и мисля ако го сменя да го позасиля с ковани бутала...турбинка и почти нова глава от ауди 200 Ц2 турбо.вариант 2 - просто да сменя главата и да го направя карбуратор докато тече сглобяването на интериора,за да мога да го местя.а накрая последния вариант е да сложа друг двигател от ауди 100 Ц2 който е карбуратор и е на невероятните 146 000 км,който определено са реалните.според мен смяната на главата е по лесния вариант,но пък ще разглобя 2 двигателя и не е гаранция,че ще запали и всичко ще пасне,затова предпочитам да сменя двигателите,но е малко непосилна задача за сам човек,но както казвам-Стигнах до тук и няма да се откажа.мисля в неделя да разкача скоростите и каретата пък да видим докъде ще я докарам.Все пак дайте мнение...
  7. Време не остава да пиша, колата до дни влиза в сервиз за пълна профилактика на мотора и да го центроват и запалят.и след това започвам да слагам новия салон.
  8. днес се възползвах от хубавото време преди обяд и посвърших малко работа по колата,вече има оригинален спойлер под предната броня,задната е вече с всичките лаисни.Даже пипнах малко под капака но и от там се появи един въпрос-Дали да монтирам колекторите за карбуратор на моя двигател които е инжекцион, и как да запуша дупките за дюзите?Замислям тази интервенция защото моя инжркцион е каран 10-12 години само на газ защото на бензин не искаше да пали и е на 50 % тотал.Замислената интервенция за монтаж само на карбуратора е за да спестя смяната на двигателите и още куп неща.Доста неща ми куцат от към двигателите и затова моля за мнение от хората които знаят как стоят нещата.Ще съм благодарен защото много искам да чуя как двигателят пали и да чуя най-накрая след толкова години мълчание звука който ми пълни душата.
  9. нещо не схванах от снимката кое търсиш,дай по подробна снимка,за да видя дали мога да ти помогна.
  10. Вчерашният топъл ден добре ми се отрази и свърших малко работа по колата,ето снимки на задницата и на двата варианта за избор на стопове.По бронята липсват някой лайсни но неми стигна времето и не ги поставих.Ето и снимките и дилемата кой стопове да сложа. това е засега ............
  11. коя кола се движи без проблем вече 2 месеца,че не разбрах.иначе адрес с части ще ти кажа довечара като се поразровя.има бленди за Ц2-ка една камара.има и работни комплекти за ремонт на двигателя.на мен ми трябва само карбуратор или читав инжекцион и започвам с пробите за паленето на колата, приготвил съм комутатор който знам че пали и делкото от мотора на 100-цата и дано с тях запали но пусти белези немога да ги намеря на моя мотор че нали уж е правен за щатите и мисля че са сложени на друго място.ако някой има схема или обяснение как да центровам делкото ще съм много благодарен и като се затопли времето бирата е от мен.и аз мисля да махна газовата и да перкам само на бензин но първо да запали пък после ще го мисля.
  12. капака е от 100-цата и затова е с тази гърбица но пък неми пречи поне засега,скоро ще дам да ми направят и моя си капак че преди време един познат го обърна в движение и ще го сложа.сезона да малко куцаше но пък има забележки които сега започнах да ги забелязвам не са фрапиращи но са забележими.Ще влиза пак за боя но мисля да е лятото или догодина.мигачи намерих по 15 евро но не знам как ще дойдат до България.има оранжеви опушени и бели.Имам братовчедка в Австрия и ще говоря с нея да ги получи и от там към мен, но малко ме съмнява да се навие.иначе в Германия има много части за нашите антики ама уви трябва да се отиде на място.Заварките преди да се пръсне с боди 999 ги третирахме със силикон който е за тези неща, но мисля на собствена глава като заделя някой лев да мина цялото дюшеме още веднъж с боди да знам че аз съм си го направил како на мен ми харесва.дайте идея откъде да намеря киче и да слагам мокета и новия салон.
×
×
  • Create New...