Jump to content

CaMO_MuHaBaM

Members
  • Мнения

    100
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 80 B4 1992 2.0

Контакти

  • MSN
    ymdimitrov
  • Website URL
    http://writeit.hit.bg
  • ICQ
    114864839

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна, морето, Фара на Галата ...

Последни посетители

797 профилни разглеждания

CaMO_MuHaBaM's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Само да вметна, че запалването сутрин се оправи и дори едно тресене при ниска скорост на коя да е предавка изчезна, като смених синия датчик на тройника. Централното още не съм го оправил. Ще пиша отново когато се произнесе някой специалист
  2. Здравейте колеги, отдавна не съм се оплаквал, но след като изчетох почти целия раздел, не успях да намеря подходящо решение за проблемите на аудито ми. 1. Основния проблем е, че изключително трудно пали сутрин. Веднъж запалена, през целия ден, няма проблем. преди седмица бях на Елкон, и след като се убедиха, че "й няма нищо, но може да е запушена дюзата" ме посъветваха да си купя "Injection - Reiniger" на "Liqui Moly". Заредих колата с бензин, сложих добавката и оттогава само на бензин я карам и наистина започна да пали от първия път сутринта. Преди 3 дни обаче, реших да я покарам на газ, само 1 ден, само 30 км и проблема с паленето се появи отново. По принцип превключвателя газ-бензин е автоматичен и превключва на около 1700 оборота, като паля винаги на бензин. сега обаче не мога. 2. Паралелно с отново появилия се проблем, алармата и централното отказаха. Намерих изгорял предпазител 15А и го смених с нов, алармата се възстанови, но централното - не. 3. Оборотомера на празен ход сочи постоянно 0, въпреки, че на Елкон-а показаха точно 900 оборота, а стрелката си стоеше умряла. 4. На празен ход, при завъртане на волана в пълен десен или ляв, колата гасне (без значение газ или бензин). Колата е от подписа ми. Благодаря предварително на всички отзовали се!
  3. Извинявам се за може би глупавия въпрос, но каква течност да сложа в казанчето за хидравликата? имам под ръка две бутилчици спирачна течност ДОТ 3 и ДОТ 4 или трябва да си купувам специална?
  4. при моята и двете задни колела са разположени по-близо до задната страна на калника отколкото до предната. виждал съм и друга Б4 със същото разположение. нямам представа дали това е проблем
  5. CaMO_MuHaBaM

    B4 Варна

    и аз съм налице; ICQ 114864839
  6. и аз да добавя моите въжделения - при мен температурата стоеше по същия начин, докато не смених бежовия (или май беше синия) датчик за температурата. моя волан също стои малко изместен, но предпочитам да мина реглаж. а що се отнася до разхода, моята дава до 18 зимно градско и около 12 лятно градско, като пада до около 9-10 извънградско, но спокойно шофиране
  7. и аз бих искал да знам същото!
  8. след презареждането на акумулатора и монтирането му тази сутрин, колата се движи перфектно. единствено като запали, докато позагрее, 5-6 минути, работи доста неравномерно с ужасен шум откъм двигателя. имам чувството, че само на един цилиндър работи. преди ми се е случвало, но като прехвърля на газ това "трополене" изчезва, без значение колко е загряла. а и май стартера ми прави проблеми, ще го видя и него на светло.
  9. благодаря на адекватните включвания по темата! направо свалих акумулатора, защото тази сутрин не можа да запали изобщо. бензин не съм слагал от 10 месеца, т.е. толкова стар е бензина с който съм. не разбирам какво значи "гърмяла", но май не е ако не се брои ужасно тракане при запалване. а къде е горивния филтър, ще ми подскажете ли!
  10. Здравейте колеги, от известно време като яздя моята бяла кобилка само на бензин забелязах, че нещо не е наред. проблема се състои в едно постоянно глъхнене, при натискане на педала на газта, може дори да изгасне двигателя. особено в първите километри когато не е загряла, постоянно трябва да я форсирам. забелязах, че проблема е между 1700 - 2100 оборота. ако натисна и задържа на 3 000 върви нормално, иначе има едно здраво придърпване. сигурен съм, че един елкон ще ми даде повече отговори, но бих искал да видя какво мислите по моя въпрос. газовото ми е с автоматичен превключвател, като на около 1600 - 1700 оборота превключва от бензин на газ. понякога дори не мога да превключа просто си глъхне преди да достигне до тези обороти и гасне. имате ли идеи какво може да се е случило?
  11. CaMO_MuHaBaM

    Гасне ...

    за първи път чувам за такова реле. ако имам как мога да разбера? извинете ме за елементарните въпроси, но ... ако ги разбирах, нямаше да питам!
  12. би ли споделил как може да се "направи" изолация под капака, защото аз нямам, а не ми се лепят дунапрени с фолио като на Нивите
  13. интересно ми стана като прочетох проблема ти видя ли дали оста не е накривена? колко см са чистачките? погледна ли на друго ауди оста на чистачките дали стои като твоите?
  14. CaMO_MuHaBaM

    Гасне ...

    резервоара ми стои до половината с бензин от Лукойл от май месец къде се намира горивния филтър? Благодаря за включването!
×
×
  • Create New...