Jump to content

b4avant

Members
  • Мнения

    119
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    само дизел

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Северозапад

Последни посетители

2253 профилни разглеждания

b4avant's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. В такъв случай ако е от него, има ли някакъв вариант да се направи така, че да няма консумация и в същото време да си се използва заедно с колоните както го ползвам и сега?
  2. Да, като го сложи първоначално, задните колони и буфера не работеха, но по някакъв начин го свърза и сега работят. Това ли имаш предвид под постоянно захранен?
  3. Здравейте, колеги! Един съвет ще може ли? Колата е 2008г Б7. Смених оригиналното радио със СД SONY (единичен дин) и е направено да си го включвам/изключвам сам от копчето. Обаче има някаква утечка от 140милиампера и хаби тока на акумулатора /демек е от него, но като е изключено и не работи каква консумация ще има?/. Ходих при електричар, който каза че за да няма утечка трябва да се направи да се пуска през контакт. Въпросът ми е има ли как да се направи на междинен ключ и да няма консумация или варианта е само един - през контакт? По този начин да предполагам че на всеки контакт и вадене на ключа, всички настройки ще се нулират и ще трябва да ги настройвам? Също така има ли значение дали трябва да се сваля панелът на СД-то, за да не се получава консумация или това няма значение?
  4. Привет, колеги! Отскоро имам един странен проблем с Б7 2.0тди BRD 170кс. В движение няма проблем, но като изключа от скорост и пусна газта, оборотите започват да играят до около 1000/1100. Другото което е, на място започна сама да си вдига оборотите на около 1000/1000 и малко и някак се променя звука от работата на двигателя. Дори се усеща и в движение да работи на по-високи обороти. Колата има дпф филтър, възможно ли е да влиза в регенерация? По таблото нищо не свети, но не чувам и вентилатора да работи.
  5. @Kukata_a4@Kukata_a4 Маслото е на около 5000км, а го дават на 15к за смяна. @veselin velchevvelchev Благодаря за видеото.
  6. Сега разгледах в интернет и в олх продават само мембраната за клапана, дали е възможно да се смени само тя вместо целия капак? Отделно знаеш ли този клапан сваля ли се или трябва да сваля целия капак на картерните, за да видя в какво състояние е мембраната и дали пуска масло към турбото?
  7. А по какво се познава дали клапана е за смяна? Видимо отвън не видях да е омаслен. Аз в крайна сметка реших да сменя маслото с Motul, въпреки че ми препоръчаха и Fuchs Titan. Мотул-а е малко по-скъп, но пък доста хора го хвалят. Дано сега няма проблеми с него.
  8. Здравейте! Имам следния проблем - Имам харч на масло и ми светва жълтата лампа за нивото на маслото. Карам я с КАСТРОЛ ЕДЖ, колата има ДПФ филтър. Какви са възможните причини за този харч? 1. Доколкото четох имало някакъв капак на клапаните/картерните газови, който бил консуматив и трябвало да се сменя на определени км? 2. Възможно ли е турбото да има някаква намеса в цялата работа? 3. Съмнявам се и в самото масло като качество, вие с какво масло го карате? Моля за мнения/решения на проблема ако имате такива!
  9. Здравейте! Проблема ми е, че се потят стъклата зверски. Като ми е включено въртенето на въздуха в купето духа по-силно и що годе се чистят стъклата, но не напълно. На диагностика излиза грешка за клапа с номер V113 (тази за въздуха който влиза отвън в купето ли е)? Забелязах че се чува едно цъкане при паленето и след това като я загася, това от нея ли се получава? Видях, че е зад жабката но не разбрах как се разглабя самата кутийка и кое точно се кисне в спирт? След това нужна ли е адаптация на самата клапа след свалянето и слагането й? Нещо по-специфично при свалянето, разглабянето, слагането има ли, за което да внимавам?
  10. Здравейте! Активирах си american style на мигачите на а4 б7, но отзад мигат стоп+мигач. Как може да се махне и може ли да си остане да мига само мигача?
  11. @FEN_NA_TDI А защо тогава пръскалките на фаровете харчат повече и някои ги изключват софтуерно? Те също пръскат на мъгла
  12. b4avant

    VAG-COM

    Жалко, много се надявах да го има и да може да се направи..
  13. b4avant

    VAG-COM

    Попринцип си прав, но по-добре да чете и по-новите, може да се наложи някога за някого. Най-много ми трябва да чета грешките с него и искам да си активирам мигачите (USА MODE). Не ми стана ясно само дали при Б7 се поддържа и може да бъде активирана опцията при подаване на контакт стрелките да отиват в крайно положение и да се върнат?
  14. b4avant

    VAG-COM

    Нямат наличен, изчерпан е. Един приятел си взе от олх от едно момче и каза че е доволен, всичко било точно. Мисля и аз от там да се сдобия.
  15. b4avant

    VAG-COM

    Здравейте. Замислил съм да си взема ваг ком версия 20.12.0 но не ми е много ясно как става самото инсталиране на лаптопа (windows 7). Някой може ли да сподели какви са стъпките или за какво да внимавам за да не стане беля? Имам антивирусна Аваст (дефендера го нямам)
×
×
  • Create New...