Jump to content

gsi 16v

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно gsi 16v

  • Рожден ден 25.12.1978

Друго

  • Kaра
    Omega B X30XE manual

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

811 профилни разглеждания
  • alexxk

  • sbh

gsi 16v's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И на мен ми се повръща от тамона,но това е положението.Доста разводнихме темата ако преценят нека я почистят.
  2. С максимално отворени става оправял съм няколко такива проблемни автомобила.Кофти то е че тази опция съм я срещал само при тамона.Даже някои системи сами минават на бензин поради излизане от бензиновата таблица имат праг на бензиново време,межеби защото бензиновите отиват на фул опен,и тогава трябва да я пуснеш на бензин още от 3000-3500об.за това дори да си играеш от таблицата не става.
  3. Просто чипа е направен със стандартни бензинови дюзи и като напомпаш 22-24 мс бензиново газовото ги прави на 27-29мс и колата се удавя когато е на пълна газ.Трябва от софта на газовата да се пренастрои така че в тези обороти газовото време да не е над 22мс но не всички системи го могат.Някои системи си имат опция макс газово време и може да се намали дори под 18мс,а тези които не могат се правят от картата не винаги става.Имаш няколко варианта,при газаджията и игра с картата по време на движение,ако не смяна на газова електроника,ако не смяна на по богати бензинови дюзи за да паднат времената и да не се стряска на газ ,или смяна на чипа.
  4. Смяна на талони след поставяне на газова уредба в КАТ София: 1. Отивате БЕЗ колата директно в малката сграда след каналите (уточнявам че е добре колата да е наблизо в района, в случай че някой се заяде за нещо, мене ме захапаха за нечетлив номер в документите от първата регистрация) 2. Регистрацията е само по документи. ВАЖНО!!!! Направете си ксерокопие на първата и втората страница на паспорта ...на газовата уредба...никъде не го пише, наложи се да бягам до най близкия ксерокс в двора! 3. Носите голям и малък талон, голям и малък талон от технически преглед, ГО, лична карта, паспорт на газовата, газаджията трябва да е попълнил и подпечатал декларацията на втора страница! 4. Нареждате се на гишета от 42 до 49 , никога не работят едновремнно и затварят внезапно за почивки или смяна на какичките. Нямам формула да ви кажа кога да отидете аз бях в петък към 13ч, минах сравнително бързо, за час някъде! 5. Идва ви реда, казвате за какво сте, а именно промяна на талон и вписване на вида гориво в талона, пишат бензин/втечнен нефтен газ. Девойките преглеждат доментите ви, прибират двата Талона и ксерокопията от паспорта на газовата и ви дават номерче, с което отивате на касите! 6. Мене ми взеха всичко на всичко 10лв! Дават ви на касата разпечатка за платената такса. Излизате на въздух да пушите по цигара, по микрофон казват имената на готовите талони , които се вземат от гишета 40 и 41, чува се и извън сградата! Отнема според зависи от опашката между 20 и 40 минути! 7. Викат ви, подавате бележката от касата, подават ви талоните, преглеждате ги , подписвате се и сте готови!!! Не боли! Носете си вода, жега е, кенефа е в сградата с актовете! Става въпрос за коли, които са сложили газ след 02.03.2014 и трябва да се направи в срок от 14 дни след поставянето! Ако имате газ от преди датата , НЕ сте задължени да променяте талоните! Само при някаква смяна на собственост, данни и т.н.!!! Вижте повече
  5. Старите компове на фобос работят на 5 волта(захранване към датчици,мапове копче и тн)по новите от 2 години насам вече са на 12 волта.За старите системи мап няма ,но се слагат успешно от новите които са на 12 волта.Само трябва някой по вещ да го направи за да не издумка нещо.
  6. Романо също имат система за този двигател,проблема на 3.2-то са бензиновите дюзи и проблемите са там.Прецакват се доста повече от 4 цилиндровите двигатели.
  7. За кой двигател става въпрос,за 6 цилиндъра или 8.
  8. Вдига се много налягането,разхода се качва и колата започва да прави щуротии.
  9. Смени гумичката с подходящата,иначе ще вдигнеш много налягено и не е добре.
  10. ако са оригинални италиански наи вероятно са сменени местата на двете клапанчета (габарчетата) на външен вид изглеждат почти еднакви но не са и ако те са разменени нормално е да прави мизериии. успех.
  11. нещо по изпарителя не е направено като хората там търси проблема и изпарителя вакъъмен ли е или ел. и ти ли си сменява мембраните
  12. колата си става наи идеално на газ системата може да е поне изидджет аз съм правил мерцедес 500сел и гранд чероки 5.2 и нямат никви грижи с разход и вървене
  13. а какъв е проблема на колата че не разбрах
  14. значи този регулатор нр мери налягането тои ге регулира в главата на инжекциона има две налягания основно и диверенциално ,и за да работи колата този регулатор регулира диверенциалното налягане примерно основно е 6 бара а диф да е 5.6 бара когато увелечава разликата главата пуска повече гориво и обратно тои се управлява от компа и тои е последното нещо което се скапва на тази кола само NG мотора работи с 1.2 бара разлика(основно и диференциално) този регулатор се регулира като се свали от долу има една тапа развива се и с шетограм 2мм се регулира но за тази цел са необходими два манометара не го прави ако нямаш уреди
×
×
  • Create New...