-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно repichko
- Рожден ден 24.05.1987
Друго
-
Kaра
Audi 80 (2.0E)
Контакти
-
AIM
vasil_penev
-
Website URL
http://repichko.mybrute.com
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Veliko Turnovo
repichko's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колеги може ли някой да ми подскаже как да си извадя графиката на ламбда сондата с vag scope на vag com Колата е ауди Б4 АБК мотор. Не знам в коя група ми е ламбда сондата и не знам дали изобщо може да се вади за този мотор.
-
Ако релето се пре*бе за момент и не светне лампичката колата може ли да запали ? Щото при нас като не свети не пали, светне ли тази индикация и си пали.
-
Не че нещо ма тея коли не са ли ограничени на около 200 ? К`ви 245 !?
-
Здравейте колеги. Имам едно въпросче към вас. Някой може ли да ми каже какво означава една грешка от Vag Com. Дава я на група Engine. Като я почистя излиза отново. Fault: 65535 - Iternal Control Module Memory Error 28-10 - Short to B+ - Intermittent Понякога колата не пали. Изчакваш 2 мин и после пали идеално. Ключът и е с чип. Има и допълнително слаган имобилайзер (от тези които с една пръчица докосваш едно място за да изключи). Хванали сме я че няма да запали когато се даде контакт и не покаже че подгрява. Ако индикацията светне дори и за 1 секунда че подгрява, пали. Принципно 65535 грешка е че компютъра на колата не е като хората, ама не ми се вписва той да не работи а тя да пали и да няма проблеми(когато запали де )
-
TDI Fan, вярно че другите разходи може да се окажат по-голям проблем наистина. Мен ме притеснява да не като скоча в някой дупка да олекна с 1 хилядарка, щото като гледам как се оплакват и някъкви космически суми разправят.... Значи като здравина си е кажи речи като Б4-ката и е с не повече 2 пъти по скъпа ходовата част. Ако е така значи си струва колицата. Shpeksi му гори 12-13 в София... то и това ми гори 13 във Велико Търново (газ, ама то газов инжекцион, надали ще ми даде кой знае каква разлика на бензин), а колкото да е същия разход а 40 коня отгоре. И возията ще е по-хубава, и вътре си е светлинни години като дизайн и комфорт.
-
Здравейте колеги. Напоследък се заглеждам по чуждо Харесал съм си това ауди "Audi A6 (C5) 1.8T(150)", но ме притеснява проблема с аломиниевата част по окачването и цената му. Въпросът ми е следния. Мога ли да намеря тази кола в интервала 1997-1999г. със стоманено окачване за да избегна крупните суми за ремонт на окачването. Ако не мога, каква е цената ориентировъчно за ремонта му, ако някой има информация. Другият ми въпрос е колко гори това сладурче и дали си заслужава смяната на старата Б4-ка или да си я пазя
-
Гледам че си се интересувал от цените, та рекох да те питам. Каква е разликата в цените по окачването на ауди 80(б4) и ауди а4 (б5)(1.8т - 150 коня) Че искам да сменя моето ама не знам колко по-скъпо ще ми струва "новата" за подръжка.
-
ЗА и ПРОТИВ спиране на бензиновата помпа
repichko отговори в темата на Dakev - Автомобилни Газови Уредби
Я малко по-спокойно, после аз съм скачал. Кой каквото знае това пише, не те карам да се съгласяваш. "Това което говориш за пиковите напрежения при включване и изключване се отнася най-вече за уреди и прибори съдържащи електронни компоненти," - Това не е вярно, ама няма да оспорвам, защото ти знаеш повече и секи си има гледната точка(само че има едни токове при пускането които се смятат и са в пъти по големи от работните, ама то това не му пречи на устройството - изобщо) "но са вредни а не фатални т.е. ако е предвидено че уреда ще работи в толкова натоварен режим това се отчита предварително при проектирането му." - като са предвидени и тези натоварвания и при положение че се ползва за охлаждане, защо ще я спираме (или !според мен! - ще спираме и пускаме, което е по-лошия вариант за помпата, дори от това да е пусната през цялото време) -
ЗА и ПРОТИВ спиране на бензиновата помпа
repichko отговори в темата на Dakev - Автомобилни Газови Уредби
Ммм не е точно така. Тоест то си е така, ама колегата предлага схема с която през няколко минути да се пуска за по 30 сек. помпата и след това да спира(което я прецаква много повече от това да работи през цялото време). Кога изгаря една крушка по-бързо: Ако я пускаме и спираме постоянно или ако я пуснем и си работи продължителен период от време? Според мен така и така си е направена да върти, нека си върти. Ползва се и за охлаждане. Аз съм "за". Нека си върти. "robobug Публикувано на Mar 26 2010, 20:41 Я ми пусни на лично (да не разберат другите) с к'ви препарати миеш инжекторите." Препарата го използва майстора който ми извърши процедурата(не знам как се казва, ако ходя при него за нещо ще го попитам и ще пост-на). Напръска ги преди ваната за да се разтворел нагара. Незнам до колко помага след като ги сложи и във ваната, но каза че ако е по-малко нагара можело да се изчистят и само с препарата. -
ЗА и ПРОТИВ спиране на бензиновата помпа
repichko отговори в темата на Dakev - Автомобилни Газови Уредби
Ми не знам кое му е сложното на въпроса, ама ще ко кажа няма да го задавам като въпрос. Пускови момент е най-натоварващия режим и за механична и електрическа техника. И ще ме извиняваш ама да са учили физика тея дето ги приказват тея неща. Щото няма да се кланям на някой, който няма понятие от техника за това че се е регистрирал по рано в един форум. -
ЗА и ПРОТИВ спиране на бензиновата помпа
repichko отговори в темата на Dakev - Автомобилни Газови Уредби
Имам въпрос. Аз съм с ГИ. Паля винаги на бензин и върви на бензин докато вдигне температура. При ново палене и топъл двигател пак пали на бензин и след няколко сек. обръща на газ. Така и така паля на бензин и докато загрее карам на бензин, а след това карам само на газ и тая помпа налива дето се вика от пусто в празно. Върти тоя бензин за тоя дето духа. Това с охлаждането на инжекторите... не разбирам мн ама малко тъпичко ми звучи. В крайна сметка и да се зацапат за 40 лв. ще ти ги минат с препарати и през ултразвукова вана и ше са като нови(ако изобщо някога ти се наложи). Ако е само за охлаждането не ми звучи много на далавера да върти, ако има друго .... Няма да използвам обидни думи, ама ти някога да си чувал че най, ама най-прецакващото за една техника е да я спираш и пускаш постоянно, защото това и е най-натоварения режим -
Малко въпроси към разбиращите от ГИ...
repichko отговори в темата на Двигателист - Автомобилни Газови Уредби
Благодаря, С боб стана -
Не те знам с какво си го омайвал ама така се прави бизнас
-
Малко въпроси към разбиращите от ГИ...
repichko отговори в темата на Двигателист - Автомобилни Газови Уредби
Амиии.... ако нямам интерфейсен кабел как мога да си проверя налягането дали пада, щото то в програмата го показва, амаааа иначе ?!(щото кабела е 200лв. ) -
Пордкрепям отговора. Свещите са си много добри мани тея глупости да слагаш еднополюсни. Като не знаят точно какво е и почват да говорят глупости. Вчера ме пратиха на стенд да си проверя ламбда сондата че не била както трябва и затова не вървяла на газ(на бензин си върви идеално), а се оказа от гумичките на инжекторите(раздували се от добавката на газта на петрол) и ся сичко както трябва, а иначе ако го слушах щях да ходя ся ламбда сонда да купувам От скоро ли прави така или откакто си я сложил, да не да са ти маки инжекторите, да иска по широки(щом го прави само на високи където си иска газ )