Jump to content

don_carloss

Members
  • Мнения

    212
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно don_carloss

  • Рожден ден 19.01.1983

Друго

  • Kaра
    AUDI S8

Контакти

  • AIM
    don_carloss_n1
  • Website URL
    http://www.cargoelite.mobilen.bg
  • ICQ
    0
  • Skype
    don_carloss_n1

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна
  • Интереси
    Всичко,свързано с марката AUDI, стари модели,по-нови и какво ли още не....

Последни посетители

2108 профилни разглеждания

don_carloss's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. don_carloss

    Карбуратор на В3 1.8

    - Той за ставането може да стане,ама доста ще трябва да си поиграеш докато го приспособиш.И като гледам от Golf ще се вади.... Трябва ти тампона към колектора,кутията за въздушен филтър,шпилки горе за закрепването и ... Със смукача какво ще правиш-твоя е с жило,а този е автоматичен на вода и на ток-трябва да му пускаш всичко за да работи...Зимата без смукч не палят изобщо/поне моите са така/ Сериозно приключение май
  2. Здравей колега,

    Видях,че си имал проблем с лампата на таблото за налягане на маслото. Имам абсолютно същия проблем, като не са датчиците със сигурност. Успя ли да разрешиш проблема?

  3. don_carloss

    Колко сме с Б2

    Кое не ми разбра??? 75 коня е седана с 2-те врати(DT му е двигателя) Купето е 90 коня (DS е неговия) то по-скоро аз не зацепих за коя ме пита
  4. don_carloss

    Колко сме с Б2

    А,няма коне там -75- DT мАторЯ.
  5. don_carloss

    Колко сме с Б2

    Наистина е запазена,колега-за това я взех аз. Верно има леко ударче отпред по-в ляво, обаче всичко е правено като за 2010 година кола-не е изчуквано,а подменяно и кит няма,не се бърза за никъде също така. Доста старание и влагам защото си го заслужава.На финала съм само времето не ми стига,защото не давам никой нищо да пипа по моите коли-сам си ги правя. На 176000км е. Доста години е стояла на митницата конфискувана,после на търг са я купили,после краш-теста и после при мен (2-ра година). Като стане сигурно аз ще дойда до София с нея така че ще я видиш щом искаш. А на другата няма какво да и правя-тя е нова!!! Не я карам да не се скапва-само съм я прибрал и стои така. С немските документи е още.
  6. don_carloss

    Колко сме с Б2

    Coupe-то го броим за В2-ка нали??? Влизам и аз тука с най-добри пожелания към всички колеги!!! за сега така се придвижваме... Имам и 80 СС '85 с две врати на 78000км,обаче нямам хубави снимки. Ще направя и ще ги постна да я видите.
  7. С 300 не ги караме-240 пише-Ела да ти демонстрираме!
  8. Здравейте на всички!!!!!Знае ли някой дали стават скоростната кутия(5 степенна-'CET') и диференциала от S6-ца АAN мотор(230 коня) на А4-ка 1,8Т quattro с АЕВ мотор. Идеята е да се вдигне максималната скорост на колата.В момента вдига 240 км/h. при 7000 оборота в минута.Оригиналните диференциали са 35/9 ,а от S-ката 37/9 .Компютъра има сменян чип.Според мен лично от този двигател толкова-даже е доста добре,но колата е на един приятел и той настоява да се разровя за повече информация,та ако някой е експериментирал с подобни неща ще сме благодарни ако сподели с нас резултатите. Благодаря!!!!!
  9. Батка,то дилема няма никаква просто-от Юпитер се вижда,че с оригиналните си е супер направо . С тия черните ще стане "цигънско лято" както се казва . Виж,ако беше черна можеше да се замислиш да ги направиш наново като хората и да видим как ще стои,ама на сивото-де да знам-уморен вид и придават някак си....(според мен естествено)
  10. И моята толкова харчи през лятото на климатик, на изключен около 20 някъде-както и да я карам.На извънградско със 120 пада страшно много.Преди харчеше и повече,но като си смених ламбда-сондите ми падна разхода наистина,при това не сложих чисто нови. На диагностика хващаше само едната.
  11. Кажи,брато кое точно не разбираш от зацепването? То не е толкова сложно-като я докараш на белезите за ангренажа палеца на делкото трябва да ти сочи към 1-ви цилиндър(по дистрибуторната капачка гледаш)Ред на палене: 1-2-4-5-3. Белега на главата е отпред на ангренажната шайба към ръба на капака идва(отдясно гледаш),на коляновия вал е сложен на маховика,гледа се през специалния отвор отзад на скоростната кутия.Там като ги докараш погледни самото делко-като му свалиш капачката по лицето където ляга тя трябва да има една малка чертичка-тя трябва да идва точно в средата на палеца(докарваш я като завърташ делкото)Ако всичко това ти съвпада и имаш искра,гориво и някаква компресия няма начин да не запали!!!После финната центровка на зпалването е друга работа-ще си я докараш (на елкон най-добре,че имат стробоскоп и става добре за старите коли).Дано да се разбира какво съм писал и дано ти е от полза....
  12. кажи кой от ринговете ти трябва да проверя кой имам-може да имаш късмет..... Съдружника ми имаше целия комплект с фаровете за 200 в перфектно състояние от едно време останал,но се попиляха нещата през годините/сега ме е яд много/
  13. don_carloss

    Ауди 100

    И от мен !!!!! Да живее ретрото!!!!! Също така силно одобрявам това,че смяташ да я правиш с някой от оригиналните цветове от тогавашната гама,а не някакъв си там измислен от някъде
  14. Страхотна кола само мога да кажа и аз !!!!! БРАВО!!!!
  15. Мерси,колега за добрите думи-и аз я харесвам много!!! Няма да е моно инжекция определено-не и подхожда просто,иначе защо да не може да се направи-хората какви неща правят....Пиши обаче твоята от какво е точно да знам и да я продадем на някого/аз с това се занимавам/. А за парите-няма тайни-500 лв без акумулатор и каквито и да било платени неща по документацията+ ангажимент да платя данъка за 2010 + да я прехвърля и така... Искаха и 1000 лв и чаках търпеливо 1 година и повече авера да си купи друга кола,та да поевтинее малко
×
×
  • Create New...