Jump to content

firefalcon

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно firefalcon

  • Рожден ден 18.01.1980

Друго

  • Kaра
    Ауди 100 2.3

Персонална информация

  • Пол
    Male

firefalcon's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Срещу Биллата в Люлин на метростанцията има автодиагностика, човека много разбира. Казва се Иван. Аз съм с KJE tropic. Занимава се и с газ, но не препоръчва за тези двигатели.
  2. Аз работя шофьор на ТА в България. Зареждам веригата ЛИДЛ
  3. Колеги здравейте. След като написах в гугъл заглавието на тази тема ми излязоха няколко теми от форуми и в този на колегите с народните вагони все едно знаеха как е карана колата ми! На кратко става въпрос за механична инжекция 5 цилиндъра 2,3 кубика. По играх си доста, дори проверих ангренажният ремък. Колата пукаше и работеше неравномерно. Почти се бях отчаял. Пипах дори делкото. Накрая сложих старите свещи с 4 електрода BERU. Тук е мястото където трябва да отбележа, че се изръсих доста за три електродни NGK избрани по "каталог". Причината да върна старите беше, че NGK-то които почистих, бяха доста черни (но без отлагания), след като поработи колата (2-3часа)свалих пак свещите и тези на 3-ти и 4-ти цилиндър си бяха както когато ги сложих. Това ме накара да мисля, че не са работили много много. След като сложих старите двигателя буквално ЗАСПА. Дори оборотите на празен ход се вдигнаха на около 1500. Ако някой има нещо да допълни да заповяда. Ако има някаква промяна ще продължа да пиша в тази тема. Двигателят е NF 2309 м3 136к.с. 1989г. механична инжекция с 5 цилиндъра.
  4. Здравейте. До преди година и половина рабтих в Еър Спорт като авиотехник, сега съм шофьор в ПроМаркет. Работя 26 дена в месеца и почивам само 4, но пък уж работя до 12:30 часа на обяд. Успоредно следвам магистратура в ТУ-София специалност: АТТ. Още не сме се виждали по срещи по обясними причини
  5. Помпата е универсална, виж тук: http://apps.bosch.com.au/products/saa/efi_crossref.pdf
  6. През 2005 година карах MAN. В инструкцията за експлоатация пишеше да се тръгва на възможно най-висока предавка, при възможност да се прескачат предавки, и да се кара на възможно най-висока предавка. Аз моята кола си я карам така. Двигателя и е мощен и не се мъчи когато включа на 5-та при 50-60 км/ч. Разбирасе зависи много от това дали си в изкачване, спускане или по равно. Карал съм и Опел Вектра 1,6. Истинска мъка. За да превключа на по висока предавка го докарвах до около 3500 об/мин. Моята кола е Ауди 100 СС 2,3Е 136 коня и позволява да я карам м/у 1500 и 2500 об/мин. Най-голям въртящ момент имам на 3400-3500 об/мин, но на тези обороти съм в "критични" ситуации (изпреварване).
  7. СТИГА с това паркиране! Аз карам 100-ца и не виждам никакъв проблем с паркирането! hellix много добре ви показа. Проблема с паркирането не е в размерите на колата. Тук не сравнявате Audi 100 с Pegeout 106! Стотицата е друг клас. Вози по-добре от 80-ката, по-комфортна е заради големината на купето. Факт е, че има повече 80-ки отколкото 100-ци в България и от там малко разлика в подръжката. По-добре да караш кола с празен багажник, отколкото да се чудиш понякога къде да си сложиш нещата! Сигорността също е важен фактор. малката кола никога неможе да се сравни с голямата в това отношение. Тук наистина милиметрите са важни!
×
×
  • Create New...