Jump to content

petzo

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 (B6) Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Последни посетители

987 профилни разглеждания

petzo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А чудя се, щото и аз търся да си купупвам гуми, защо Continental TS830 не го спрягате даже - добър/лош избор ли е според вас. И цената му е по-ниска от тази на конкурентите. В цитираните тестове също се представя на едни от най-челните места по почти всички показатели. Изключение прави само, това че се изнасяли по-бързичко. Ще съм благодарен да споредлите мнение!
  2. Жалко.... http://www.margel.info/lang_bg/rim.php?id=176 Тук се предлагат някакви реплики...май френски били...некви боклуци ще са пак най-вероятно... Някакво мнение за тях? Мерси.
  3. Хм, а към кой тогава се обръща ауди, за изработка на техните джанти? Приветсвам и други мнения по темата, ако има. - Мерси Между другото попаднах на тема в германски форум, от която ясно се разбираше (дори и преведено с Google Translate, защото не разбирам немски), че джантите MAM не стават...та взех да се обезкуражавам, че може да стане нещо. Е - разбира се докато не си купя някое A8/S8, където размера на Ауди ще пасне идеално
  4. Здравейте, От доста време на сам съм си харесал един модел джанти на Audi. Принципно те са предвидени/произведени за A8/S8 та по този повод размерите, които Ауди прави са 18" и 19". Каталожния номер на съответния модел джанти е 4e0 601 025 ac qpw, за 18" и 4e0 601 025 n qpw за 19". Ето така изглеждат те: Та аз се рових рових и до колкото разбирам Ауди прави само тези 2 размера. Мен обаче много ми харесват и се чудя накакви схеми, че да се сдобия с джанти които изглеждат така, само че да са по-малки - например 16" или 17". По този повод попаднах на един германски производител, който прави джанти, който изглеждат точно така. Та производителя е MAM и за това се обръщам за мнение към вас. Дали знаете нещо повече за тази марка и дали би било добро решение да се купуват тези джанти. Най-добрия вариант естествено би било да са оригинални Ауди, но аз поне мисля че не се произвеждат такива. Ако все пак греша ще съм безкрайно радостен някой да ме поправи. Предварително благодаря - ето слагам и няколко снимки, за да не бъда голословен, от сайта производител, както и линк към него: MAM Felgen
  5. petzo

    a4 avant

    Еми то бетонни плочи не са навсякъде, деже са по-рядко от асфалт, поне където аз пътувах. Иначе луфтовете в аудито почти не се осещат А за дупките няма кво да си говориме, то като видите как се правят пътищата и става ясно що няма дупки. То не са подложки, пясъци, камъни... и асфалта като го сложат отгоре е сигурно поне 20см - ще станат дупки ама друг път... На няколко места правеха някакър ремонт на настилката и няма кърпене като тука... то бяха изкопали едни ями - сигурно 1 метър, за да си наредят всичко както си трябва. Друг е въпроса, че варира от това в кой район на Германия, например Мюнхен и Дрезден, където ходихме ние, имаше голяма разлика. В Дрезден беше по-сиромашко та и пътищата не бяха добри и дупки си имаха и разкривени павета и тн... Иначе за колите, незнам кво толко ги юркаха - нали уж първите няколко хиляди километра трябва по-полека... Аз се чудя дали тея бяха и те на някакъв тест драйв, защото в региона май имаше дати в който могат да се пробват машинките... а и на едната от колите като гледах снимките в последствие видях, че има някакъв номер лепнат подозрително та не знам..
  6. petzo

    a4 avant

    А! за седана няма 2 мнения - много е добър. Аз за комбито говоря. Като го видях на живо просто не ме впечатли толкова. Иначе всичко освен задницата ми изглежда доста приятно - и интериор и всичко Сигурно с времето ще му свикна и ще ми хареса, но на първо четене мнението ми е такова Мерси за снимките - моята приятелка ги прави докато аз смогвах на темпото на инголщадци.
  7. petzo

    a4 avant

    Здравейте, Вчера се върнах от Германия. Бях в Мюнхен и имах път да мина покрай Инголщад. Та по магистралите в района са плъзнали от новите комбита Засякох 2 такива и ви пускам наколко снимки, на който може да са му интересни. Не са кой знае какво защото са заснети при средна скорост на каране 190-200 км/ч - не ги щадяха количките. В Мюнхен имаше тест драйв точно в деня, в който трябваше да си тръгвам, иначе може би щах да се запиша да пробвам. ПП Честно казано, не намирам задницата за особено красива. Предницата ми допада, но за всичко останало продължавам да харесвам дизайна на поколението на B6 повече (моята колица е такава и заради това може би съм пристрастен =) ). Поздрави
  8. Тъкмо исках да пиша ново мнение за това КОЛКО ОТРИЦАТЕЛНО МИ Е ВПЕЧАТЛЕНИЕТО ОТ ТОЗИ ДИЗЕЛ! Преди няколко дни сипах от ЕКО дизел. Напълних полвината резервоар - 35 литра. Резервоарът ми беше на практика празен (по бордови компютър оставаше да мина 20км преди да пресъхне съвсем) та това което се оказа в резервоара ми си беше почти чиста проба нафтата на ЕКО. Това беше - налях и потеглих. След около 1 км, че даже и по-малко, спрях и изгасих мотора, малко след това се опитах да запаля - без резултат - въртеше само стартера. Определено се притесних, защото това ми се случва за пръв път, пък и колата имам от около месец и все още милея за нея доста. Опитах пак - позадърах ключа повечко, но пак без резултат. Вече определено се притесних. Въпреки това опитах за последен път и задържах много дълго време стартера, най-малко 5-6 секунди задържах (пребройте наум, ако си мислитече това е малко), тогава колата взе лека полека да се опитва да запали и в крайна сметка успя... След като запали си работеше нормално. Аз леко обнадежден продължих по мойте дела. Същия ден ми се наложи на няколко пъти да спирам и да върша нещо и при всяко палене резултата беше горе долу същия - СИЛНО НЕТИПЪЧНО и БАВНО ЗАПАЛВАНЕ. В края на дена единственото, което ми дойде на ум беше да сипя нафта, от която не съм имал проблеми до сега и съм чувал да се хвали като една от най-добрите - OBV alpin diesel. Сипах до горе, това са към 35 литра (резервоара ми е 70). От тогава на сам колата ми безпроблемно пали вски път (вече втори ден). Имам колата от скоро, но не вярвам изведнъж да се е появил някакъв проблем, който да се е изявил ТОЧНО в този отрязък от време в който съм карал с горивото на ЕКО. От тук идва и моето мнение: НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СИПЯ ДИЗЕЛ В ЕКО. СЪЩО ПРЕДУПРЕЖДАВАМ ВСИЧКИ ДА ИМАТ ЕДНО ГОЛЯМО НА УМ ПРЕДИ ДА ПРИСТЪПЯТ КЪМ ПИСТОЛЕТА С НАФТАТА В ЕКО. За справка ще кажа, че бензиностанцията, в която сипах, е тази която се намира до Sofia Land. Колата която карам и на която се случи това нещо е: Audi A4 (B6), 2002 година, 1.9 TDI Това е моето впечатление.
  9. До колкото виждам искаш да нарежеш avi-та. Тогава програмата която ти трябва е VirtualDub, безплатна е. 1. Отваряш си с нея файлчето. 2. Избираш Video -> Direct Stream Copy 3. избираш File -> Save Segmented AVI. От там в дъното на прозореца избираш как искаш да ти се разбие. И това е Обаче, аз принципно бих ти препоръчал да презапишеш на ново цялото видео, защото в цялото това преобразуване, което правиш, най-вероятно видеото се прекодира от една компресия в друга, а това не е добре. При това да не го направиш не със стандартния софт от тунера, ами по по-добри начини, който ако ти се записва на ново ще ти обясня. Не знам дали си запознат, но видеото в PAL във всеки кадър са записани по два, по доста особен начин и видеото ако се гледа без никакви преобразувания на компютър ще видиш едни много неприятни лини. Това на английски се води Interlacing. Няма смисъл да обяснявам подробно ама със сигурност стандартния софт не ползва най-добрите алгоритми за да се справи с тоя проблем (на англииски това преобразуване му казват Deinterlacing).
  10. Здрасти, За пръв път пиша тук и темата е малко странна за старт Та по темата: Напоследък ми се случва да се сблъсквам със най-всякакви сценарии и проблеми около записвания на филмчета от тунер на PC. Ако можеш да кажеш каква ти е крайната цел може би бих могъл да ти дам конкретен съвет за това, какво да направиш. Аз например исках да си архивирам една касетка на DVD без да загубя качество (поне до колкото може да се каже, че не се губи при компресирането на 60 минути касета в 4GB mpeg 2) и мога да ти опиша как най-добре можеш, според мен, да направиш това. Пък и не само. Така че пиши, каква ти е целта. Във всички случай обаче в това което ще ти предложа ще е намесен VirtualDub, така че ако искаш да погледнеш въпросната програма и дали ще ти е от полза без мойте бръщолевения, заповядай.
×
×
  • Create New...