Simeon Stoev

Members
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

About Simeon Stoev

  • Rank
    User
  • Birthday 01/31/1986

Друго

  • Kaра
    B4 1.9 TDI Stock

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Vraca

Recent Profile Visitors

778 profile views
  1. Разбрах за втулките, при мен най вероятно едната направо е липсвала...
  2. Здравейте, имам проблем със оптяжното рамо на пистовия ремък или Г-рамото. оказа се че е износено и се разбило. Преди време с ремъците сменихне само оптегача. Сега реших да сменя и рамото. Но се оказа че оптегача се счупил. Сменихме пак оптегач и вече ново рамо. Но сутрин при палене пак се чува прискърцване първите 1 2 минути. Въороса е за втулките на рамото. Къде са какви са и тн. Майстора каза че незна и не ги е имало в ремонтния комплект или в кутииката там на оста. Какво да правя. и търся?
  3. Така. Сложих Тотал 75w80 GL4+. Евтинко за пробата. Разликата се усети ма момента. По леко смяна и като цяло лекота в движението. Съвпадна ми съд смяна и на масло от 10w40 на 5w40. Та освен приятното вече движение на скорости и лекота, падна и осезаемо разхода на гориво. Ако съм го знаел 2013та като я взех, да съм го сменил още тогава...
  4. Баце, ти имаш доста други проблеми преди разликата в спирачното усилие при спиране. Виж гумите дали са еднакви, че понякога дава разлика и от тях 🤔
  5. Аз този проблем го имах преди да ми се спука маркуч. Смених всичките и пак е така.
  6. И двете спират. На техническия едно изкарва по спомем 2800нютона другото 2500 или нещо такова 2600. Това на макс на спирачния педал. Което значи, че от самото натиска на спирачката едното колело получава по силно спирачно усилие. Понеже няма абс. Когато дойде момента във който усилието е по голямо от сцеплението на гумата с асфалта, тя блокира. Обаче понеже има разлика в усилите между колелата, те не блокират едно временно а първо блокира едното и чак ако натиснеш още по силно блокира и другото. При висока скорост и интензивно спиране без блокиране се изразява в унасяне на колата. При по ниска скорост когато гумата изгуби сцепление започва пък да спира по слабо от другата гума която още се върти. Като цяло не е много приятно за спортно спиране. За нормално каране и спиране не се усеща.
  7. Баце, това да не ти е крива капла на колелото... Ако имаш крив диск то ще имаш много по голям проблем преди да започне да ти блокира колелото. Начина ти на мислене ми показва че си назад с материята. Само да ти допълня познанията. След смяна на дискове накладки и лагери, разликата в спирачното усилие се запази. Разликата я има и на задните колела, и двете десни имат по високо спирачно усилие от левите. Задните също са сменени.....
  8. Не е толкова прост проблема. Със смяна на дискове и накладки, нищо няма да се промени. Разликата в спирачното усилие ще се запази. При мен е същото, само че блокира първо дясното. Проблема е между помпата и спирачните апарати. Рециклиране или подмяна, според мен.
  9. на 1.9тди б4. 2литра ли да взема от ревиньола или 3 и да ми останат 750мл?
  10. Колеги, един приятел е свалил този теглич и иска дс го продаде. Но е свалил само тази част без шините и крепежи от вътре с идеята че всички коли имат и само се сваля гредата и закача теглича на нейно място. Става ли този теглич без планките или не става?
  11. Няма да влезне 315мм акумулатор, точно 300мм го измерих.
  12. Знам, въпроса е дали влиза или не.
  13. Ще ги премеря следобяда. В общият случай 278мм са 70 75Аh акумулатори. 315мм са 80 85Аh.За това се чудя дали може да влезне 85. За тди става въпрос не не е абк.
  14. Здравейте, някой знае или пробвал ли е да сложи акумулатор с дължина 315мм? Сегашният 278мм влиза но остава свободно от страни близо 2 пръста. Ще сменям акумулатора и ми се ще да се напълни оптимално пространството
  15. Здравейте, кой са всички ремъци и ролки и оптегачи който се сменяват? Предстои ми смяна на ангренаж, и се чудя, кое е задължителното? Препоръчително? Или цялостно сменя на всички ролки ремъци оптегачи вкл водна помпа?