И двете спират. На техническия едно изкарва по спомем 2800нютона другото 2500 или нещо такова 2600. Това на макс на спирачния педал. Което значи, че от самото натиска на спирачката едното колело получава по силно спирачно усилие. Понеже няма абс. Когато дойде момента във който усилието е по голямо от сцеплението на гумата с асфалта, тя блокира. Обаче понеже има разлика в усилите между колелата, те не блокират едно временно а първо блокира едното и чак ако натиснеш още по силно блокира и другото. При висока скорост и интензивно спиране без блокиране се изразява в унасяне на колата. При по ниска скорост когато гумата изгуби сцепление започва пък да спира по слабо от другата гума която още се върти. Като цяло не е много приятно за спортно спиране. За нормално каране и спиране не се усеща.