Jump to content

HellBull

Members
  • Мнения

    481
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно HellBull

  • Рожден ден 20.12.1985

Друго

  • Kaра
    audi a4 b6 1.8t 163

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Варна

Последни посетители

2111 профилни разглеждания

HellBull's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега я разясни малко, че нещо не мога да те разбера. В смисъл това, че след смяна на помпата съм покарал колата 10-тина минути в дъждовно време и от там да ми се струва, че върви повече ли? Може и така да е но ще си покажи като я напъна на 4-та и 5-та. Може и аз да се наложи да сменям инжектори.
  2. Преди малко сложихме помпата. Понеже времето е лошо и покарах колата 10-тина минути и не знам внушавам ли си но и в ниските ми се струва, че стана една идея по-пъргава. Като е сухо времето ще закача лаптопа и ще я пробвам на 4-та и 5-та във високите обороти как ще е. Да споделя и още нещ което ми направи впечетление със старата помпа. Когато ми останеше гориво за 40-50 километра колата сякаш ставаше една идея по-мудна.
  3. Да те подготвя и аз с малко излишни разходи ако решиш да чипосваш колата. Още преди чипа човека който ще я чипосва се качи да я покара и с VCDS гледа какво се случва и още тогава ми каза, че съединителя може и да не държи след ремапа и познай така и стана. Свали самия софт от колата преправи го и го сложи в колата. Тръгваме да караме и на 4-та и 5-та при рязко подаване на газ съединителя боксува. Смених феродов диск, притискателен диск и лагера като това удоволствие с труда ми излезе 550 лева. След като сложихме съединител пък му трябваше 4-5 дена да се напасне, че инъче и новя приплъзваше. Като се напасна взех да я настъпвам и се оказа пък, че на 4-таи 5-та скорост във високите обороти не и стига горивото та сега съм взел и бензинова помпа VDO която с отстъпката ми излезе 450 лева но още не е монтирана и проблема може да се окаже в инжекторите. Всичко това е описано в съседната тема та просто казвам да имаш едно на ум за непредвидени разходи.
  4. Здравей,

    Аз съм с невървящото куатро. Къде се намираш ти? Може аз да дойда при теб.

    0896813871

    Божидар

    1. HellBull

      HellBull

      От Дългопол съм колега това е Варненска област :)

  5. Аз предната седмица взех бензинова помпа VDO, понеделник или вторник се надявам да я сменим с майстора и ще пиша при мен как е положението но може и при мен да излязат инжекторите.
  6. Лошо е че и двамата сте от София и сте ми малко далече. Имам а4 б6 комби 1.8т със същия мотор но съм само на предно. Колата я взех януари месец и още тогава стокова ми допадаше доста как върви.На 6-ти март и беше направен ремап и колата тръгна да върви още по-добре. Разхода преди чипа ми беше 8,5-9 това е извънградско със настъпванки до 160-180 от време на време. След ремапа при същото каране ми качи 1 литър но е според мен е нормално това, все пак колата ускорява по-бързо до 160. Куатро никога не съм имал но по принцип с куатро системата има повече загуба на мощност докато стигне от двигателя до гумите. Чел съм някъде из форумите че на предно загубите са около 15% а с куратро е към 25% но колко е вярна информацията не знам. За чипосването ако наистина и има нещо на колата първо трябва да се оправи и така да се ремапва. Ако хората които правят ремапа са добри може направо и те да ти отстранят проблема. Това че на VCDS нищо не излиза малко ще затрудни нещата. Свещи сменял ли си? Като идея мога да ти дам да погледнеш дросела и всмукателните колектори в какво състояние са. Също може да пробваш да откачиш буксата на дебитомера да видиш дали няма да има разлика но там ако има нещо VCDS трябва да го хване.
  7. Гледам в интернет има помпи дето са 3 бара има и дето са 4 бара. За нашите аудита 4 бара ли трябва да е? Ако не бъркам ВДО помпата е 4 барова.
  8. Направо сложи и едно К04-015 Аз мисля дали да не започна с инжекторите че ако проблема е в тях ще ми излезе по евтино отколкото да сменя помпата.
  9. Колко лева я взе помпата колега? Какви дюзи смяташ да слагаш пак същите или с по-голям дебит?
  10. Ще споделя какво е станало, че много се дразня понякога като попадна на тема която ме интересува и в нея накрая се споменава, че проблема е решен ама не казват как са го решили.
  11. Само на предно съм. И аз чакам заплатата и ще сменям помпата.
  12. Закачих лаптопа и излязох да карам. На 3-та времената на инжекторите стигат макс до 24мс но на 4-та отиват на 28-29мс. Гледам и също в групи 32 и 33 за корекциите на ламбда сондата. В 32 е корекцията и за дълъг период (long term fuel trim) а на 33 е реалния (short term fuel trim) и волтажа на ламбда сондата. Волтажа не съм го гледал но корекциите на ламбда сондата отиват до 25% което си мисля е доста обеднена смес. Ако не бъркам сметките се получава 1,25*14,7 = 18,375:1 горивовъздушна сме. Като изпразня резервоара ще пробвам и със 100 окатана бензин но не мисля, че ще има подобрение. Според мен бензиновата помпа е тръгнала да заминава и не доставя достатъчно гориво. От там пък заради по-бедната смес компютъра на колата кара инжекторите да седят по-дълго време отворени но и това не помага. Също искам да вметна, че горивният филтър както и всички други филтри са сменени преди 6000 км та за сега изключвам от там да е проблема.
  13. Точно това се получава при мен. Вчера вечерта доста четох за въпросното детонационно изгаряне и противно на очакванията ми се получава точно при бедна смес. След ремапа на колата закачихме VCDS и видяхме, че timing retardation (20 група) отива към 6,5 и майстора каза че трябва някъде до към 5 да отива и да сменя свещите но може и да е от бензиновата помпа или запушен катализатор. Та насочвам се или към помпата или към инжекторите. За помпата ще закачим манометър на рейката и ще гледаме налягането но странното е както казах по-рано, че на 3-та си пълни оборотомера предполагам ще е същото и на свободна. Тука пак аз ли бъркам с разсъжденията, че ако горивото е достатъчно на свободна или на 3-та да си пълни оборотомера трябва да е достатъчно да го прави и на 5-та или вече на по-високите предавки инжекторите седят повече време отворени? Ще пробвам да видя времената на инжекторите на 3-та как са. На 5-та отиват към 26-27 милисекунди. Днес ще закача и лаптопа да видим как ще са смесите но щом се получава това детонационно изгаряне съм сигурен, че ще излязат че са бедни смесите. Другото което е, че от както си купих колата започнах да зареждам на друга бензиностанция на която преди това не съм зареждал. Като за начало ще започна със смяна на бензиностанцията и със слагане на 100 октана бензин да видим дали ще има разлика. А забраих да добавя и нещо. Въпросната стопена свещ майстора ми се опита да и направи рекламация но от магазина ми се обадиха и ми викат, че тази свещ иридиевата не е за моя двигател в смисъл, че не е оригиналната ама и не била заместител на нея а в сайта на NGK като проверя за моята кола ми дават само PFR6Q оригиналните и BKR6EIX. Лошото е, че не си прибрах старите свещи и майстора ги е изхвърлил да пробвам с тях как ще е.
  14. Ок но от какво се получава бобина ли е дюза ли?
  15. Преди малко излязах да покарам колата и на 3-та си пълни оборотомера без прекъсвания. На 4-та и 5-та във високите обороти се появява това забиване.
×
×
  • Create New...