Jump to content

dpakona

Members
  • Мнения

    178
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно dpakona

  • Рожден ден 23.04.1988

Друго

  • Kaра
    Audi A5 3.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

2665 профилни разглеждания

dpakona's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, наскоро се сдобих с А5 3.0 TDI 240 quattro 2011. Предстои ми ремонт на естроника на 28ми. Симптомите са обичайните ( от 3-та на 2-ра удар и на първа удар с приплъзване, леко тресене, гаснете понякога при по-голям наклон и тн ). Абе като цяло обичайните симптоми. Ремонта е 5к, което включва нови оригинални съединители + ремонтен комплект, труд и смяна на масло. Тъъъ, имам няколко въпроса към вас...: Трябва ли да се сменят тампоните на двигателя, както и демпферната шайба?
  2. Проблема е в скоростите. Карай си така, докато не ти изпише gearbox malfunction, иначе ремонта ти е около 4к да си знаеш.
  3. Здравейте, наскоро се сдобих с една красавица A5 3.0 TDI Quattro 240 hp 2011 година. Направи ми впечатление, че на ниските предавки не върви. Да вметна, че джантите са 19 и все пак са тежки, но ме съмнява да е от това. Преди това имаше проблем като цяло с вървежа, но върнаха стария софтуер и изключиха EGR и сега е добре. Тъй като колата е с чип до 300 коня, който е останал в колата, това значи ли че чипа работи? На какво може да се дължи това с ускорението на ниските предавки и ако може да ми предложите някой, който би могъл да ме консултира по въпроса.
  4. Сериозен съм обадих се на момчето и утре ще я гледам с един приятел от БОШ сервиз да я диагностицира цялата.
  5. http://www.mobile.bg/11444909148819650 Какво мислите за тази обява?
  6. Здравейте колеги, търся автомобил ( по възможност Ауди ) до 12 хил.лв ( може и с регистрация и всичко до 15 ) в района на София. Интересува ме кола автоматик, куатро с нормална подръжка за предимно градско шофиране, като за предпочитане са вариантите А6 и А4. Бих желал да ме ориентирате към по-читав мотор. Не минавам повече от 10000 км на година. Моля, ако е възможно да ме насочите към конкретна обява. Ще почерпя.
  7. ами преди прехвърлянето трябва ли да ги платя всичките или може на вноски?
  8. Колеги спешно се нуждая от съвет. Карам Ауди А6 2.5 ТДИ 1998 150 коня. Колата е цялата начукана от градушката има и външни забележки драскотини и тн. Хидросъединителя на автоматичните скорости е повреден и трябва рециклиране, преден ляв датчик на АБС е повреден + перката на радиатора и механизма на шофьорското стъкло се нуждае от ремонт, понеже не се вдига. Стартера е за ремонт. Купил съм колата 2009 година за 11750 лв. след това съм ремонтирал мотора ( кобилици, повдигачи и валове ) , турбото е ново, окачването също. Въпроса ми е да я продам ли или да си я правя за мен? Имам оферта за 3000 лв. http://www.mobile.bg/11430323545958353 Директен линк
  9. Колеги имам проблем на първо време с хидросъденителя, който трябва да рециклирам някаде. Моля да ми препоръчате къде. Също така имам проблем с предното ляво стъкло - не се вдига само се сваля и се налага да го вдигам ръчно.Моля препоръчайте ми някой, който да го оправи този проблем. Ляв датчик на ABS ми е за смяна. Ремонт стартер.
  10. Да но като се има предвид че колата е на 16 години дали има смисъл защото се посъветвах с приятел и той каза че тепърва ще се обаждат най различни неща .
  11. разполагам, просто кое е най смислено?
  12. Колеги, пред голяма дилема съм. В Джемини ми искат 1280 лева за рециклиране, сваляне, качване и пълна смяна на масло, което включва 1 година гаранция на турбината(хидротрансформатор) .Другия вариант ми е при Коко от Малинова долина - ново турбина, сваля, качване + пълна смяна на масло 1700 лв + 6 месеца гаранция. Трети вариант пълен ремонт на кутията 2300 лв в Джемини и 1 година пълна гаранция. Четвърти вариант да сменя само маслото
×
×
  • Create New...