Jump to content

BIRIMBAUA

Members
  • Мнения

    326
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Sea-Doo 255 RXT

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна
  • Интереси
    ЧАЭС

Последни посетители

1546 профилни разглеждания

BIRIMBAUA's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И мен ме пуснаха по пързалката в Порше, смениха ми една дюза и турбина, без да имаше нужда. Накрая се оказа, че проблема идва от мъркуча на левия интеркулер. Взех си поне турбината, обаче се оказа, че и там са ме измамили, дали са ми я без електрониката. Инъче моя случай е същия, и аз така само в Порше съм я обслужвал, но след последния път, приключих с тях. Пълни некадърници, подменят части наред, без да знаят, какво правят. И моята беше на 130К, като ме почнаха със заменките. Ще ти вземат по 1800 лв на дюза, дюзи няма да видиш, защото били по, програма за рециклиране. С две думи, ще те сурвакат и може и нищо да не сменят. Дори и да сменят, те може да ги рециклират тук някъде. За такива пари дори и да сдадат багажа през 2-те години гаранция, с която замазват очите на клиентите, могат да си позволят още няколко пъти, да ги рециклират. Паднаха ми в очите тотално. Отделно, като вапсат работите, после колата я връща друг приемчик, клепайки, Ъм то тъкова колегата отсъства, ще проверим. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. На времето ходих с А4-ката, при един, уж майстор, та той ми беше надънил, калпав антифриз концентрат и чешмяна вода. Ефекта беше като при теб, наложи се промивки и зареждане с червения антифриЦ. Аудитата искат хубав антифриз с антикорозионно в-во, сега вече не е червен май ами електриково жълто-зелен. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Много е вероятно да е стопмашинка! При мен беше се получило много гадно нещо, аз имам безключово и като натисна и задържа за малко енджин офф се чува щракване, заключва волана и светва салона да те изпраща колата дето се вика. Един ден обаче не го направи това, излизам натискам бутона на вратата не иска да заключва, вадя ключа, натискам, пак не иска. Викам чакай да пробвам с ключа в контакта, да я запаля и изгася мое да се оправи. Греда глътна ключа и не го пускаше да излезе и в един момент не само, че не мога да заключа колата, ами и с ключ в конзолата. Отидох в сервиз, като я закачиха за диагностиката изчистиха грешката и ми пусна ключа, обаче като натиснах спирачката, пак качи същата грешка, смениха стоп-машинката и се оправи. Доста неща командва това чудо.
  4. Това имах в предвид, там се ползва пътна помощ. То реално и тук е нужна, явно за това го има в тази мобилитетна гаранция от Ауди. Ако жена ми, която тежи 41 кг, спука гума, тя физически няма да успее, нито да развие болтовете, нито да вдигне гумата и да я монтира. То за това в БМВ повечето има автомобили вече въобще нямат резервна гума. Патерицата не е вариянт очевидно, а и да има нормална резервна гума, то тя почти сигурно ще се различава от останалите, а с кВадрото не може да се кара с различни гуми. Може би Рънфлат-а е най-разумното решение.
  5. Това, което казваш може би е правилно, но за страните, в които се произвеждат автомобилите, не за нашата. Ако я спукаш 3.00 h сутринта, преди Девня и пътуваш за София, си помисли, колко километра ще минеш и с каква скорост ще караш, до адекватно време в което ще намериш отворен гумаджия. С две думи да не ти се случва, дето се вика, ама на мен ми се е случвало. Спуках гума на някаква тел, това беше преди много години, бях със Сеат Толедо с 14 цолови гуми, дето се вика, всяка трета кола можеше да ми помогне, ама никой не спира по това време. И караш полека лека, докато стане време за отваряне на сервизите, така купих гума сутринта в Търговище. 80 км пишеше максимална скорост на патерицата(на Сеата), това го помня. Вече рядко пътувам на повече от 100-200 км, по-удобен и по-изгоден ми е самолеДа.
  6. Дясната снимка е оригиналния компресор. Щом има в ОЛХ-а, е добре да си закупите. Макар, че моя съм го ползвал единствено, за гумите на колелото. От 2009 г. до сега ми се е налагало, няколко пъти да ползвам резервна гума, но все ползвам от зимния си комплект. Защото ако се влезе, както трябва в дупка, заминават по 2 броя. Един приятел веднъж беше ползвал тая измислена патерица и каза, че се износила за около 100-тина км, ако не бъркам нещо(това по спомен). Аз пък му звъня и той праща шофьора си да ми носи от неговите, защото той има вече три комплекта гуми с джанти различни, дето е късал и чупил джанти и гуми. Не съм пробвал да звънна в Ауди, принципно там ми дават една мобилитетна гаранция, дето уж включва много безплатни услуги, една от тях е и смяна на гума от тяхен мобилен екип, но при случай даже не съм се сещал за тая мобилитетна гаранция.
  7. В ляво от гумата има една правоъгълна кутия, изваждаш я, отваряш капачето и издърпваш от там маркуча за помпане и кабела за захранване. В багажника, в дясно под копчето за сваляне при товарене на багаж има контактна букса като за запалка, включваш там, навиваш маркучето на винтила на гумата която искаш да помпиш ( на резба е накрайника) и там от където излиза кабела и маркуча на компресорчето има це/ка ключе за включване и изключване. А на манометърчето има една врътка, от която можеш да изпуснеш налягане ако си напомпил повече, гледай да е стегната докато помпиш. И най-важното, имаш ли възможност да ти донесат нормална гума, тоест от зимен или летен комплект(според сезона) или от някой приятел, се възползвай, тая гума е далеч от нормалните. И да не караш дълго с различна гума, само до сервиз.
  8. Колегата е писал, че търси хубава ударна бормашина за хоби употреба, а не перфоратор за вибриран бетон. Та за това му предложих Фесто. Не, че нещо ама за хоби къртене на вибриран бетон, винаги може да се наеме почасово професионален къртач, защото те са наистина скъпи и са с размери и тегло къде ще кълне, като му трябва да пробие една дупчица за, окачване на картина примерно, да не говорим ако му се наложи да завива винтове. За мен долно разположен мотор и хоби машина са несъвместими неща, поради това, че после трябва да си купи още една по лека бормашина за останалите му хоби занимания, които ще са многократно повече от къртенето на бетон. Цитиране на предходно мнение!
  9. Ей това е марката! http://festool.bg/bg/каталог/бормашина-четирискоростна-на-220-v-dr-18-4/бормашина-електрическа-quadrill-dr-20-e-ff-plus/
  10. BIRIMBAUA

    Q7 BOSE Sound System - въпрос!

    Има и с Bang and Olufsen, освен с Босе.
  11. Щях да му го предлагам, ама на вън е зима, всеки един момент може да завее и да му изиграе лоша шега в най-неудобния момент. Най-разумното решение е да го зареди и да провери за какво иде реч, обаче може и да не е най-правилното решение, ако не му запали колата в някоя виелица и има дете в колата. Аз лично не бих си правил шега с тия работи.
  12. BIRIMBAUA

    Промяна на MMI ( ЪПДЕЙТ ) ?

    Същата работа и при мен, тормозя се с дисковете, ама и аз не я карам много Ку-7 цата и държа още ,слушам радио основно , че дисковете ми стоят в чейнджъра от няколко години.
  13. BIRIMBAUA

    Промяна на MMI ( ЪПДЕЙТ ) ?

    Някой правил ли е нещо с телевизията, при мен изчезна след цифровизцията? Питах в Порше ама ми казаха, че нищо не могат да ми предложат!
  14. Ако караш малки растояния, с чести стартове, трябва переодично да го дозареждаш, просто не успява да се зареди. Явно има доста модули, които постоянно цедят и съчетано с малки преходи и доста стартове водят до това. Аз така си хвърлих оригиналната Варта, мислих, че и е дошъл краят, но се оказа, че с новия Бош е същата работа, два три пъти в годината го дозареждам чрез клемите, отпред и няма ядове. Аз също дадох 400 и нещо не помня за тоя Бош, ама не си купувай, по-добре е Варта. Бош-а издържа един месец и почина, замениха ми го с друг, който вече работи втора година, ама гимнастиките със смяната не са приятни, по-добре вземи хубава батерия, а не разчитай на гаранцията. Сега също хвалят и Banner, ама аз все пакмсъм за Вартата и по възможност черна не сива.
  15. Аз не съм се возил на Ауди с хубава возия освен на 100-ца (тази която е преди Ц4), но за сметка на това пък си стоят здраво на пътя, както каза Ники, добрата возия е при рамните джипове, за сметка на устойчивост при по висока скорост. Хората, които произвеждат премиум автомобили, ориентирани към шофиране по асфалт, не ги карат и тестват по нашите пътища. Ако караш по един наистина равен и гладък път без неравности, няма да ти трябва мека возия, най малкото защото няма да има от какво да подскача и друса колата. В момента освен Ку 7 от миналата година съм щастлив собственик на ТЛК 200, там возията е няколко класа над Аудито и интересното е, че не е за сметка на устойчивост, там също е активно окачването, но е хидравлично а не пневматично. Но пък в Аудито има един чар, може и да съм пристрастен, за това си го оставих и си го карам с огромно удоволствие.
×
×
  • Create New...