V I P E R

Members
  • Content Count

    624
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About V I P E R

  • Rank
    User
  • Birthday November 19

Друго

  • Kaра
    1.9 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

3,265 profile views
  1. Според сервизната книжка не се сменя. Според ZF обаче е хубаво да се смени.
  2. Здравей. Така и не се разбра. Колата беше 2-3 пъти в Порше Пловдив за почистване на тръби и не знам си какво - изчезваше временно и после пак се появяваше. Накрая ми предложиха някакво по-сериозно почистване с препарати, не разбрах точно какво беше - от тогава не съм усещал същата миризма, макар че понякога се появява подобна миризма на изгоряло, но по-малко се усеща и по-бързо изчезва, така че спрях да се занимавам. Ако питаш в Порше Пловдив, може би ще имат записки какво точно са правили последния път. Наскоро си купих някакъв спрей на Sonax за почистване на климатик, но още не съм го употребил. Продават ги в Метро за ~25 лева, може да го пробваш.
  3. Благодарим. Третия .rar файл какъв е?
  4. С някакъв Chromecast няма ли да стане по-лесно?
  5. Водейки се от съветите на @P_PETKOV реших да махна VAG маслото - изтичаха двете години, а заради пандемията бях минал само 15к км за цялото време. С триста зора успях да намеря Red Line Euro Series 5W30 в България. Порше Пловдив ме накараха да подпиша декларация, че ако нещо стане с двигателя, не носят отговорност - не разбрах смисъла на този документ при изтекла гаранция, ама карай. Много малко съм карал колата все още, но впечатленията ми са позитивни - стана още по-тиха и не знам дали си въобразявам, но като че ли има по-малко микро вибрации при свободен ход и при каране бавно из града. Не съм я качвал на магистрала, за да следя температурата.
  6. Нямаше проблем - признаха щетата и двата пъти.
  7. Цялата камера се сменя. Аз лично съм я сменял два пъти поради спукване от камъче. Цената беше около 600 лева с включен труд, по спомен.
  8. E, под литър на 10к км не мисля, че е голяма драма. Колегата отгоре писа за 500 мл на 1000 км, което е брутално.
  9. Единия колега отгоре е с 3.0 TFSI компресорен като гледам, другия с 3.0 TDI. Ако не е тайна, ти с какво си, @SunShine? И всъщност има ли някаква драма, ако колата гори масло? Т.е. ако не ти пречи да доливаш отвреме-навреме, някаква опасност за двигателя създава ли се?
  10. Четох подобни коментари за VMP из няколко форума. Някой по-запознат да каже защо така се получава?
  11. Предпочитам да го сменям в Порше, не защото са големи разбирачи, а защото ми дават някаква мобилна гаранция, вкл. за чужбина. Mерси за съветите, може би ще пробвам VMP.
  12. Иска ми се да ми говореха нещо тия числа, но съм неук по темата Понеже, както писах, съм неук, искам да задам въпрос като за такъв - има ли по-добро масло, отговарящо на 504/507 стандарта? Примерно да изкарва поне 15к км? Не ми е за парите, просто цялата процедура по оставянето на колата в сервиза ми е досадна.
  13. Има логика. Поразрових се в тия форуми, само че с моето ресторантско ниво немски и никакъв руски е трудно дори с гугъл транслейт. Прочетох част от темата, която си постнал, намерих и търсачката на Равенол. Там ми излизат две масла - VMP и SMP. Доколкото разбирам VMP е fully synthetic, т.е. по-доброто. Същото го пишат подходящо за каране до 2г или 50k (!) километра, това означава ли, че мога да си ползвам LongLife сметалото в MMI?
  14. Ясно е, че не са правени да издържат 2 милиона километра, но то не е и необходимо.
  15. В крайна сметка някой има ли линк към тест, където сравняват лонглайф с обикновена смяна през 10-15к км? Чета доста негативни мнения в мрежата, но освен няколко видеа на руски, не намерих истински тест и сравнение. Някои нови ВАГ са с гаранция 150к км и лонглайф обслужване, не знам защо производителят би рискувал да стопи мотора.