Celtic

Members
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Celtic

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    А6 C5

Персонална информация

  • Location
    Русе

Recent Profile Visitors

1,078 profile views
  1. Не виждам голям смисъл от б5 да се минава на б6. 2.0 тфси в б7 не е ли вариант. Да, ще караш на бензин, но със сигурност ще усетиш разликата с 1.8 т. Има и повече избор на обяви от 1.8 т в б7, там могат и месеци да минат докато излезе нещо приятно и на разумна цена. С бюджет около 10к ще можеш да избираш ако се насочиш към 2.0т.
  2. Мда, проработи. Хубава кола, да се счита за ъп.
  3. Линка с обявата не работи. Каква е цената?
  4. Мой приятел продава същия автомобил за 18к... купуван в бг със сервизна история и на реални 174к. Сега и неговата цена е височка, но ако отвориш в мобиле.де и видиш с какви пробези са б8ците за по 6-7к евро ще ти се изясни картинката.
  5. Колега, този двигател го слагат в А6 и А6 олроуд до към края на 2003, началото на 2004. Т.е. има го в А6 Ц5. 2005-2007г е А6 4Ф т.е. следващия модел и там 2.7 би турбо няма. Така че освен да четеш гледай и картинки за да не стане объркване . За газово е подходящ, а за разходи и поддръжка трябва някой колега който е притежавал такъв да сподели.
  6. Автора, най- накрая разбра ли че този мотор не е с гарантирано висок разход на масло? Разбра ли и че kуатро в А6 с този мотор също няма? Това означава , че а6 ц6 с този мотор ако е автомат е мултитроник. Проблемната безстепенна кутия, така че ако ще вземаш такова ауди (2.0tfsi) гледай да е ръчка, инак 4-те палки ще ги дадеш за ремонт на автомата. Всичко друго колегите са ти обяснили по няколко пъти. Успех с покупката.
  7. И каква е тази причина? Явно е добре пазена тайна. Не се заяждам ,наистина ми е интересно.
  8. 17 хил. лв за 10 годишна сапунерка ? WTF ?! Докарване, регистрАция, гуми, обслужване, газ, данъци, застраховки и т.н колко ще стъпи докато я подкараш (за ремонти и дума не отваряме) .. 22к? Или повече ? Колега, не ме разбирай погрешно, не ти държа сметка на парите, просто не мога да проумея как някой с акъла си би наринал подобни суми за стар напудрен голф. С 20-25к можеш да подкараш истинско ауди и то не (много) по-старо от това... Под истинско разбирай а4(b8), а6 ц6 - фейс, а8 d3, а ако се напънеш малко и а5 или s4 b7... Дано не съм те обидил, просто А3 си е нисък клас автомобил и ако толкова мн ти харесва просто вземи някакъв на нормална цена. Успех с покупката.
  9. Човече , карал съм ги и то не малко. Няма кво да си кривим душата - вървеж, управляемост, поведение в завои - МнОго по -добре от моя дръгел, за който далеч не съм дал 6к обаче, нито 5 Афн- a държи цена поради една причина - защото е здрав, хората знаят че е здрав и затова са склонни да платят повече при покупка, за да спестят после от сервизи и познай - получава се. Возиш се евтино и безаварийно на голяма и комфортна кола, докато с тези бмвта (освен че са грозни и гният) си абонат на сервиза и наливаш хиляди левове в тях.
  10. Говориш наизуст. Една година вече притежавам афн в ц5 и съм мн доволен. Колата се движи някак си и то без чипсове, ремапи и тн. Имам близки наблюдения над няколко дизелови бмвта - ами те са черни дупки. Да , вървят доста повече, то е ясно, но 1000лв само за климатроника и куп други неща няма да изреждам, черешката на тортата е ръждата. Говоря точно за 525 и 530 д , фейс...
  11. Авторът да взема смело 1.9 тди (90-110 кс) т.е до към 2000г. Вече дали а4,а3 или а6 няма голямо значение. И да стои далеч от 2.5 - it's that simple.
  12. Карам от 10 месеца и 15 хил. Км вече афн в ц5. Ами да ти кажа жива си е колицата, може и да не си знае километрите, но за момента си е супер. Така че кой говори наизуст не знам.