Jump to content

Dare_Devil

Members
  • Мнения

    50
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Dare_Devil

  • Рожден ден 9.01.1981

Друго

  • Kaра
    Audi 100E

Контакти

  • Website URL
    http://www.mayvena.net/
  • ICQ
    49410002

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

625 профилни разглеждания

Dare_Devil's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Едно негативно мнение за Марио Ауто - още докато обяснявах какъв ми е проблема по телефона, ме отрязаха, че с диагностика не се занимавали. Че аз ако знаех какъв ми е пробляма нямаше да ходя на сервиз... И положително мнение за сервиза на The_Machine от VW форума - макар да не успя да разбере какво му има на парахода ми, си изгуби над два часа, след което на въпроса "Колко ти дължа" ми отговори "Че аз нищо не успях да свърша, само ти изгубих времето". Е как да не отида следващия път пак при тях, при положение, че имат такова отношение към клиентите си? В тази връзка - трябва ми майстор, който разбира от механични инжекциони. Някой?
  2. Ако не се лъжа май имам такова чудо (може и да бъркам де ). Направо ми препоръчайте сервиз, където да ида, че не ми остана време за експерименти - трябва до 7-ми колата да е наред.
  3. Бензиновата ми помпа не работи когато съм на газ. Ще пробвам с работеща, да видим какво ще стане.
  4. Днес тествах колата на градско - като запаля държи 1000 оборота на газ, стабилно, без да гасне. Като позагрее обаче, оборотите се вдигат до 1500 - каква може да е причината за това? Къде да я закарам за да я погледнат, че вече не остана време до ходенето на море, а явно на мен ще ми отнеме поечко време да я оправя сам.
  5. Много ти благодаря. Още довечера ще го пробвам.
  6. Верно, не бях помислил за това. Ще пробвам утре.
  7. От помпата не е - мерих и консумацията преди да я монтирам и то при по-продължителна работа - вързах я на стария ми акумулатор и пресипвах с нея бензин от един буркан в друг, като я оставих да работи поне двайсетина минути, като постоянно я мерих с мултицета.
  8. Монтирах помпата, заработи идеално. Проблемът с греещия бушон обаче си остана, макар че самата помпа вече не шуми а и когато я бях вързал тестово към акумулатор вкъщи нямаше повишена консумация. Това ще рече, че някъде по пътя има кофти контакт, но вече нямам представа къде да го търся - почистил съм добре с фина шкурка и контактен спрей клемите при люка върху резервоара, така че съм убеден, че не е от там проблема. Относно проблема с оборотите - на бензин са железни; твърдо 950 на празен ход. Разхода още не съм засякъл. На газ обаче проблема си седи - не поддържа обороти ако не подавам газ. Температурният датчик пък си сработи при всички тестове, които му направих - около половин час въртях на място за да наблюдавам вентлаторите, и всеки път щом температурата се покачи до 92 градуса си се включваха. Не мога да си обясня защо преди не се получаваше. Довечера ще видя какви кодове за грешки ще изкара климатика. И още едно питане - някой от ремъците ми вие. Как да разбера кой точно и какво трябва да направя - смяна или само обтягане?
  9. Залепих счупеното пинче с епоксидна смола, оставих я да изсъхне 12 часа и започнах да сглобявам помпата. Оказа се, че частта, в която са магнитите излиза самичка от глездото си, когато се опитам да вкарам ротора, така че се наложи времено да я фиксирам с цианоакрилатно лепило - дори и да се разтвори от бензина, то ми е необходимо само докато сглобявам помпата. В крайна сметка я сглобих, с малко чукче загънах отново ръба на алуминиевия кожух, който я държи затворена, след това я тествах и тя даже заработи - тестово изпомпих няколко литра бензин от един буркан в друг и обратно, като струята, излизаща от помпата е силна и мощна, а помпата почти не се чува - няма и помен от виенето, което беше преди. След малко отивам да я монтирам и да тествам поведението на колата.
  10. Според мен искрене е невъзможно да се получи от една страна защото реално през цялото време колекторът и четките са потопени в бензин, а от друга - самите чети са доста широки и имат доста голяма площ на контактнта повърхност с колекторните пластини. Не че в моя случай с това счупено пинче е така де Та някой да ми каже лепило, което не се разтваря от бензин?
  11. Свалих успешно помпата, без никакъв проблем я извадих от кошницата. Отворих помпата и открих проблема - счупено е едното пластмасово пинче, на което е прижинката, притискаща едната четка към колектора, т.е. четката не прави добър контакт с колекторните пластини. Как може да се залепи? смятам със свредло 1 мм да разпробия донякъде пинчето и основата му и да вкарам парченце от кламер, което да подсили, но въпросът е какво лепило да ползвам, което да може да залепи пластмасата и същевременно да не се разтваря от бензин? Освен това по колекторните пластини имаше натрупани какви ли не гадости, които изчистих с дребна шкурка и контактен спрей - четката, с която търках почерня от тях. Друго, което успях да свърша беше, че смених въздушния филтър. Честно, този, който е решил да го сложи под дебитомера е бил малоумен идиот, който трябва да бъде разстрелян публично на някой площад за идиотизма си. Все пак това си имаше и положителна страна - сваляйки дебитомера за да се добера до въздушния филтър, реших да го поразгледам какво представлява и ми направи впечатление, че клапата е леко изместена встрани от централното положение и запъва в стените, така че е нужно чувствително усилие за да се отвори, а до най-долното си положение изобщо не стига. Поиграх си и я центровах, така че сега се движи свободно нагоре-надолу без да закача въобще в стените. Възможно ли е това да е била причината за проблема ми с оборотите?
  12. Колега, бензинова помпа и дебитомер да ти се намират? И на какви цени?
  13. @geshata86: Аз вече веднъж изкипях, затова се занимавам да търся проблема. Въпросът ми е как да разбера дали е от самия датчик или от релето примерно? Че не ми се трошат пари за нов датчик само за пробата. Иначе въпрос 6 отпадна - успях с много зяпане да се ориентирам и свалих вече газовата бутилка. Това обаче породи въпрос номер 8: 8. Като развих люка на резервоара, от долната му страна намерих нещо, приличащо на помпа, което обаче е свързано с два маркъча и с две жици с друго нещо, което също прилича на помпа, което е монтирано на дъното на резервоара. Логиката ми подсказва, че помпата е всъщност това, дето е на дъното, а това от долната страна на люка е може би някакъв електромагнитен клапан (не, не го бъркам с поплавъка на датчика за гориво, той си е по-настрани ). Правилно ли разсъждавам? Какви са възможните повреди на бензиновата помпа и подлежи ли изобщо на ремонт или трябва нова?
  14. Е този съвет смятам да не го слушам Смятам, че разполагам с достатъчно здрав разум, за да не пипам нещо, което не съм проучил предварително. Именно затова питам толкова много. Добавям и 7. Какви са конекторите за VAG-COM на това Ауди и къде да ги намеря? Питам, защото ще си поръчвам кабел от ebay и искам да знам дали да поръчам и OBD1->OBD2 преходник.
  15. 1. Как точно се тества датчика дали е наред? Логиката ми говори, че ако му окъся трите клеми (с три е, нали?) би трябвало и двата вентилатора да заработят, като това ще покаже, че проблема не е някъде другаде и трябва да сменя датчика, прав ли съм? 2. Четох темите за клапата на дебитомера, но не успях да разбера къде точно се намира това животно. 4. Нямам представа кога е последния път, когато са сменяни - купих колата преди около 5000 километра и не съм ги сменял. Има ли друг начин да ги тествам? добавям и 6. Как по дяволите се свалят колоните на кората зад задните седалки? Налага се да ги сваля, защото пречат на газовата бутилка да излезе. Със стандартните решетки са си, не са слагани афтърмаркет. Ако никой не се сеща за положението, довечера ще пусна снимки, с които да илюстрирам. Знам, че някои от въпросите ми са идиотски, но се уча в движение
×
×
  • Create New...