Jump to content

ivo petrofff

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 2,5 tdi A6/c4

Последни посетители

526 профилни разглеждания

ivo petrofff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. питам защото се чудя една вибрация при спиране в и тервала 80/70 от къде е. Дисковете са мерени, не са криви, интересното е че слагайки нови накладки вибрацията изчезва, като се износят около половината и се почва. Всеки диск фабрично е с леко биене да отваря накладките, но се съмнявам да не заклинват водачите и натиска на буталото да е едностранен спрямо диска и това да води тази дразнеща вибрация.
  2. Колеги, какъв е ефекта от износване на водещите втулки и двата водача на предните спирачни апарати. Кое би наложило да се подменят. Ако някой го е правил да сподели ефекта.
  3. от както я карам 9 години не съм пълнил. Март април да се е налагало три четири пъти за исушаване на предно стъкло, а на реално охкаждане преди три седмици но и тогава е била на кантар работата.
  4. проблема е решен. Закачиха я на някаква станция ,30 мин някакви тестове на системата направи под вакуум май. Накрая изписа Тест Ок и 750 гр фреон вкара на работещ климатроник за около 10 минути. Е това е. Сега е ледена епоха и 100 кинта в ледовете , е и масълце сипаха ....
  5. вероятно, дано от там от където е излетял да е лесно откриваемо.
  6. никъде не хваща грешки, тива пропуснах да го кажа. Нито през Ваг кома нито през модула на климатроника.
  7. просто трябваше да отворите гърловината и да изтеглите с ръчна или ел помпа всичко. На мен на бензиностанция го направиха и си извикаха пътна помощ за тяхна сметка да изсмуче горивото. Също бях карал общо 14 км, пътьом го усетих и се върнах, усетих миризмата на бензин.
  8. Здравейте, при пускане на охлаждане, на дисплея се появява снежинката но реално муфата не зацепва компресора. Подавам директно на нея 12в , зацепва, върти се компресора но не охлажда. Ел вентилатора и той не стартира при пускането на климатр. Какво е нормалното състояние на двата датчика на питата. Има ли нещо друго което да блокира работата на компресора. След принудително зацепване на муфата не би ли трябвало да охлажда или означава че има пробив някъде и е без фреон.
  9. ivo petrofff

    подгрев АЕЛ

    може да я затваряте или махнете темата.
  10. сменяй и не питай, като надуе турбината си духа от там, мотора се събужда чак към 2800 оборота пък на турбината свят и се завива. Не знам нов колко е ,трета година с втора ръка карам.
  11. май си решил проблема, но е добре да погледнеш на турбината двата маркуча, цепят се с годините. И още едно малко маркуче от възд колектор към МАФ сензора .
  12. ivo petrofff

    подгрев АЕЛ

    Колеги през ВАГ КОМ на АЕЛ може ли да се промени времето/ темп. за подгрева. Ако е невъзможно, то на датчика който управлява подгрева знаете ли някакви стойности контролни / примерно на -10, 0, +10 гр. / за ориентир дали е читав или е с променени стойности.
  13. аз пак 1000 съм си ги приготвил но поне ще съм погледнал от вътре за какво иде реч.няма да карам на юнашко доверие. а главата си я бива не и трябва бутане не е мръднала
  14. ами целия мотор под 1000 не го дават говоря за що годе читав,а блока с вала и буталата 500.
×
×
  • Create New...