Jump to content

tino

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8T Avant

Контакти

  • Website URL
    http://

tino's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Майсторите смениха маркучето вътре в резервоара и сега държи налягане и без клапан. Реших да не слагам клапан, за да бъда предупреден ако пак има проблем с помпа/маркуче. Така ако пак се спука маркучето, ще знам преди да стане толкова зле, че да ми угасне на пътя. Сагата за мен приключи, но е тъжно, че аз като клиент сам трябваше да диагностицирам проблема. Да не говорим че ми смениха горивната помпа, а проблема изначало може да е бил само маркучето... 400лв за едно маркуче!
  2. Да, след като сложих клапана пали бързо. Но маркучето в резервоара е спукано и трябва да се оправи, иначе след време ще се влоши до степен, че няма да може да осигурява налягането необходимо за инжекторите.
  3. Колега @milen1110 , а маркуча вътре в резервоара откъде го взе? Оказа се, че и при мен това е проблем, и майстора не може да намери сега такъв маркуч. Иначе взех възвратен клапан, много подобен на този който ми прати - след 1 ден се прецака и спря да държи налягане. Смених го гаранционно, и пак след 1 ден сдаде багажа. Взех си "ЕДНОПОСОЧЕН ГОРИВЕН КЛАПАН SYTEC MOTORSPORT" и засега нямам проблем. Предполагам евтините клапани идват от един и същи китайски завод, та да знаете че може да се е прецакал ако пак ви се връща горивото в резервоара.
  4. Разбрах те сега. Моя педал е с жило, двигателя ми е 1.8Т AEB - по-стар модел е и е маханичен.
  5. Да, и аз мисля че трябва да държи налягане, дори и да е малко. Може и въпросното маркуче вътре в резервоара да се е спукало, но защо не са го сменили в сервиза при замяна на помпата не знам. Трябва да се смени и то, че ако се влоши, няма въобще да може да подава бензин към двигателя. А въпросния клапан как мога да го намеря по магазините, какво да търся? Благодаря на всички!
  6. Здравейте колега, Има ли налягане, значи не изтича горивото обратно в резервоара. А при мен, се вижда от пробката как се стича обратно в резервоара. Съответно при палене, е необходимо известно време за да стигне горивото до двигателя. Не мога да разбера какво питаш за педала, аз обикновено не го натискам като паля, но не съм забелязал да е различен докато върви стартера. Обороти не ми мени, веднъж като запали.
  7. Здравейте колеги! Може ли за мнение, дали горивната помпа трябва да държи налягане по тръбите след като спре? И аз имам проблем с палене след престой - трябва да завърти 10-15 пъти за да запали, но после няма проблеми. Ходих на майстор, каза ми че помпата е за смяна - дадох 400лв за помпа и смяна, но пак трудно пали след престой. Купих си манометър, и забелязвам че веднага след като спра помпата, налягането спада на нула, и даже горивото се връща обратно в резервоара. Нормално ли е това, или да правя рекламация? Ето клипче на моя тест: Благодаря предварително за вниманието!
  8. Аз искам да споделя моя опит с Дунев Мотор Спорт сервиза в Дружба. Исках да проверя двигателя си дали смуче въздух с пушек машина, и в интернет намерих че Дунев имат такава, при това както е описано на сайта им - с UV оцветител, който обещава да оцвети местата откъдето изпуска двигателя, за да може после при разглобяване да се види навсякъде откъдето изпуска. Само дето се оказа че нямат такъв оцветител, и в сайта им било сгрешено. Въпреки това нямаха проблем да ми вземат парите за фалшиво рекламираната услуга. След това писах коментар в сайта им, да си оправят информацията, но и до днес не е коригирано, а на всичко отгоре коментара ми е изтрит. Дунев Мотор Спорт - пълни мошенници! Ще пиша и до комисията за защита на потребителите. Отделно, преди време ходих за реглаж на предница, но не можаха да ми развъртят ръждясал болт за да направят реглажа. Но можаха да ми скъсат маншона в процеса...
  9. Здравейте, Аз да споделя и моят опит с дисплеите. Колата ми е А4 1.8Т 1997. Дисплея е от първите на които им се подменя само кабела. Наскоро угасна (след като дълго време светеха само отделни колонки), и реших да го отворя за да видя дали не е нещо дребно и може да се оправи. Оказа се, че въпросният кабел се беше отлепил. Дори и да го наложа пак, се отлепяше след 10-15 секунди. Затова си направих специални пластинки които да го придържат в правилната позиция. Светна, и се виждаше по-добре от колкото последния път когато работеше, но все пак половината вертикали не работеха. Реших, че лепилото сигурно е покрило пътечките и затова не всички дават контакт. Затова го свалих, и почистих контактите на LCD дискплея, както и контактите на платката с ацетон (Така видях в youtube да почистват. В моя случай лакочистител). След това почистих и кабела, и тук стана проблема. Пътечките на кабела се разтвориха в ацетона. Предполагам са направени от някакъв вид графит, понеже излезе доста черно при процедурата. Ще трябва да се купува нов кабел... Така че да знаете, и да не повтаряте моята грешка
  10. Прав си, забравих, че като се загрее ще се разтече
  11. Хмм... може би течността може да се смени. Аз бих пробвал със захаросан мед.
  12. И аз искам да благодаря на buzzi! Препоръчвам на всеки да си прави профилактика на спирачките при него. Открива нередни неща които не всички намират. В моя случай - откри, че ми е пукнато казанчето за спирачна течност. А бях сменял дискове и накладки предния ден в друг сервиз!
  13. Здравей buzzi, Навярно принципа е същия както навремето касетофоните навиваха ролката на касетата. Там навиващата ролка се въртеше по-бързо отколкото трябва, и имаше нещо като виско-съединител, който се приплъзваше за да не скъса лентата. Това се правеше понеже в началото оборотите на навиващата ролка трябваше да са по-високи, а към края по-ниски (според това колко навита лента има на ролката). По спомен, този виско-съединител представляваше просто едно кече. Мисля, че подобно нещо може да се намери в магазините за паркети - продават се такива лепенки дето се залепват на мебелите отдолу за да не драскат паркета. Идеята е, че колкото по натегнато (дебело) е кечето - толкова по-трудно се плъзга. Не мога да преценя по снимката, но предполагам, че това бялото дето е като кръст е точно такова нещо. Сигурно с времето се е изтъркало или слегнало и сега се върти по-лесно. Просто го смени и би трябвало да се оправи. Друг вариант е да залепиш нещо като подложка върху повърхността където се опира кечето. Така ще го натегнеш и би трябвало да се върти по-трудно. И краен вариант е вече да надраскаш повърхността - за да задира кечето и да се върти по-трудно. Ако е омаслено естественно трябва да се обезмасли.
  14. Не знам в момента с какви накладки съм, но мисля да взема Textar. Видях таблицата която си постнал в другата тема, но там няма нищо за Textar...
  15. Колеги, и аз съм решил да сменям предни дискове и накладки. За дискове се двоумя между АТЕ PremiumOne и Textar Pro. И двата вида са с високовъглеродна преработка и антикорозионно покритие, и с долу горе еднакви цени - 123лв. До колкото гледам по картинки, Текстар дисковете са с перфорация, което ще рече по-добро охлаждане. На АТЕ ми харесват каналите за отвеждане на газовете, но си мисля, че с течение на времето ще утъняват, и съответно ще вършат все по-малко работа. Дайте мнение за Textar Pro дисковете, ако някой е имал опит. За накладки съм решил Textar, понеже колегата pufa казва, че са по-меки. Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...