Jump to content

radotom

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно radotom

  • Рожден ден 6.02.1970

Друго

  • Kaра
    Братска марка :)))

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

radotom's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Намерен, мятайте в коша
  2. Търся табло за бензиново АУДИ А3 до 2000г (без CAN) Моля в офертата да присъства информация дали е VDO или Jagler, дали е с фулл или халф фис и цена Вероятно би ми свършило работа и повреден Jagler, но и цената трябва да е като за повренено ☎️ 0898/796 386 Радо Благодаря :)
  3. radotom

    Компресия на АФН

    ... и да си отговоря Не, не пречи. но за III и особено за IV цилиндър няма как да стане без смъкване на тръбичките към дюзите.
  4. radotom

    Компресия на АФН

    Да попитам, че и мен ме чака подобно упражнение: На AFN може ли да се бръкне при свещта на I цилиндър? Не пречи ли помпата?
  5. radotom

    Гасне в движение!

    Ако имаш климатик и си 'цъкнал' копчето за включване - нормално е. Перката се пали на I степен веднага след включване на климатика, за да охлажда фреона. Колега, явно ти е лека ръката, щом успяваш да откачиш акумулатор и нищо да не се взриви! Да, ролята на акумулатора е да се зарежда (и да буферира евентуални резки покачвания на консумацията), но и да дава референтно напрежение към алтернатора (само да обърна внимание- едва ли караш 6V Трабант, че да говориш за 'динамо') Та... Напълно във възможностите на всеки уважаващ себе си алтернатор е да вдигне 18-19V. Напрежението може да надхвърли и 24V при достатъчно мощните алтернатори. Ролята на акумулатора е да подаде някакво напрежение, спрямо което регулатора да 'напасва' напрежението, излизащо от алтернатора. Лично съм виждал как късите на една Ладичка светнаха като ксенон на БМВ318 Бяло, бяло, та чак синьо.... и загаснаха! Просто изгоряха крушките от високото напрежение. Добре, че, както казва един мой познат (и тук има рег.) контолерите са направени толкова дуракоустойчиви, че зорлем не мож ги изгори!
  6. Колега, със същия двигател съм, макар и по-различно разположен Стъпковото моторче (или за да сме по-точни - електромагнитния клапан за празния ход) го свали и го промий много старателно с коресилин. Но не забравяй да провериш и състоянието на въздушния филтър! Когато при мен ги почне тези номера го приемам за сигурен белег, че филтъра е за смяна Не съм наясно дали при АБК-мотора има допълнителен винт за регулиране на байпасния канал на дроселовата. При Пассат се намира на корпуса на дроселовата клапа и се явява паралелно на клапана за празния ход. След като промиеш клапана и смениш филтъра, ако не се оправи - пробвай на напълно загрял двигател да развиеш този винт (ако го има) с 1/2 оборота.
  7. radotom

    Дебитомер б4

    Колеги, отношение на дебитомера към смесообразуването при газифицирани автомобили е само, ако става дума за газов инжекцион. При обикновена газова горивната смес се образува по не-по-сложни правила отколкото при Трабант, например... даже и още по-прости. Единственото, което се повлиява е момента на подаване на искрата. Ламбдата също 'нипричом' в случай на нормална газова. Виж, пречката на въздуха от неподвижна клапа на дебитомера или от несменян от 15к км филтър вече си е друга бира! Както и останалия леко отворен клапан за газта от замръзнали кристалчета газ... както и задръстения с графитен прах изпарител... В общия случай - колата не се оправя от дебитомера! Там се пипа само от хора, дето знаят какво пипат и само, ако колата работи на бензин. Читав газаджия му е цаката и то такъв, дето знае как да вкара АБК-мотор в 'сервизен режим', за да настрои и предварението
×
×
  • Create New...