Jump to content

crystalice

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4(B5)

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    SOFIA

Последни посетители

1365 профилни разглеждания

crystalice's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря на колегите Buddah и bagera979 за оказаната помощ, вече съм на 99% сигурен, че е от помпата, защото още един колега потвърди, че сигурно има метални стружки и боклуци в помпата и е блокирала на макс отворено. Искам да помоля, някой колега с ВАГКОМ, който разбира, ако може да дойде да я видим какви грешки е записало ЕКУто, преди да свалям помпата и да я сменям за да съм сигурен на 100% Който има желание да пише на л.с. ще си платя за услугата
  2. Благодаря за подкрепата и линковете колеги , пушека е черен, когато се самофорсира бълва кълба черен пушек, маслото+маслен филтър+въздушен беше сменено няколко дни преди да стане този проблем и са изминати към 300км,новият горивен не пасна и върнахме стария, възможно ли е от стария задръстен горивен филтър да е проблема или майстора да не е закачил някой датчик ? Разглеждах по чужди форуми и решението за този проблем може ли да се търси в помпата или е някой датчик,клапан ? http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=451454 Сега ще ходя да погледна за луфт турбото,както ме посъветва колегата olmo, до колкото знам, ако отиде масло в цилиндрите не може да се изгаси двигателя, а при мен при връщане на ключа спира самофорсирането. Благодарен съм за всякаква информация на отзовалите се колеги !
  3. Здравейте, колеги имам проблем с Аудито, които се появи изведнъж и ще съм много благодарен, ако някой има идея или се е сблъсквал със същия проблем . Когато я запаля се самофорсира до 6000 об/мин и изгасва сама. С вагком ми излиза грешка Quantity Adjuster N146. Прегледах вакуум маркучите няма спукани, кутията на въздушния филтър е затворена, възможно ли е от MAF-a да се зацапал с мизерия и да дава грешка ? Възможно ли е от стъпковото моторче да се самофорсира или проблема е другаде ? Ще съм много благодарен, ако някой колега с вагком има възможност да я закачим и да видим за други грешки записани от ЕКУ-то, аз съм в Борово и ще почпя за оказаната помощ. Моля за помощ, колеги и ви благодаря за отделеното внимание !
  4. Страшно точен е колегата, за втори път си купувам от него масло и съм много доволен от качеството, бързината на доставката и не на последно място от ЦЕНАТА !!! Скоро ми предстои смяна на маслото и знам,че ще си го купя от него !!!
  5. Колеги интересува ме в момента съм с 3секционен фар на Бош за Б5,мога ли да сложа от новите фарове с лупите за Б6 01-04 ? или задължително трябва да е от фейслифт Б5 99-01 ? също така разбрах че се изрязва малко от калника и буксите се сменят защото са различни, нещо друго ?
  6. Ако някой има предложение да пише на ЛС !!!
  7. Колеги благодаря за информацията, оказа се че моя човек с кой мисля да отворим помпата има асансьорно ключе което дето се вика "заспа" на секретния болт ... сега остава само да си купя горните гарнитурки и да я отворим тези дни ... искам да питам ако махнем само горния капак на помпата и сменим гарнитурката и затворим пак ли трябва ваг-ком ? защото ми казаха, че само ако се сваля цялата помпа тогава трябва да се настройва , за горните гарнитурки само обезвъздушаваме и затваряме ? ето я помпата фиг.27 е въпросната гарнитурка долната обаче не я виждам ? pompa.doc
  8. Колеги здравейте интересувам се как мога да го отвия триъгълния(секретен) болт на капака на гнп за да сменя горните гарнитурки ? трябва ли специална вложка за него и откаде мога да я намеря без да се налага да посещавам майстори ? също трябва ли да се нагласят милиграмите на празен ход с ВАГ-КОМ ако не се сваля помпата, а се сменят само горните 2 гарнитурки на капака ? Ще съм ви много благодарен за всяка ценна информация
  9. Колеги ,здравейте ! Интересува ме майстор на дизелови помпи,по възможност доказан при който сте били и си е свръшил качествено работата ? вчера си погледнах помпата преди да запаля беше суха после покарах и пак я погледанах беше цялата в нафта става въпрос за помпа на БОШ 1,9тди 110к.с. явно заради и този проблем ми идва и големия разход на градско ...
  10. колега възможно ли е от това да къса болта на обтегача на ремъка ?
  11. Колеги за 2ри път ми пада ремъка на алтернатора и хидравликата ... интересува ме на какво се дължи това ? някой имал ли е подобен проблем и как го реши ? Благодаря на отзовалите се
  12. Колеги случаят е следния : Имам пълно автокаско към Армеец , когато подписвах догова специално исках да бъде в доверен сервиз и заплатих допълнително 150лв.( общо 550лв а колата е оценена на 6500лв.) Сега ми се наложи да заведа щети по колата , но се оказва че вече коли оценени под 8000лв не се правят в доверени сервизи и искат да ми изплатят щетите вместо да бъде оправена в доверен сервиз. Някакъв съвет от ваша страна по този въпрос ? Благодаря предварително
  13. Здравейте, колеги смених маслото на автоматика ,като за моя беше 130лв (масло,гарнитура,фитър + труд) + това имах някакъв проблем,оказа че ми е изгорял левия сензор за оборотите на автоматика (190лв сензора,30лв диагностика и 16лв демонтаж/монтаж на нов). Доволен съм от сервиза и цените,поне за смяната на маслото, смятам че цената е прелична и напълно нормална за автоматик 98г. За сензора незнам колко струва реално на цени от вносител, но в повечето сервизи за автоматици в софия, предполагам че това му е цената ,нека по запознатите да споделят ? Колата върви по съвсем друг начин сега , надявам се да нямам проблеми в бъдеще взех си касовата бележка,фактурата която важи ,като гаранция евентуално при някакви дефекти и проблеми със сензора и самия автоматик .
  14. благодаря колега , това телефон в официалния сервиз на Джемини ли е ?те нямат ли само един сервиз ? ходил ли си при тях , доволен ли си от обслужването ?
×
×
  • Create New...