alexander alexandrov

Members
  • Content Count

    1,586
  • Joined

  • Last visited

About alexander alexandrov

  • Rank
    User
  • Birthday 03/02/1991

Друго

  • Kaра
    А4 B6 1.8TQ / A3 8PA

Контакти

  • AIM
    saashooo
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Свищов

Recent Profile Visitors

5,929 profile views
  1. И моята я карах миналата седмица, доляха към 150 170 грама фреон, сега духа още по-студено.
  2. Онзи ден на излизане от София климатика започна да духа топло от 2те десни духалки и постепенно започна и от левите да духа леко хладно. И така до Свищов през целия път. След обяд като карах тук в града си духа студено както трябва, днес пак си е студено. Утре ще я карам да видим фреон колко има, но какво друго може да е?
  3. Моят проблем с ниското налягане излезе в ГНП-то, едната глава на помпата не правила достатъчно налягане. Избрах вариант да я рециклираме.
  4. да, общо взето всичко е направено...
  5. Онзи ден отворих клапана на ГНП да надника за стружки, нямаше нищо. Обаче вкара доста въздух, после запали малко трудно. На следващия ден запли сутринта, а след обяд не запали, вечерта запали.. Прибрах я вкъщи и погледнах датчика за температура на излишната нафта беше със скъсано кабелче, запоих го. Пусках помпата, отвивах тръбите на рейката при пусната помпа с вагкома, за да я обезвъздуша, но няма палене.. А утре трябва да я карам в сервиза, ако не запли ще е с платформа, но каква е причината да не пали изобщо?
  6. Датчика на рейла го сменяха, но си ми върнаха стария, защото си беше добре.
  7. Ще я карам през седмицата в сервиз да я видят. Преди 2 месеца може би пак беше така, закарах я в авариен режим и като я оставих след като я пробваха и гледаха всичко беше ма ред. Взех я и казаха, ако стане пак да я карам тогава.
  8. Тя видимо няма как да се провери дали е Ок нали? Ще трябва да се мери налягане евентуално там?
  9. Да с фейслифт съм. Ще я видя днес как ще е.
  10. Помпата в резервоара я знам, там чистих цедката, питам за тази спомагателната от коя страна под купето е. Сега не съм мерил налягане на датчика..
  11. ГНП и дюзите минаха стенд и чистене, маркучите за обратна нафта са нови, филтъра е на около 15х км, цедката я чистих, остава единствено тази подкачваща помпа, от коя страна беше тя?
  12. Вчера пътувах от Свищов към София, при изпреварване колата, която беше пред мен излезе без да погледне и влязох в банкета без да опира в каквото и да е колата. И веднага влезе в авариен режим, не намерих къде да я закачат там и се прибрах вечерта отново в авариен режим. Грешките са за ниско налягане на горивото P0087 - 003-To low MIL ON и другата е за EGR P0401 - Insufficient Flow Какво общо може да има с излизането в банкета, че да се появят веднага тези грешки?
  13. Про смяна на предни накладки на 3.0тди фейс нужен ли е ВагКом или може без него?
  14. За София препоръчвам сервиз Друмник.