-
Мнения
1600 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A5 Sportback
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Sofia
Последни посетители
5450 профилни разглеждания
kokosf's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Да споделя решението на проблема. Беше премахнат DPF филтъра и сложен нов софт (ремап) плюс смяна на актуатора. Явно от неправилната работа на актуатора се е получило и запушването на филтъра. Сега колата си върви перфектно с направения ремап.
-
Този красив EGR. Ако се постараеш да потърсиш в търсачката и ще разбереш.
-
Трябва да е тъмно за да му работи тази функция.
-
Колеги, интересува ме седалките от RS3 "Рекаро" салона пасват ли директно на Audi A3 8P Sportback 2009 год. или трябва да се прави нещо допълнително? Говорим за цял салон със задната седалка. Моите не са електрически ако това има значение някакво. Ето и снимка на това което искам да сложа.
-
Някой нещо по темата? Днес смятам да го поръчам и да го сменя. Грешката за бууст контрола от този датчик ли е и тя или да търся и тям някакъв проблем? Благодаря
-
Благодаря! И аз гледах сега една друга тема на колега, който е сменил този датчик и колата се е оправила. Ще трябва да го сменя значи. Но нека и някой друг каже какво мисли. А грешката за бууст контрола в следствие на този датчик ли е?
-
А значи заради този сензор набива и грешка P2563 свързана с турбото? Аз гледах, че май е непосредствено след топлата част на турбото този датчик. Нека някой колега да каже къде е точно, защото и аз не съм много сигурен. Грешката със сензор G235 ли е свързана?
-
Дали този сензор е скапан щом дава грешка или просто нещо го бърка?
-
Здравейте, Автомобила е Audi A3 2.0 TDI 170hp, CBBB мотор. Колата се кара предимно градско. Преди няколко дни светна лампата за DPF филтъра. След това я карах около 300 км. извън градско, но не изгасна лампата. Напротив, светнаха и лампите за подгрев и чек енджин и колата влезе в авариен режим и изгуби мощност. След закачане на диагностика колата дава грешки P2463, P0544, P2563. Грешка P0544 излиза след като колата загрее. Въпросите са ми няколко. Свързани ли са грешките една с друга или просто едно нещо е довело до друго? Според вас какъв е изхода? Дали да не махам направо този DPF и да слагам нов софт? EGR, дросел и колектор са почистени. Актуатора на турбото след като го натисна надолу се движи и се чува вакуума, който прави. Всички маркучи и кабели са закачени. Искам да разбера кое ще е най-доброто решение за излизане от ситуацията и дали този DPF създава цялата каша или има и нещо друго? Благодаря
-
Според мен е забило моторчето. Трябва да разглобиш и да провериш. Има доста писано относно чистачките и техните моторчета. Разгледай темите
-
4бр. Зимни гуми Dunlop Sp Winter Sport 3D 245/45/R19
kokosf отговори в темата на kokosf - Купува/продава гуми и джанти
Търсете ме на телефон 0896 92 92 62 -
Продавам Ауди А8 4.2 95г перфектен-СПЕШНО-ПРОМО
kokosf отговори в темата на vladi4ki - Продава - автомобили Ауди
Колега, да я вкараме в Ауди да я погледнат? Пиши на ЛС ако може. Благодаря