Jump to content

the saint

Members
  • Мнения

    87
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно the saint

  • Рожден ден 6.04.1979

Друго

  • Kaра
    audi a4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    СОФИЯ

Последни посетители

1171 профилни разглеждания

the saint's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. първо ми оправи бензиновата помпа, проблема продължи, мислехме за ламда сонда ( която бях сменял скоро, но глупака майстор от горубляне май беше обуркал клемореда) , след някакви замервания дето грам не ги разбирам се оказа , че е датчик или винтил дето се занимава с въздуха (наситен и/ или ненаситен) с пари от резервоара...сменихме го , после някакви настройки и сега слава богу си имам супер готина колица... знам, че май не обясних добре, но за това си има Сашо...аз лично отивам при него и си свиркам..
  2. и от мен един глас за сашо и жоро от дружба.. сашо е цар, а жорката ги намира чарковете бързо и доста евтино... бе зверски перфектна комбинация...
  3. колега, моят подобен проблем го реши Сашо в дружба..
  4. Сашо от дружба и от мен!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Той е човека.........
  5. Моита със същия проблем я оправи Сашо които се намира в дружба срещу Тих Труд ако го знаеш каде е. Работи със наш колега от форума Жоро и според мен е точен човека.Телафона му е 0888839261
  6. колега, ще се опитам да обясня.. дано успея Караш по шипченски проход от румънското посолство посопка дружба...подминаваш десния завой за 4ти километър.Има една трамвайна линия от дясно...на следващия светофар линията минава от ляво веднага след това има "Т" образно кръстовище с един гумаджия отдясно...там завиваш на ляво след 50 метра има портал... там е Сашо... иначе : Дружба 1 срещу Тих Труд в двора на бившия машиностроителен институт. олеле много "дясно и ляво" ама Сашо си струва!!!! леко и безаварийно...
  7. И аз да го препоръчам.....Страшен е... Наистина си обича работата , не се надува, обяснява спокойно...супер коректен е!!!!!!! Това вече ще е моя майстор!!!!!!
  8. на диагностиката излезе проблем при дебитомера... майстора ми препоръча анализ на газовете и махане на катализатора- имало вариант да е от него... Въпроса ми е дали някой е патил от такова... или как се разбира дали е от катализатор или дебитомер проблема...каде да си нправя добър анализ на газовете....твоя човек има ли оборудване и колко струва...
  9. дросела е почистен - не беше много мръсен...
  10. Здравейте колеги, колата ми е ауди А4, 1996, 1 600, 101кс, бензин от известно време забелязах, че на студено започва да пали малко по- трудно... при вървене понякога просто смъква мощността без видими за мен причини, колата понякога работи на " богата " смес- изгорелите газове са доста лютиви...Това понякога... Забелязах, че вътре в купето при повече обороти (особенно при рязко увеличаване ) в купето мирише на жигулка... Смених свещите- оказа че са били доста зле... Проблема стана нетрпим...вече пали с много зор и докато загреее не може да отцепи вобще... оборотите се клатушкат здраво, особенно като се опитам да потегля.. когато най- накрая тругне колата както си върви изведнъж започва да заадърпва и оборотите и мощноста падат яко.. същото е и когато я карам на пове4е от 3 000 оборота... На диагностика показва че имам проблем с дебитомера... Майстора ми каза, че е възможно да е запушен катализатора и колата да се мъчи да компенсира нещо си там.. съвета му е да махнем катализатора и да го заменим с резонаторно гърне... Въпроса ми е дали според вас е дебитомер или запушен катализатор? Моля препатили и или разбиращи да дадът съвети, че колата ми трябва много, а не ми се набутват пари за експерименти Поздрави и благодаря
  11. Здравейте колеги, колата ми е ауди А4, 1996, 1 600, 101кс, бензин от известно време забелязах, че на студено започва да пали малко по- трудно... при вървене понякога просто смъква мощността без видими за мен причини, колата понякога работи на " богата " смес- изгорелите газове са доста лютиви...Това понякога... Забелязах, че вътре в купето при повече обороти (особенно при рязко увеличаване ) в купето мирише на жигулка... Смених свещите- оказа че са били доста зле... Проблема стана нетрпим...вече пали с много зор и докато загреее не може да отцепи вобще... оборотите се клатушкат здраво, особенно като се опитам да потегля.. когато най- накрая тругне колата както си върви изведнъж започва да заадърпва и оборотите и мощноста падат яко.. същото е и когато я карам на пове4е от 3 000 оборота... На диагностика показва че имам проблем с дебитомера... Майстора ми каза, че е възможно да е запушен катализатора и колата да се мъчи да компенсира нещо си там.. съвета му е да махнем катализатора и да го заменим с резонаторно гърне... Въпроса ми е дали според вас е дебитомер или запушен катализатор? Моля препатили и или разбиращи да дадът съвети, че колата ми трябва много, а не ми се набутват пари за експерименти Поздрави и благодаря
  12. Благодаря на всички колеги, които се отзоваха... Пожелавам леко и безаварийно на всички...
  13. <br />4АО 862 257 А<br />>PP GF 30<<br /><br /> И В син надпис е <br />48/ 952 91 15<br /> това е модела колеги с двете букси и две маркучета.. пшоздрави
×
×
  • Create New...