единак

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About единак

  • Rank
    User
  • Birthday 04/01/1974

Друго

  • Kaра
    А4 В5 и В8

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Location
    На морския бряг

Recent Profile Visitors

905 profile views
  1. Не знам каква е причината, благодаря за мненията. След като ги изтрих, не са се появявали.
  2. Изобщо не ги хващам. Само ако спра колата и перките работят, разбирам, че е в регенерация. Иначе, през кабела.
  3. Buzzi, не е ли обратно - при пре-дизелгейт версията на софта регенерациите да са по-нарядко? В момента на по 300-400 км ги прави, а показанията да кажем 200км след последната са ок. И още нещо, на много места прочетох, че с връщане на стария софт динамиката се променя в положителна посока, а разходът пада. Това вярно ли е или е автосугестивно оправдание по повод похарчените пари?
  4. Да, така и предполагах. Съществува ли възможност връщането на стария софтуер да доведе до проблеми в двигателя, има ли подобни наблюдения? Предполагам, че много хора са го връщали, докато проучвах из наши, английски и руски форуми, мнозина се канеха да го правят и не се натъкнах на проблеми впоследствие.
  5. Благодаря за предложението, вече намерих един-двама и ще ги потърся, за да поговорим. Чудя се кое е по-добре, да върнат стария софт в оригиналния му вид (мисля, че му казват "стоков") или да ремапнат новия, с някакви подобрения? Въпросът ми е предизвикан от друго чудене, свързано с евентуално влизане на колата в сервиз на ауди. Там ще разберат, предполагам, че софтът е друг и се чудя какво ще последва. Колата има още близо половин година гаранция, със сигурност ще сменя едно-две неща за това време. Дали промяната на софтуера автоматично сваля гаранцията или пък няма да ми сложат отново дизелгейтския без да се усетя?
  6. Колата е с 2.0 tdi, CJCA двигател, 143к.с. и е минала дизелгейт сервизна акция. Забелязах, че дпф-а прави регенерация твърде често, уж с нормални стойности ( в момента, 200км след последната - oil ash 0.10, soot mass measured 7.33, soot mass calculated 13.20) и това беше причината да се разровя из форумите. От там научих за останалите потенциално негативни ефекти от подмяната на стария софт с новия. Та реших да се върна към предишната версия на този софтуер, стига да намеря къде и как. Ако някой може да препоръча специалист в района на Бургас, би било идеално, макар че бих отишъл и другаде.
  7. Здравейте, колеги. Замислям да си сложа темпомат, но се чудя дали воланът ми подържа тази функция изобщо. Ето това е логът: Address 16: Steering wheel (J527) Labels:. 8K0-953-568.clb Part No SW: 8R0 953 568 Q HW: 8R0 953 568 Q Component: Lenks.Modul H02 0171 Revision: 00000000 Serial number: 20130411000424 Coding: 000013 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 4FAC4BA01EDD2D3E43-801A Ако може да се сложи, дали част с номер 8К0 953 568 L ще стане?
  8. Съвсем отскоро съм собственик на А4 В8, 2013 с двигателя от темата, ръчна скоростна кутия. Колата върви добре, държи се добре и изглежда добре, километрите са и истински. Днес обаче пуснах цялостна диагностика и ми излязоха следните грешки: Address 01: Engine (J623-CJCA) Labels:. 03L-906-018-CGL.clb Part No SW: 03L 906 018 AC HW: 03L 906 018 JL Component: R4 2.0l TDI H25 9977 Revision: 45H25--- Coding: 12194012230401080000 Shop #: WSC 27982 002 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018AC 003006 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018AC.rod VCID: 6BD4FF308285F11E4F-803E 3 Faults Found: 10065 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0104 00 [032] - Intermittent Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5380 - Valve for Air Filter Bypass Flap (N275) P1016 00 [032] - Open Circuit Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 18177 - Gear Reconition Sensor P181E 00 [032] - Gear Position Implausible Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Readiness: 0 0 0 0 0 Възникват чуденки: 1. МАФ-а чак не мога да повярвам, че дава грешка - колата си върви добре, не е като да няма мощност, освен в ниските обороти. Какво да го правя? 2. Този клапан на въздушния филтър го издирих в някакъв испански форум, макар и там да имаше друга грешка, поне го разбрах къде е. За какво обаче е той? Доколко е проблемна моята грешка и как да отстраня проблема? 3. Грешката за позицията на скоростите ме озадачава. На таблото ги изписва винаги вярно. Системата старт/стоп работеше последно (макар и от два дни да не се е налагало да спирам по светофари), а доколкото знам ако има такава повреда - спира. Само това ли е възможният ефект или може да е има по-сериозни последствия? И последно, какво е това "not confirmed - tested since memory clear"? Защото колата беше на място, докато траеше диагностиката ли се появява или има друго значение? Бих бил истински благодарен за всякакви съвети и коментари. Харесвам си колата и искам да е изрядна.
  9. Търсих аз... излязоха ми сто други неща за сваляне, ама не и табло. Както и да е. Вчера го свалих таблото. Установих, че стрелката за температурата ми се мести много леко, направо се "мандахерца". Тази за горивото има някаква инертност, но за темп хич. Другото, което ми направи впечатление, след като оставих колата да изстине напълно, при даване на контакт стрелката показва около 75г, което е точно онова отметване, което се пренася постоянно, сиреч стрелката показва винаги грешно с около 15-на градуса в повече. Таблото ми е малко по-различно от това от линка. Особен от задната страна. Там има само две бобинки за горивото и температурата, в които някак си стрелките влизат. Не исках да напъвам стрелките за да ги извадя, за да не ги счупя, но ми се струва, че точно в захващането е проблема. Или в бобинката, а тя е така поставена, че май няма сваляне. Как са поставени там тези стрелки, какъв е механизма и защо се получава такова отместване? Дори и предположения ще са добре дошли.
  10. Колеги, чета и не намирам... Моля за указания, че да не оплескам нещо. Как да сваля таблото на колата? Къде са му винтовете/? на брой ако може/, има ли щипки, къде са. Как се процедира с еърбега над жабката, за да го предпазя от...себе си? Като се свали таблото как се стига до въпросните уреди?... Въобще има ли нужда да се сваля таблото или може някак си да се свали прозрачната пластмаса и да се стигне? Има ли вариант моя проблем да е всъщност от нещо електрическо по системата на отработване?
  11. Преди смяната на термостата температурата беше малко под 80, като играеше. Като си я прибирах от Германия и я настъпвах по аутобаните, особено на баир, отиваше пак така малко след 90 и си седеше там. След това, естествено си спадаше пак до около 80... Затова го и смених термостата. Имах и грешка за темп датчик и го смених и него. Това преди около две седмици. Иначе знам за повечето от описаните ефекти в линка, но при мен след като я изгася, изчакам и след това запаля стрелката не мърда. Виж, не се сетих да проверя с ВАГ-КОМ как стоят нещата. Единият от тестовете беше с надуто парно на макс, но стрелката не мръдна на никъде. Перките...ми честно не знам как да разбера. Тази за климатика си върти постянно, защото карам с климатроник. Не знам за този двигател коя как се включва, основната да си увеличи оборотите ли или как... Пък и по комп не минах повече от 92г, а те нали се включват на 102? Ако термостата ми е заседнал в затворено положение/нищо, че е на 2 седмици/, нямаше ли да си прегрява колата? И радиатора въобще да не топли, а сега е топъл, макар и до половината... Сега я оставям да изстива и пак ще направя тестове... Малко едит. Преди малко я запалих пак, беше на около 65г. Покарах я без климатик докато вдигна ... 101-2. Точно колкото очаквах, след допълнителното леко мръдване от новото палене...Без климатика единствената перка, която работеше беше основната и то нормално. Почти 100% съм убеден вече, че проблема е в стрелката. Като се добера до лаптопа ще направя отново тест с ВАГ–КОМ, да видим какви са истинските показания, но не мисля, че ще са по-различни от тези в първия пост. Ако оставя така стрелката след ден-два ще допълзи докрай в дясно, моля помагайте... Откъде да се добера до нея и как да я фиксирам... Че ще трябва и 90г първо да докарам и тогава да я калибрирам....Не знам как да стане...Освен това явно това рязко изстрелване нагоре при контакт не е много нормално, на пасата ми поне стрелките се вдигат бавно... Кажете какво да правя.
  12. Наскоро си смених термостата, защото не можеше да стигне работна температура и още тогава забелязах, че при 90г по комп стрелката седи малко след бялата чертичка на отметката. Дори бях питал тук как да си я калибрирам, че ме дразни. След време и свикнах и не я забелязвах. Обаче днес ми направи впечатление, че вече е още по-надясно. Първоначално изтръпнах, че ми загрява колата и започнах едни тестове... не е работа. Обаче по ВАГ-КОМ температурата си седеше все около 90.9, рядко отиваше на 91.8. А стрелката не мърда, но показва, около 93-94. Помислих, че датчика пак ми прави номера, въпреки, че заедно с термостата смених и него/зелен, от фв сервиз/. Ама няма грешки. Маркуча отдолу не става дори топъл, може би съвсееем леко, толкова, че не мога да съм сигурен... Обаче пък радиатора ми е горещ отгоре, после става топъл и след средата вече не мога да го разбера и него - също като долния маркуч. Нямам представа как трябва да му се променя температурата във височина, обаче горе е горещ, а долу студен. И накрая. Докато палих и гасих за тестовете забелязах, че с всяко палене стрелката отива все по-надясно. По принцип стрелките се изстрелват директно нагоре, когато дам на контакт, а като гася се тряскат долу. Не знам дали така е правилно. Имам чувството, че по колата всичко си е наред, ами тая стрелка, от рязкото движение при даване на контакт и инерцията и се попремества малко надясно всеки път. Като видях, че има нещо такова дадох на контакт около 10-на пъти и стрелката полека-лека отиде на 100г. От друга страна не би ли трябвало да остава и малко по-наляво, когато е изгасена колата? А тя си е долу. Искам да я задържа в средно положение и да миряса накрая... Ще я лепя ли, нещо друго ли... не знам. Предполагам, че трябва да сваля таблото, но после...? Пък и как се сваля табло.... А4, 2001, 1.9 TDI AJM
  13. Колеги, използвам тази тема за да питам. Къде ми е поленовия филтър? А4 В5, 2001. Изчетох всичко из форума, но така и не разбрах дали да свалям пластмасата под чистачките, да търся другаде или дали въобще имам поленов филтър. Проблема е в миризмата, която започна да се чувства. Четох също така и за тия спрейове, които решавали нещата за кратко... Все си мисля, че не може да нямам поленов пилтър.
  14. Потърсих в гугъл ревю за гумите и намерих интересни неща... Не са от най-добрите, но има фулда, бриджстоун и още няколко от по-известните марки с едни и същи резултати. Не знам какво да мисля... Да се робува на марка или да се вярва на ревюто?
  15. Колеги, някой чувал ли е нещо за тези гуми? Тайван... Трябва да сменям летните на А4.