Jump to content

Митко Атанасов

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a3 8PA 1.9 TDI

Последни посетители

698 профилни разглеждания

Митко Атанасов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, в Евро07 ги има по 3лв. бройката чисто нови, клиентска цена. С отстъпката са на 2лв.
  2. Валидна ли е все още обявата?

  3. Продавам комплект джанти с гуми 17 цола от Ауди А3 8РА. Джантите са 7,5Jx17H2 ET56, 5x112. Гумите са NEXEN npriz 4s M+S DOT 2017г. 225/45 R17. Цена 460 лв. 0887 48 94 95 Димитър Атанасов гр.Червен бряг dt_75@abv.bg
  4. Интересуваш ли се все още? 0887489495 Да ти пратя снимки на моите.
  5. Оригинални от А3 8РА интересуват ли те?
  6. Колега, актуална ли е все още обявата? Интересуваш ли се от бартер за 17 ки оригинални от А3 5 по 112 с всесезонни гуми Нексен в състояние като твоите?
  7. в тебе ми е надеждата колега, никой друг не дава надежда
  8. Колеги, проблема е следния: при закупуване на автомобила (NM двигател) имах показания за температурата на антифриза, но се прецака буксата на датчика дето е до термостата(беше се яко окислила и прекъснала кабелчетата от обувките).Самият датчик има три пина, а буксата е за 4етири.След дълго търсене намерих здрава същата букса с около 10 тина сантиметра кабелчетата от нея.Викам си детска работа, връзвам трите кабелчета по цветове(отговарят точно на тези на колата), включвам буксата и имам постоянно показание на уреда от 120 градуса.Викам си споко, сигурно и датчика е за смяна, взех от колегата more същия датчик слагам го включвам буксата и нищо, стрелката на уреда не мръдна въобще, въпреки че двигателя загря и чак включи вентилатора на радиатора.Пробвал съм с моя датчик и друго табло-пак 120 градуса постоянно. В шлалка на кабелчетата до буксата има четвърто кабелче което върви с вече вързаните три, само че на буксата няма четвърто кабелче, нито пък четвърти пин на датчика.МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ, ако някой знае къде се връзва въпросното четвърто кабелче, вероятно към някое от останалите три, но не смея да налучквам към кое.Сигурен съм, че щом Германеца го е сложил там значи трябва да се върже някъде.Разбира се има вероятност и двата датчика да не работят, бих ги замерил ако знаех как(имат три извода- между кои от тях да меря съпротивление?)Пробвах да включа буксата на моя датчик както е свален от двигателя и ми направи впечатление, че показва 120 градуса когато корпуса му е замасен към двигателя, иначе не показва нищо.Само, че втория датчик(от Спас) си е монтиран на мястото и има маса, но като му включа буксата няма никакъв ефект.Според мен вариянтите са два: 1.Трябва да се върже четвъртото кабелче-САМО, че КЪДЕ? 2.Двата датчика са дефектирали- само, че единия показва постоянно 120 градуса, пък другия нищо не показва- струва ми се малка вероятността и двата да не работят(НО Я ИМА)
  9. Уредбата е газов инжекцион, изпарителя е зад вентилатора на радиатора, а компютъра е зад помпата на АБС.Бутилката е напълнила целия багажник и има място само за 2-3 чифта маратонки.Резервната гума си я возя зад седалката.Както виждаш като има желание и си готов на известни компромиси, се намира начин. Добър ден Колега, ама една година колата седи по сервизи (4 различни, ако се брои и този дето я прецакаха в него), сменявах какво ли не и управлението на HITACHI даже, и не ще да запали.Като извод мога да кажа само:АМАН ОТ МАИСТОРИ
  10. оказа се датчик на коляновия вал, дефектирал поради това, че майстора я е забравил цяла нощ на контакт
  11. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11345155278652273&f1=details
×
×
  • Create New...