Jump to content

lkuzev

Members
  • Мнения

    78
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно lkuzev

  • Рожден ден 15.06.1965

Друго

  • Kaра
    audi

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1548 профилни разглеждания

lkuzev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. здравей,искам да питам за оригинално масло за скоростна кутия Q7 2007,3.0 ТДИ? 

    0888 57 94 02 

  2. здравей,искам да питам за оригинално масло за скоростна кутия Q7 2007? 

    0888 57 94 02

  3. никой ли не е свалял стъклата на огледалата, малко опит да сподели някой?
  4. мерих го и моето и винаги имаше налягане, но явно не е било достатъчно, при тези двигатели налягането играе особено важна роля- хидравлични повдигачи, хидравличен обтегач на веригата, който е и регулатор на ъгъла на изменение на газоразпределението , мазането на двигателя и охлаждането на маслото всичко това ако нямаш добра помпа не работи добре, а и ъгъла на запалване се променя от налягането посредством втория (водимия)вал на всмукателните клапани.
  5. Имам две коли с такъв двигател и двете са внос от италия, и двете на около 200 000 км ми направиха този проблем и го реших с подмяна на маслената помпа, всъщност помпата и няма нищо но се износва редуциращия клапан и от там идва проблема.
  6. маслена помпа е за смяна, не пипай по главата!
  7. пич, проблема ти е вероятно в токовете - огледай си високоволтовите кабели към свещите, вероятно там имаш пробив към корпуса на капака, на тъмно запали и гледай дали прехвърчават искри и ако има или изолирай или сменяй кабелите- успех и пиши кво си открил
  8. lkuzev

    стартиране на 3 tdi

    Проблема се оказа в четките на стартера сега е ОК.
  9. сложи го на заряд за няколко часа и виж какво ще се получи
  10. Стартера се оправи след подмяна на четки и профилактика, въпреки че отвътре е като нов а иначе времезадръжката при палене на ключа -някой път изчаква, друг път върти веднага явно "сам си прецевява", но аз изчаквам да изгасне лампичката за подгрева и тогава стартирам това пишат руснаците в едно тяхно сайтче,като правилен начин за палене и действително по бързо стартира по този начин това разбира се на студен двигател а и другото все пак ток трябва и за свещите така, че при слаб акумулатор е добре консуматорите да са по-малко в един и същи момент .Също така можеш да провериш акумулатора с товарна вилка отпред на клемите в коша за да можеш да се насочиш към проблема ти.
  11. Да не би стартера ти да има проблем, защото при мен така се оказа и да се набуташ с нов акумулатор пък после и стартера да оправиш
  12. колега, аз мисля, че имаш изгоряла свещ или свещи на някой от цилиндрите, трябва да се поверят. Ако не можеш ти отиди при човек който знае как става.
  13. А възможно ли е да се нуждае от адаптация (настройка) клапата за топло и студено?
  14. е аз ще направя експеримент все пак пък ще видим резултата.......
×
×
  • Create New...