Jump to content

Branimir_B

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Branimir_B

  • Рожден ден 7.08.1986

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2,5 TDi

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

997 профилни разглеждания

Branimir_B's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Branimir_B

    Вакуум-помпа

    При мен вакуума е ок. Имам си добри спирачки веднага щом запаля, но проблема с втвърдяването е като при теб. Ще ти бъда задължен ако го направиш Благодаря!
  2. Branimir_B

    Вакуум-помпа

    Здравейте Колеги, от извстно време иначе любимота ми А6 С4 с AEL 2.5 TDI двигател ми прави сериозни проблеми, но засега ще се спра само на един от тях. В завои при не висока скорост (около 40, 50 км/ч) и при натискане леко на спирачките се получва "биене" (синхронно с оборотите на колелата)т.е. педала ме удря по крака и съответно колата не спира. Катo вече изправя волана, колата си спира добре. Дали за тампони на двигателя, дали са дискове, дали е нещо друго....!?! В същото време при последователно натискане (2-3 пъти)на спирачката колата не иска да спре, а педала става твърд. В последно време стана много лошо положението Само при второ натискане на спирачката колата не спира а педала е съвсем твърд и вече е опасно да направя някоя катастрофа...страх ме хваща! Не знам дали двата проблема имат нещо общо, затова ги споменавам и двата. До колкото знам това е проблем с вакуум-помпата и по-конкретно с калпаните в нея. Дочух, че имало някаква подобна тема във форума, но не я открих, засъжаление. Моля, колеги, помогнете ми с малко информация относно толкова неприятния и опасен проблем Предварително благодаря много на отзовалите се на зовът ми за помощ.
  3. Хора, доколкото разбирам май май не само моето Ауди вози твърдичко... Е, като си поусиля музиката и ме затресе тубата.... нищичко не се усеща обаче проблеема е, че като е тихо и от малките неравности таблото скърца, тракла.... аз разбирам, че пластмасата не е първа младост(все пак колата е от 96-та) но просто си помислихм, че има разни тампони и подобни които може и да са поскъзаниии. А като заговорихте за пружини... моята колица е доста висока. Много често ме питат:"Я, как си я вдигнал таз кола бе." А аз не съм, просто пружиниете са моо яки. Дали е нормално да е така? ПП НЕ е куатро( за съжаление).
  4. С4 е колата с AEL двигател, а амортисьорите... марката не си спомня(беше от хувабите), но са маслени и не са изпуснали все още
  5. Здравейте колеги, искам да ви позапита нещо, че вече почвам да се притеснявам... Преди 3 месеца смених носачите с някакви италиански. Едини носач бе 130 лв, предполагам, че за тази цена трябва да добър. Обаче дали заради очакванията ми за по-добра возия или...незнам сега ми се струва че вози много по-твърдо. Малките дупки не се усещат, обаче в купето непрекъснато нещо скърца трака по таблото (жабката е празна). Амортисьорите също са нови... или аз съм станал твърде "чувствителен" или има още нещо което трябва да сменя за да е ок колицата! Моля, ако някой знае нещо по темата да пише
  6. Здравейте колеги, и аз май май като вас държа аз да си изчистя сам колицата. Само бих добавил, че е добре да се ползват микрофибърни кърпи, понеже в тях мръсотията си остава и не излиза докато не се изпере. Е, за попкави работи не става, но като цяло е добре. За почистване на таблото мога да кажа добри думи за пяната на Сонакс. Веднъж на месец е достатъчно да се мине цялата пластмаса в къпето с тая пяна. И както колегата по-горе каза и лустрото за обувки върши чудесна работа, но не само с него трябва да се третита таблото. Иначе за стелките, кората на тавана използвам влажна чека или има едни спрейчета с накрайник етка накрая и са ефикасни и те. Е, това е от моя скромен опит.
  7. колега! метни снимчици на 90-та :)

  8. Аз също имам С4, ама ни кабел ни програма имам. :Д Затова бих те попитал, какво трябва да направя освен да си купя кабел разбирасе. Босичк съм по тези теми... Та, ако може дай някой друг съвет. Подобна операция искам да направя и аз на моята 6-ца. Мерси предварително!
  9. Който има конкретни предложения да пише на ЛС.
  10. Който има конкретни предложения да пише на ЛС.
  11. Branimir_B

    AUDI 100/A6 C4

    Страхотна тема!!! :) Ще ми бъде много полезна! Хубаво е човек да знае какво кара
  12. Колата е в добро техническо състояние. Е, малко е стара 89-та.. Удряна е отзад и не е оправена добре(затова я продавам на части). Има красива метална решетка отпред, халогени хелла и вратите и тавана са наскоро претапицирани. Волана е от Б4. Двигателя е супер! За повече информация, снимки и т.н. мейла е: baharoff@mail.bg а телефона 0889652060.
  13. Проверил съм май всички видове течности и накладките. Свети си постоянно и това е! Светна когато давах назаден от един паркинг, който беше леко нанагорно. Междодругото вчера махнахкатализатора и сложих гърне....няма такава разлика. Много по-гъвкава е, нивото на вибрациите в купето намаля, а оборотите с си същите. Мн сън доволен! Е, засега пуши много, ама много, защото изчиства буклуците по пътя. Та който не го е направил и му е на доста километра колата му препоръчвам да го стори! А за проклетата лампичка...ще отида още в един два сервиза и ако не става направо си я изключвам и това е! Не, свети си нонстоп, веднага след като запаля. Ще пробвам, благодаря!
×
×
  • Create New...