Ganimir

Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

About Ganimir

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    aud a4

Персонална информация

  • Location
    Dryanovo

Recent Profile Visitors

923 profile views
  1. Колега какво стана в крайна сметка??? Същото се случва и с мене.... ревизиран целият мотор подкован 3 дена работи без проблем и както работеше на празен ход удря изпускателен клапан..... интересното е че удря само единият изпускателен, а те са 2...... 1ви и 4 ти цилиндър вървят заедно и на 1ви цилиндър имам "хубав удар с клапана" на 4ти цилиндър имам само лека отпечатка как само единият клапан е драснал върху буталото ии на 2 3 цилиндър също вървят заедно обаче интересното е че имам на 3 ти цилиндър пак само една белязка лека за закачен клапан изпускателен а на 2 ри нямам нищо..... във пълен шах съм просто...
  2. Последно, някой знае ли атмосферните валове от 1.8 с какъв номер са ? Понеже имам всмукателен на който пише само 0581 И отдзаде някакви букви като F,DE,w2 ?
  3. Купувам турбо к04-064 за връзка на Лс или но телефон 0878699514
  4. Благодаря колега,даже и ги намерих със адаптерите от ев14на ев1.Ще видя тия дни ако имам ходене до банката ще си вкарам пари по картата и ще ги поръчам. Че Вече от 2 коли съм на земята, за съжеление снощи имаше леко птп и другата кола влезе в бокса също
  5. Ами предполагам 550cc дюзи ще ми стигнат за тази турбина аа като марка на кой модел би ми препоръчал да се спра ? Siemens Deka,Genesis? Ии преходници предполагам ще ми бъдат нужни също.Те със дюзите ли си вървят или отделно се закупуват.
  6. Колега информацията на турбините я взех от тука, и съм написал както е описано и там.? понеже видях че турбото гт25 е сложено на един ред и със гт28 а по долу е описано само гт28rсъс гт28rs но нека да не навлизаме във подробности.Важното е че се разбрахме ☺
  7. Така ще е явно.От това което разбрах да събера като информация тия дни е че к04-064 е идеална но е за кола 4х4 понеже преди 3000 оборота е вече на 400Nm(колко е вярно не знам,това прочетох и такава графика видях)такава информация намерих така че ще отпадне като вариант! 2ро че GT28R / GT256 не ме устройва като вариант, защото ако е така то да си карам със к04-22 дето се вика! Докато трубо GT28rs най много се приближава до мойте цели надявам се ще успее да добута 330hp пък и да не успее точно толкова няма да плача я ?? предполагам ще се получи добра конфигурация със това турбо. И това че колата се има на предвит че е FWD!
  8. Явно на там ще се спра гт28 Погледнах също така за турбото к04-064 и колегата "марто" ми разясни малко за това турбо хубавото е че си идва със колектора излят и ти трябва една преходна планка за 1.8т моторите Но много бих се радвал и ако повече колеги се включат също така да попитам този "шукарният" колектор ще отговори ли евентуално за проекта със гт28-цата http://tuning-parts.bg/turbo-kolektori/987/ А относно подковаването на мотора се стигна неочаквано до там.Нямах намерения да извършвам тази процедура но понеже разпиляхме блока, щеше да е грехота да не му сложим най малкото което е други биели. и проекта ще се спре до тези коне понеже колата е със предно предаване а и също така от гледна точка на ежедневното и ползване което обмислям, мисля да се спра до тука!
  9. Здравейте колеги,След кратък застой нещата започнаха лека полека.Първо Благодарение на колегата "Стоян" който ми помогна със намирането на буталата На Маhle на прилична цена от там последваха и ковани биели също така и маховик от аце направен за диск 240мм комплект съединител от ауди s2..Блока със буталата днеска бяха закарани в шумен по-конкретно в село Мадара за обработка.. Също така измериха вала и казаха че е във изненадващо перфектно състояние.Главата е след пълна ревизия също в гаража стой и си чака реда.Сега стой, и ме мъчи една мисъл от 1,2 седмици насам....Започнах да се оглеждам за турбини GT28RS / GT2860R и също така GT2871R* търсих също така информация за S252 на Borg warner но май тая ми идва прекалено големичка.Също така се пробвах да намеря нещо за к04-64 слагана на 1.8таеб и Пак не успях да намеря нищо за такъв проект. Ако имате информация ще се радвам да споделите Целта ми в момента е, след сглобяването на мотора да сложа една прилична "буболечка" за мойте цели а те от този момент са 310 350 конски сили на мотор! търся един сравнително ранен и приличен спул във цялата дъга от обороти. И колата да бъде приятна за каране всеки ден!
  10. Здравей колега,но офертата не ме устройва.Иначе благодаря за препоръката Само за протокола да спомена че явно може да се подразбрало погрешно. Мотора ще се прави евентуално цяла зима така че не бързам.Имам кола която е за всеки ден просто ми стана учудващо ценитте на буталата mahle понеже не си спомням във коя тема на колега същите бутала бяха на цена 190 200 лева за 1бр което е 100 пъти по приемливо от 350 лева и тем подобни оферти.. говорим за 100 лева разлика на бутало.... което малко или много са си пари защо трябва да ги давам на търговец Х примемрно ?? Пък и както колегата каза по-гореее че тези бутала са си предостатъчни за мене !
  11. здравей колега.1во къде по точно съм споменал че броя стотинки ??? и ремонтите който последваха съм на 99 % че не са от мойте неща + това един господ знае от какво са причините.Ако колите ни можеха да говорят преди да ги купим много неща щяха да бъдат различни...... (Сега можеш да излезеш и със фразата еее купил си си счупена кола като не разбираш... ) Ми така да е не плача,ами споделям,допитвам се и търся решение на проблемите.И целта на занятието е да си "запълвам свободното време" със нещо от колкото да пуша "марихуани, пия и вися по дискотеките... Не претендирам че разбирам от всичко и тем подобни неща.Но Имам желание, и се уча бързо след като съм го видял един път. Можеш да използваш епитети към мене от сорта на "Пишман тунингист,бай ганьо майстор, и още тем подобни.Няма да ти се обидя,всеки има право на мнение.Така че ако искаш да помогнеш със нещо,Добре дошъл си. Ако ли не, лека вечер и бъди Жив и здрав !
  12. Така След всичките ми перипети и блъсканици стигнах до едно и то е "Не бях послушен" Първият проект се състоеше от... обслужване на колата и също тка със слагане на турбо к04-22 23 (което колегата vermer не одобри и се отдръпна от проекта) покрай това турбо последваха и нови изпусквателни пътища (премахваме на катализатори) Ходене търсене тръби,НЕРВИ най вече. Маслени магистрали и отичане на маслото към картера от турбото ... водни съединиения, припасване на колектора....абе циркове Инжектори от сабб, маф хаузинги, и интеркулер...И реших така да си джиткам таргата и да се радвам... Да ама не, ето и онзи прекрасен ден дойде.От ремонт на главата стигнахме до сваляне на двигателя . Така След като свалихме мотора и прегледах цените за биели и бутала.Се позачудих доста че ремонтният компелкт на Mahle до колкото знам оригиналните бутала бяха на цена от 300 лева за едно бутало! което прави 1200 лева само бутала . В крайна сметка ще се дадат тези пари. Няма как искам мотора да се затвори прилично и както трябва! но просто ми беше интерерсно вие ако имате опит наистен ли толкова струват тези бутала и ако не,има ли начин да ги намеря на по приемлива цена. 2 рото което е биелите ще бъдат на марката MaxpeedingRods (да се надяваме че ще издържат) от там дреболии лагери, гарнитурки,семерини, са ясни !!! Главата ще е пълна ревизия...Понеже колата е FWD което в началото ме спря за каквото и да е затова прибегнах до к04.... Но след кто отворихме двигателя се замислям за едно Т3/Т4 направо след основният ремонт на колата което предполагам ще задоволи прелично нуждите на една преднячка!! но там проблем мислщ че ще срещна със колекторите П.с:също така разполагам и със малко снимков материал.Който желае или следи темата да каже и ще кача
  13. Колега винаги съм уважавал мнението ти, и никъде не съм споменавал че това което ми каза НЕ СТАВА.Напротив,просто вярно реших да поема по друг път. По който не бих казал че съжелявам но на моменти се позапитвам ами АКО бях те послушал,но това е друга тема Така да се върнем на темата.До колкото знам оригиналните буталата на 1.8т са на марката Manhle който по спомен издържали на напани до към 400 коня ??? Това просто съм го чел не твърдя че е вярно, нямам личен опит.И мисля да се насоча към тях отново. А относно биелите със сигурност искам да са ковани... все пака така и така съм отворил двигателя. А знае ли човек за в бъдеще какво ще ми хрумне (божа работа) Ползите да струкнем блока на 2.0л ще се радвам да ги чуя понеже наистена не съм запознат толкова много.Там вече не трябва ли и вала да се търси друг от 2.0л ? което допълнително пренася губене на време и лутане ? (колата като цяло не мисля да се кара на повече от ..350 80 коня максимум. И тези стойности са крайни за в бъдеще ако РЕША)
  14. Здравейте колеги,за да не отварям нова тема реших да пиша по тази.Така след известно "Джиткане" ако мога така да кажа останових че похапваме масълцето.. и във един прекрасен дена като Днес. Решихме да свалим кратуната и да хвърлим едно бързо око ? Да но обаче останахме и приятно изненадани от буталата на блока,от който буталото на 2 ри цилиндър беше напълно прегоряло и като че ли е имало близка среща със клапан.... ТАКА де започнахме да сваляме и блока.Докато не се изгърбихме вече и решихме да го оставим за утре сутрин.. Та мисълта ми е, бихте ли ми помогнали и казали от къде бих могъл да си закупя бутала със сегменти, бутални болтове и ковани биели.. Понеже така и така ще го отворим поне да го затворим подкован и сигурен
  15. Здравейте колеги,Купувам джанти 18 цола за ауди б5 П.с:Трябват ли ми фланци също така за тия джанти ? Приемам и също така различни оферти за джанти стига да ми допаднат (със предимство са джантите без забележки)