Jump to content

Dark Bass

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А3 ASZ 170

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Dark Bass's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Оказа се че и на бензин я набива тая грешка
  2. Днеска пак погледнах само тая грешка остава изчистих я и ще покарам 2 дена на бензин да видим какво става
  3. Dark Bass

    VAG-COM

    не става въпрос за мързел става въпрос за 1 постоянно изключване при контакт палене пак контакт гасене контакт и т.н. което става дразнещо 2 тея клапи постояно джър мър нагоре надоло отвярят затварят като вкл изкл (което си е износване допълнително) и то това е като цяло
  4. значи дебитомера даваше ниски стойности, изкарах го поистих го и сега на място е около 3мг на сопа малко над 120 което май е добре. Самата грешка знам какво означава просто още не съм сигурен дали я набива само на газ или и на бензин което ще проверя днеска, утре. Относно идеята за бобините е че смених свещи + лули и колата продалжава на бензин съвсем леко да прекъсва като по големи вибрации на самия си такт на мотора а на газ по осезаемо припуква и падат оборотите. Другото което е студена пали на 3 цилиндъра и изгасва, при второ палене всичко е нормално. преди изкачаха грешки на 4 цилиндър Fuel injection i t.n. Solenod ventili debitomeri сега остана само тоя adaptation и това прекъсване по данни на Кнок сензорите също изглеждат стойностите добри от 0.500V - 0.700V на място Следващата стъпка е да сложа Бууст метър да видя какво става с това налягане и тея гейтове и блоуофи как работят
  5. Dark Bass

    VAG-COM

    някой ще ми каже ли дали през ваг кома мога да изключа досадното включване на климатроника при всяко даване на контакт A4 B5 96
  6. Смених и свещите и лулите но остава някакво малко притрисане и припукване и тая ши**на грешка. която май излиза и на бензин само като карам. 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded
  7. Проблема се оказа свещи
  8. Колеги имам 12.12 Ваг Ком и Малко проблеми с колата Колата е Audi A4 1.8T AEB 96г. 1 - Как мога да проверя дали бобините работят добре и ако някое не коя е тя? 2 - От какво може да се записват грешки на 3 от 4-те цилиндъра на инжекторите И дебитомера пише грешка с отклонениев стойностите а дали е за смяна той или катализатора.
  9. Реално ми трябва турбо което да държи 200 коня на двигател, толкова са ми дюзите затова си мисля 1752 или 49вб незнам коя друга също е в тоя клас. Внт20 не е за предпочитане освен ако не е и тя хибрид. А като налягане за 200к.н. мисля че е около 1.7 бар трябва да дуржи. Кулера на тея аудита е малко по голям но за сметка на това имат малко спънка заради халогена. Мисля да го изкарам и изчистя добре и да направя някакви процепи в подкалника да има поток въздушен а не тапа която малко или много се получава
  10. Vb не се намира мисля си дали ще е здрава моята топла част да я набия в 2052
  11. Лошото е че засега не но съм изолирал всички затоплящи истории и филтъра е изкаран почти отвънка да смуче студен въздух
  12. Зависи с кои дюзи си варира,от 195 до 200 205*
  13. Колата ми е ауди а3 асз 131к.с. И ми се счупи турбото. Така и така е счупено и ще го сменям въпросът ми е какво турбо най лесно ще влезе на мястото си като целта е 200 к.с. 1749 vb vnt 20 25 някой хибрид? Кой е най удачния вариант като цена
  14. и аз това казвам ама някой хора изкараха такива нещата че все едно на автомивката я дигат и от долу я мият да лъсне генерацията че е от 1000. Мн е хубава иначе точно като мойта само дето не съм 4х4. на тези фейслифтовите аудита им е болка стоковия кулер заради халогени едно друго
×
×
  • Create New...