значи дебитомера даваше ниски стойности, изкарах го поистих го и сега на място е около 3мг на сопа малко над 120 което май е добре. Самата грешка знам какво означава просто още не съм сигурен дали я набива само на газ или и на бензин което ще проверя днеска, утре. Относно идеята за бобините е че смених свещи + лули и колата продалжава на бензин съвсем леко да прекъсва като по големи вибрации на самия си такт на мотора а на газ по осезаемо припуква и падат оборотите. Другото което е студена пали на 3 цилиндъра и изгасва, при второ палене всичко е нормално. преди изкачаха грешки на 4 цилиндър Fuel injection i t.n. Solenod ventili debitomeri сега остана само тоя adaptation и това прекъсване по данни на Кнок сензорите също изглеждат стойностите добри от 0.500V - 0.700V на място Следващата стъпка е да сложа Бууст метър да видя какво става с това налягане и тея гейтове и блоуофи как работят