Jump to content

kalin3000

Members
  • Мнения

    316
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно kalin3000

  • Рожден ден 28.10.1980

Друго

  • Kaра
    ше А6

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

4442 профилни разглеждания

kalin3000's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. а,ти пъ....написах очевидното...успех с проекта👍
  2. баси...мислех че ще правите истинска плоча и че ще ляга по цялата дължина на петите на осн. лагери...за тва толко се бави....,така само в средата подпряни си мисля, че като стегнеш болтовете юнашки...лагерите ще затегнат....щот колко и да е дебела петата ,със стотни си мърда "желязото" като живо. Да не говорим че плочата е тънка и ще се изкриви още щом я стегнеш. И другото което си мисля, че е по кофти...петите са само подпряни в средата ....реално не са стегнати в точките от двете страни на шийката на вала.... Такава плоча...просто лист ламарина можеше да си изтракаш от катастрон и на първата водорезка...лазар....и после за 20-30 лева да ти я пуснат на шлайфа да се изглади.На твое място бих си сложил дистанционни втулки по размер....между плочата и петите....или ако има място и резба на шпилките....гайки отдолу. Дано не се разочароваш на финала... Мерил ли си в натиснато положение на пружините на клапаните на стокова глава колко осрава между витките?
  3. Здравей колега! Гледам, че си от София. Ходил ли си по сбирки до сега? Май вече не влизаш често тук във форума?

  4. Честита бегачка Митак! С кеф да си и даваш газ! Мерил ли си цялата кола колко тежи сега с новата моторетка...куатро?
  5. Банда,темата е от преди 6 години... Колата я продадох преди няколко ... Сега работя за гадни,долни, западни- империалисти,които не ми оставят никакво свободно време да си кълцам и заварявам железа.
  6. 3М и шкурки ли правят!? Щом си решил ок.,но ми се върти в главата че на мойто табло на колата бяха не повече от 5-6 диода на "часовник" и едно бяло-пластмасово, което играе роля на рефлектор. А на вид са същите като твоите ... за това си мисля че имаш повече от достатъчно.
  7. и аз да се включа в светкащата секта... Абе чич,трябва по упоритa шкурка 60-80 двустранно на плексиглас...и става бомба разсейването, виж с 5 керливи диода,вярно че не са SMD ама i ти си наредил доста габарит Стоп
  8. Митак,честно казано никога не ми се е налагало да търся неръждаем кожух за жило...но виж в някой магазин за велосипеди...нямаш представа какви чудесии продават там ...баси как го написах ,все едно продават космически кораби... Но все пак имат доста екзотични чаркове за едните колела. Скоро ходих до магазин за водолазна екипировка да си търся спешъл-грес,която да залепва яко и да не се отмива, та мисълта ми е че с гаранция се ползва за нуждите на нещо неръждаем кожух...само трябва да се сетим за какво!? Иначе има и малко цигански вариант за да не грее и ръждясва ,тръба 8мм от газова уредба,правиш си завоя над скоростите ,разширяваш я малко в края....... и си влиза нормалната броня на наличното жило в нея. А вътре,каквото ти хареса неръждаемо....жило...неръждаема тел от телоподаващо.....ама по-добре не ме слушай мене
  9. Мен ми се струва, че ако си направиш тръбата за ауспуха да минава с коляно и да няма такива пируети там,мисля че ще се освободи доста място. Иначе идеята на чичето е готина ,но самия ел.магнит ми се струва малко капризен за под колата.....в смисъл,че не трябва да влиза вода-кал при котвата ,не трябва и да е най отдолу,ако удари в нещо... намотките си заминават ,кабелите и те ще те трябва да се подсигурят да не ги закачи нещо по пътя...ледени буци примерно .... така с жило поне на мен ми се струва най-сигурно и срещу случайно "зацепване" Иначе едно неръждаемо жило без пвц кожух ...на малко разстояние от генерацията и ще забравиш как изглежда колата отдолу.
  10. как вървят тестовете Вярно, че сега няма много сняг,но ако имаш впечатления... Лесно ли включва-изключва блокажа,предполагам не трябват много "маневри" за да се зацепи или?
  11. вече си имаш още една доста полезна екстра абе какъв изпитателен срок....давай снимките ,че преди леко ти завиждах за задния блокаж,пък сега вече с реализираната ти идея за блокаж на торсена.... съвсем няма да може да се спи.... Обаче знаеш ли... в това със самозаключването на торсена има известна истина...ако ти попадне торсен с не изядени колела,пробвай да хванеш на менгемето единия вал,а с другия вал от към кардана да го въртиш. Докато се върти бавно всичко си е нормално, но ако опиташ да го въртиш бързо,започва осезаемо да затяга.....т.е. ако се завърти достъчно бързо,вероятно няма да предаде усилието на 100 процента,но триенето толкова ще се повиши в "чакламите" на торсена , че ще предаде някакъв не малък процент на другия вал. Та теорията ми е такава,че колкото повече е износен торсена, толкова по-малко успява да се самоблокира в някакъв процент....в подкрепа на това,моя торсен на колата е леш,зъбите му доста изядени , и както и да го въртя, не увлича ....ще взема да го пробвам с бормашината на по-бързи обороти ....ама това чак като го сваля да изплагиатствам твоята идея за твърд блокаж! Както и да е....прочети пак първите два реда!
  12. тоз турбос-мазонакис к14 ще дойде хибрид между к03 и к04 С турбинна перка на К04 и компресор на к03 това е от спецификацията която беше качил Todir на 1стр.за к03-к04 спрямо размерите които си снимал. и двете компресорни характеристики к14 и к03 И ся кво излиза че к14 ще тръгва по-късно, но ще е по-ефективна, с по ниски обороти на перките,баси турбините на тия печки страшилища! Иначе стават много маняшки нещата като ги минеш на пясъкоструя. Винаги съм се чудил как издържат мембраните на външните гейтове на тоя пек.... Нов колектор ли ще правиш или някакъв преходен фланец?
  13. имам една аксиална шайба от турбо , вътрешния отвор е 6мм,диаметър 17мм и дебелина 2мм,чистак бърсак е ,ако сметнеш ,че може да ти свърши работа или да се шлайфа и да се добави,а ако е по-дебела от наличната ще стане бомба... и другото което ми идва на ум е да се изглади аксиалния лагер и обратно на работа. Ако аксиалния го държат винтчета ще трябва само калибрована шайба на тая "джвъчка" със сегмента от към студената страна. Абе изобщо съм цар на циганските изпълнения! Иначе все си мисля ,че ако остане аксиалния луфт ще скапе по-бързо сегментите,леглата в тялото,леглото в оста. Измери и диаметрите на перките да сравняваме. толкова работа...кво ще ги правиш после тия чували с пари!?
  14. Браво Митак ,докарал си я на екстра размери! Ебаси и по-лесните....като гледам ей тази снимка се чудя аз ли съм за очила или отвътре лагера е като на драсканицата...ще правиш все едно 2 втулки за К03 Снимай и ножа да направя малко промишлен шпионаж ,че не го виждам ....стърчи там една карфица... Евала за играчката със замерването...на мен лично ми беше многоинтересно какво ще покаже въпросното измерване при различните температури. Стотна и половина разширение на външния диаметър... общо казано в работна температура от 20 до 150градуса.Вътрешния диаметър където лагерува с оста, предполагам ще е още по-малко. п.с.Баси пежото сега ще иска само синтетики!
  15. Здрасти,чиче! Ама аз те видях нейде из форума,че ти е натоварена програмата....беше гушнал едно шише шльокавица и си похъркваше доволно... Иначе освен да удръстим форума със всякакви железа и боклуци и да пишем кой-кви глупости се се сети.. друго няма да направим! Митак ти си далеч от разкрасяването на турбинката,ама все пак да знаеш ,че тоя цинковия спрей е железен! Ей тва е колектора ,че духна гарнитурата на турбото , точно на първата смяна на маслото от как метнах ихито...а е светвала безброй пъти като крушка и цинка си държи доволно. Иска само да се нанесе на чисто да не е върху ръждата и си е бомба! От спрея почти няма и помен. Митак щракни и някоя снимка, докато тече изработката ако се сетиш!
×
×
  • Create New...