Jump to content

Иво Диянов

Members
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Иво Диянов

  • Рожден ден 16.08.1992

Друго

  • Kaра
    S4 B5 quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Стара Загора
  • Интереси
    много са

Контакти

  • Skype
    ivo.dianov

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Иво Диянов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. В момента съм с Nokian Z G2, 17ки са на S4ката и определено съм доволен. От спортконтакт на континентал имам много добри впечатления на 16ки. Мисля следващите ми летни гуми да са такива, а и цената е добра - 200-230лева за парче.
  2. 6 степенна механична скоростна кутия. Сега се ослушвам за смяна на масло в скорости и диференциали. Какво що, колко... Въпреки, че няма ядове искам да си ги ревизирам тези възли.
  3. Разходът на 2.7 варира доста. Карам го на S4, като на извънградско съм падал до около 8.5-9 при нормално каране 90-120. Градско много варира 15-30. В общи линии при нормално каране гори колкото му дават по каталог. Наскоро му махнахме четерите катализатора, прави тръби на тяхно място. Ремап и на диното показа 299 кончета и 420 Нм. Мерихме я 0-100 5 секунди, 5,1 някъде. Усети се разлика. Разходът на гориво си е същия като преди. Обслужването въобще не е толкова скъпо, колкото го изкарват някои хора...
  4. Здравей колега. Евентуална цена за четерите катализатора на Audi S4 b5 2.7 biturbo. Те са два малки след турбините и два големи.
  5. Така. Закачихме я на Вагком и даде 3 грешки. 2 за богата горивна смес в камера 1, които изчезнаха от самосебе си и грешка 17965, която си стои. Лампата изгасна, но грешката си стои. Дава повишено налягане на някакъв клапан на турбото... веселба... )))))))
  6. Здравейте колеги, днес докато си карах ми светна лампата за проверка на двигателя, жълтата. Знам, че трябва да я закарам на диагностика, но ще е през работните дни. С тия наводнения ми се наложи да мина през няколко локви, над 30см дълбоки и я понамокрих. Възможно ли е да е от това? Иначе няма промяна в поведението на автомобила. Благодаря.
  7. Ами, защо да не му е достатъчен, ако искаш някакво по - спортно усещане, заменяш буквата "А" с "S" или "RS". За да разбереш, че е куатро е нужно просто да погледнеш. Има си кардан, диференциали и задвижване също и на задните колела. Обслужването между 1.9 и 2.0 е почти еднакво. Съответно куатрото има и повече възли за обслужване (масла, тампони) и за чупене(евентуално). Та както каза и колегата - доста е субективно...
  8. И двато автомобила съм ги карал. Лично аз в случая бих избрал Б6то. Куатрото, ако го вземеш после трудно ще смениш марката. Чувството е невероятно - да си сложил четири чисто нови зимни гуми и трепетно да очакваш първия сняг, и да си имаш електрическо заключване на диференциалите. И всички любители на летните гуми да ти се чудят с недоумение как успяваш да пердашиш напред...
  9. Сега вече разбрах, че са тапи, просто в каталозите, не можем да ги намерим като резервна част. Затова попитах данеби да знаете как се водят. Излизат само някакви О пръстени, затова попитах. Разбрах, че са на резба и просто се развиват и завиват (с някакъв ключ предполагам). Също исках да разбера и за това на дясната глава с болтчетата над тапата от снимката, какво е и какво го оплътнява, че тече и от там, но както и да е. Като я закарам в сервиза ще видим какво що... Благодаря и извинявайте за притеснението и глупавите въпроси. Лека вечер. Бъдете здрави.
  10. Здравейте, оказа се, че има теч отзад от тези тапи на изпускателните разпределителни валове. Искам да попитам как се водят като резервна част, защото по каталозите, нищо не излиза. Също как се развиват и сваля ли се нещо допълнително за да бъдат премахнати или само те? По каталозите гледам, че има само някакви О пръстени. Данеби на самите тапи да има някакви О пръстени и да са на резба и да се сменят само О пръстените или и цялата тапа се сменя? Че гледам имат някакви засечки отзад, предполагам за развиване или... Също така на дясната глава има едно капаче с две винтчета, което е над самата капачка. От ляво няма такова, то какво е, има ли някакво оплътнение, защото също е омаслено, над капачката? Ето и снимка: http://prikachi.com/images.php?images/885/7611885G.jpg
  11. Здравей колега, благодаря за помощта и извинявай за лайшките въпроси. Мисля си, че тече от гарнитурите. Отнякъде капе от вътрешния(задния) край на капаците откъм купето по колекторите. Тези тапи, ако са отзад, от тях може ли да ми олива по колекторите под капаците? И за да се сменят тези тапи, трябва ли дя се свалят капаците и пак нови гарнитури? Маслото се слива точно отзад под двато вътрешни цилиндъра от двете страни. Според мен от там няма от къде да дойде, освен от самите капаци на клапаните, но не съм сигурен...
  12. Точно в сервиз ги сменяхме, уж грамотен. Просто наблюдавах процеса, капаците, може и да са криви, привидно нищо им нямаше, явно ще трябва да се свалят и да се прегледат обстойно, пак в сервиз разбира се... Може и да имат някакви кривинии и да се наложи шлайф.
  13. Здравейте колеги, отскоро имам S4 B5 2.7T и бера супер големи ядове с гумените гарнитури на капаците на клапаните :@ .Като я взех оливаше по колекторите и пушеше много гадно, също пълнеше и някои свещи с масло... ужасно е. Въпреки че, предишния собственик ме уверяваше, че гарнитурите са скоро сменяни си оливаше юнашки. Дразнише ме, взех две нови гарнитури на Еоринг, почистихме хубаво капаците, намазахме много тъничко с черно силиконче, всичко се получи много добре, затворихме капаците и воала - сега тече още повече... Ако не още повече, то като преди... Левия капак като че ли тече доста по-малко от преди, но десния започна да тече повече от преди! Та какво да я правя... може ли постоянно да и доливам масло и да пуши като Вартбург... Help...
  14. Началник смяна в Марица Изток, през свободното време фотограф.
  15. Двигателя, не е лош, за времето си е бил добър и сега си е, просто си иска подръжка и обслужване. 2.3 136то коня по - ми харесва, по - е "мазен" за каране и има по - добри ниски. 2.0 20 клапановия мисля е за предпочитане, но са редки. Като цяло съм останал с добри впечатления за 2.0 16в АСЕ, като за времето, когато е мислен и произвеждан...
×
×
  • Create New...