Jump to content

kori

Members
  • Мнения

    114
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    quattro

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kori's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги сигурно е описано как точно става обучаването, но и аз да обясня след като дълго време не можех да се справя. 1. Трябват ви два броя ключове задължително! Давате на контакт, затваряте вратата и в рамките до 30сек. Трябва ръчно да заключите колата отвън, натискате 1 път копчето на ключа за отключване, на 6 секунда натискате още веднъж отключването.Честито вече сте с обучен ключ! Ако искате да обучите 2 то ключ дистанционно процедурата е същата само че натискате копчето 2 пъти за 2 то, 3 за трети и т.н. и на 6 секунда още веднъж за да се запише. Имайте в предвид че има постарому модели които не се подържат дистанционно управление. Иначе може да обучите всякое дистанционно и с две,и с три копчета !
  2. Сега пробвах този номер с залк. Откл. Ама греда А6 с5 98г С нови батерии съм и имам само един ключ. Да подчертая откакто я имам не ми е работило дистанционото Сега пробвах този номер с залк. Откл. Ама греда А6 с5 98г С нови батерии съм и имам само един ключ. Да подчертая откакто я имам не ми е работило дистанционото
  3. Благодаря кокега за линка много ми бе полезен. Само че като четох из мненията на колегите забелязах сьщото недоразумение като тук в погорния пост за разните модели като А4 Б5 естествено всеки знае че става въпрос за ауди а4 сега дали ще е Б5 или Ф Това е друг въпрос. Същата работа за фолца всеки знае и почти се знае че като кажеш пасат4 става въпрос за Б5 . Така че няма нужда чак от толкова внимание за нещо не толкова важно. Впрочем за ауди съм съгласен, че може да се разбере погрешно,но за пасат или голф не мисля. Благодаря за отговорите. Разгледах темата чудесна е
  4. По принцип колега Цанов аз съм човек на доверие и колегата от форума дето ми го продаде едва ли не се кълнеше, че е работещ. Няма да споменавам имена щото не съм такъв дето ще тръгна да плюя. И аз имам във форума 2 стари аудита на части, но гледам колкото се може да бъда коректен. Доста се отколнихме от темата, но аз да се върна пак на въпроса ЗАМЕНЯТ ЛИ СЕ модули с други букви и кои са най сходни. Забелязах на един френд пасата му е 4ка 2.5 ТДИ малкия душегуб формоушън с същото управление като моето с буква "А".
  5. Здравейте колеги, искам да отворя тема за тези прослувути АБС модулули. Чувам от други хора, че може да се подмени управлението с друго (с друга буква), но става чрез програмиране, та мисълта ми е някои наясно ли е да ли е възможно това и как точно става. Моят параход е 2.4 куатро автомат 98г. седанче - модула ми е 8Е0 614 111 А. Поръчах втора употреба, който ми падна от колега на много добра цена, но се оказа в същото състояние като моето, а то е че не се чете от никаква диагностика и свети един голям УДИВИТЕЛЕН. Четох разни теми,разни фиксове за студена спойка и аз като нормален българин разцепих макината и реших да се правя на майстор намерих студената спойка, но като тръгнах да го запоявам капнах тинол върху другите телчета, от тамотидох при друг специалист да го поправита му майката е.а. И нали ви споменх че си бях поръчал друг та и него го отворих и каквода видя същия прословут проблем само че тоя път нализнаете че мъжка к.рва веднъж се е.е , отидох при истински майстор да го запои, човека си свършидобре работата - удивителния ъгасна на таблото се изписаха нормалните си работи, обаче АБС свети. Прочетох го с Ваг кома даде предно ляво колело - окъсено или прекъсната, смених датчика с друг работещ, обаче същата работа. Та сега питам имали заместими управления с други букви и каква е схемата за тяхната адаптация, защото честно да си кажа не ми се дава ново 150лв за друго втора употреба и гаранция никва каква ще дойде по еконта. Благодаря предварително!
  6. Здравейте, аз се добих ГИ декември 2014 ( турски ) струваше ми 1000 лв и мога Дакажа, че е добре колицата си върви перфектно и си гори така около 20 в града и към 14 извън града. Само да спомена, че съм куатро, автомат АЛФ-мотор 165 к.с. А колкото до течовете на масло няма какво да се коментира има ги доволно. На пролет мисля да обслужвам ДВГто, имам и термостат за смяна. Газаджията ме посъветва да не си хвърлям излишно париците за скъпо газово, това е с 2 години гаранция работи добре и не се оплаквам, колкото и да я настъпвам на бензин не ми е включвала и честно казано на газ колата ми върви повече.
  7. Автомобила за момента е цял. Джанти 16 гумите нестават 450лв преден капак 150лв решетка преден капак 30лв Броня предна 140лв фарове 1бр. 80лв Маска (очиларка) 130лв кожен салон комплект с корите 450лв (може и поотделно) Предно стъкло + огледало панорамно 110лв огледала с ел. пребиране 1бр. 70лв АБС 8е0 614 111 Т 150лв Абс датчик 30лв Лайсни на вратите долни 1бр. 20лв врата пълен комплект без кора 150лв (може и по отделно) задна врата комплект със стъкло и стоп 170лв. задна броня със забележки 100лв стопове десен 60лв стопове ляв със забелжка 35лв мрежа за багаж 25лв мрежа предпазна декор до щората 40лв управление климатроник 80лв скоростна кутия комплект с кардан, съединител, раздатка и диференциал 1100лв Всички цени и части подлежат на коментиране при поръчка на повече неща. Разбирасе това е една част от нещата всичко е налично и очаква разкомплектоване. КОЛАТА СЕ НАМИРА В ГР. СМОЛЯН, работя с куриер тел. 0878734114 Красимир
  8. kori

    От 2,5 ТДИ към 1,9 ТДИ

    Страхотна тема! Колегата си е решил проблема кара си 6ца с един страхотен двигател, хем по малък данък, хем по малка ипо евтина подръжка и то в пъти. Само това с тия регистрации не го разбирам почти в цял свят ДВГ се води консуматив само тука се впъват като империалисти ,та къде е номера на двигателя, та защо е без номер, а бе ужас и всичко за лев. трябваше колега да го регистрираш като 1.2 за шоуто
  9. kori

    имобилайзер на а6 с5

    колега сега въпросът е как да го премахнем имобилайзера, а не как да го възстановим. Направи копие на ключа ако ти запали с копието значи си точен ковеш нямаш имобилайзер, ако ли незапали пази си оригиналния ключ добре! Има ли идея някой къде точно се намира имобилайзера ясно е, че антената е на самия контактен ключ, но самия модул къде се намира имам предположения, че е в таблото с уредите (арматурата), но не съм сигурен ако някой е компетентен по въпроса моля да сподели колата е А6 Ц5 2.4 автомат АЛФ мотор 99г
  10. Е колеги както ви споделих за моя "параход" , че ще почна да го стягам,ударих на камък още с първа копка. Исках да го прочета с ВАГа и за късмет не ще да се свърже с нито един контролер единствено направи връзка с радиото и сега търся проблем защо аджеба неиска да се конектва. Започнах да я разглобявам и забелязах отпред при акумулатора че има следи от вода и то доста се е задържала (преди имах А4 и зная че отводнителните отвори са си малък недостатък) та най вероятно водицата е направила некви поразии. Ще направя снимки и ще кача, та моя съвет е хвърляйте по едно око отпред в коритото на акумулатора и ако видите, че се задържа вода махнете акумулатора и си почистете отворите ще си спестите доста главоболия(па ако сте с автоматик ще спасите компа)
  11. kori

    Audi Bose Concert проблем

    Тези копчета това им е слабост просто се прее.ават няма обяснение. Отваря се пръска се с спрей работи известно време и после проблема пак е налице без значение - за баланса ли е за волумето ли, все същия х.й!
  12. Здравейте колеги и аз така да се каже се сдобих с А6 Ц5 куатро автоматик от Германия, колицата си има доста забележки, но нали сме си българи и мисля да си я постегна. Единият проблем е маслото вижда се, че губи точно от същите места, но има един лек шум в мотора който ме притеснява сякаш е обтегач ли и аз незнам, но ще си покаже като го отворим. Иначе интериора и екстериора са повече от прекрасни и затова мисля, че си струва да се налее някой лев в старото возило, разбира се ако имам възможност и аз бих карал по нов и по мощен, но... България не е Дубай.
×
×
  • Create New...