Jump to content

Ванюша

Members
  • Мнения

    96
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4

Ванюша's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И аз така смятам, А4 Б5 според мен си е корав автомобил и щом са ти останали пари можеш да си го обслужиш по-пълно и да му се радваш. Ръчка ли беше или автомат, че вече обявата не е валидна, маи ръчка?
  2. Цитат от Уикипедиа ''From its introduction through its discontinuation in 2003, only 750 of the D2 "W12" models were produced.'', което значи, че са произведени 750 броики от А8 D2 W12 6.0, а тази която си е постнал от обявата пише и Long, следователно ако е купиш ще караш доста уникална, направо екзотична кола, и примерно след едно 20-25 години може неколколратно да прехвърли сегашната си стоиност, но това е само мое мнение.
  3. Ами аз съм го правил този номер, и си го сложиш от другата страна болта. Колко е сигурно не мога да кажа, невиждам какъв може да е проблема обаче. Вече карам така не малко време и няма проблем. Иначе е ясно, че заводската работа си е наи добра според мен. Поздрави.
  4. Цена на предните два за Б5 на предно предаване 30-40 лева мисля бяха Италиански, цена на труд 20 лева, време за работа половин един час, възможно е и повече. Течността не помня производител. Съвет каде да гледаш значи маркучлето при съединяването с трабичката, виж врътката на самата трабичка да не е клеясала и при развиването то и от маркучлето да не се посука самата трабичка, при мен и отзад и отпред беше така, като отпред майстора разкачи цяла трабичка за да отварти маркучлето без посуквания. А даже и да се посука има и лек за това, отиваш при газаджия и му казваш на каква трабичка да ти сложи врътки, или изрязвате края на посуканата и има инструмент вкарваш новата врътка и спомоща на този инструмент трабичката става като фуниика отпред и е почти като заводско. При обезвъздушаването можеш да ползваш и една шлауфка надената на пробката за обезвъдушаване за удобство да не пруска и да гледаш балончетата. Иначе имаи напредвид че може да ти се наложи употребата на ключ тип звезда с прорез за контра при развиването на маркучлето от трабичката. Първоначално след ремонта караи стабилно и внимателно и следи за течове. Успех и да кажеш какво е станало, приятен ремонт.
  5. При Б5 долния краи на щитрихованото е МИН горния МАКС, порполагам че и при теб е така по начина по които го описваш, но да кажат по запознатите. То за това масло се проверява на студен двугател при хоризонтално паркиран автомобил, вади се щеката бърше се и пак се вкарва и няма да ти е омазана тогава и ще можеш спокоино да си видиш докаде е.
  6. Здрасти, колега едната маи е малко по нова година иначе като екстри са същите, двигатели общо взето пак така и наистина е труден избора, бих те посъветвал приятелски в такъв случаи да идеш и да е видиш ако не ти е проблем тази която е 2.4 пише долу и за варянт за пробно шофиране, така поне ще добиеш преки впечатления от колата на живо и може би ще ти стане молко по ясно относно избора ти, другата предполагам не си е гледал на живо. Това е моито мнение и съвет, поздрави и успех с покупката.
  7. Ванюша

    Въпрос за чистачки

    Според мен правилно си се насочил колега, че е някои механичен проблем, щом казваш, че се чува как върти моторчето, а на диагностоката не илиза нищо иначе оглед на механичните връзка/и от моторчето към чистачките ако има такива да не е се откачило или скъсало нещо. Разгледаи менюала за А6 може пък там да откриеш нещо. Аиде успех с ремонта и после пиши каква е била причината.
  8. Карам същия двигател на А4, според мен е относително прост и надежден, аз лично доливам малко масло, но засега това не ме притеснява, да иначе иска обороти за да го усетиш, нищо им няма на 5-те клапана даже си ме кефи, кадето 4 там и 5, разхода в града при мен не е 14, с лиготиите и по средно натоварено движение към 11 по лекичко може и под 10 според мен, извън от 7-8,дали е с климатик или без, по пълна или по празна колата не съм забелязал фрапанта разлика в разхода, като средния на компютъра ми го показва около 9-10. Доколкото знам А3 е по леко, така че може би са възможни малко по ниски стоиности от към разход. За газифициране питах майстори които считам за добри 990 лева, мисля ми казаха, и маи две години гаранция на инжекторите, лично аз засега се ваздържам по простата причина, че ми се връзват около 10 000 километра средно на година и смятам, ГИ за момента за излишен. Иначе колега и 1996 година Аудита има с бордови.
  9. Значи има и други терикати с обръщането,не съм само аз, Българска му работа и това е. Иначе и аз при носача имах нов болт. И докато е вдигната колата е подсигуряваи добре колега, ръчна, трупчета, резервна гума подпираи добре, така знам от стари хора и се старая да го спазвам, важно е да се пазим докато работим. Аиде и успех.
  10. Това незнам дали трябва да го пиша поради съображения за сигурност, но все пак съм започнал, и се предполага, че тук сме възрастни хора. Какво направих аз, точно тоя носач кадето неможе да му излезне болта наи хамалската с една ножовка му отрязах главата и при новия носач вкарах новия болт на обратно, демек кадето му беше главата на първия, там се оказа гайката на новия болт, без да свалям амортесьора. Невиждам какво е значението от коя страна е гайката и от коя главата, карам така доста време и си е екстра, казах и на едни майстори, приятели поусмихнаха ми се и това беше. НЕ го препоръчвам, просто казвам моито решение ако на някои му хареса е друг въпрос, понеже ми се вижда тъпо за един носач да резчагъртам половината окачване от едната страна. Всички знаем, че препорачителна си е заводската, оргинална работа. Поздрави и лека работа колега.
  11. Честити, колега със здраве да си е караш.
  12. Взех А4 1.8 и съм доволен, сега бих търсил А3, има го момента когато което и да вземеш все ще те е яд малко, че не си взел другото.Двата мотора които си дал маи са си 90% еднакви, 1.9 е доста препоръчван аз имам допир с 1.9 90кс и ми харесва.Като чена на частите по двигателя разлика едва ли има,иначе предницата на А4 се слави като по чуплива и непригодна за наще пътища, и както вече е казано разколачването на предницата за смяна на ангренажа и прилежащите към него работи пак е малко по скъпа.Общо взето в зависимост от състоянието на колата 1000-1500 лева грубо трябва да ти стигнат и за масло и за ангренаж и за нови носачи по предницата, смяна на течности, филтри, накладки и за отстраняването на някоя и друга забележка, а това както е казал по горе колегата при що годе нормално каране ще го правиш на 50 000-60 000 километра наи верояно. Например една гарнитура на капака на клапаните за А4 е 30-35 лева, горен носач 40-45, накраиник 20-30 лева, маркучи за спирачките комплект предни са ти 30-35 лева, преден лагер ти е 30-35 лева цитирам все ориентировъчни цени по спомен за да добиеш нщкъква представа и да си изведеш изводи, а наи добре влезни в няки саит и разгледаи там цените на отделните части. За А3 знам, че предницата е бетон, но нека по компетентните се изкажат. Аз лично обобщавам нещата така А3 младежки ориентиран непретенциозен хечбек, с добро качество, приличен разход и динамика от предлаганите двигатели, по лека потдръжка и приятна визия. А4 малък, по градски ориентиран седан подходящ и за млади и за стари, добро качестве, приятни инжинерни решения по колата, добри двигатели със съотсветваща динамика и нормален разход за класа си, предлагащ високо ниво на комфорт за своя клас, по-скъпа потдръжка и по претенциозен от към експлоатация. /Това е лично мнение и не задължавам никои с него./ Поздрави колега и дано случиш на кола и да се похвалиш каквото и да вземеш.
  13. Колега дал съм приблизителни резултати голямо значение има кои го кара и как го кара дали е с включен климатик или не, дали е натоварено или не, това са моите впечатления за разходите, не твърдя за 100% достоверност пък и знаем, че има ивънгратско и извънгратско както градско и градско Колкото като кои Голф е не споря. Иначе относно съветите на колегите за Б4, и според мен може да се окаже по-добър избор. Радвам се, че вместо Тигра си минал на А3, това кадето си го поснал като обява, добре има доста сменени неща обаче каде, как с какви са и защо неможем да знаем гледам е написал и за по малко от 2800 да не му званят което според мен може да значи да не кажа голяма дума и за 2500, че би склонил, нищо лошо не казвам може и колата да е здрава няма как да разберем само по написаното и снимки. Каквато и кола да вземеш, да си е обслужиш възможно най пълно и да ти е мирна главата, е важно не се потдаваи лесно на емоции при избора на автомобил, пък и не само.
  14. Дизел или бензин искаш, 4х4 или предно, ако е бензин да има ли АГУ, предпочитана година. Иначе 1.8 20V, 125 коня, бензин, разход на 100 от 6-7 извънградско до 8-12 градско,тръгва по сериозно след 3500 оборота, добър двигател смятам достатъчно мощен за купето като цяло според мен е здрав. 1.8Т 150 и 180 коня нямам преки впечатления от двигателя има турбо което говори за по добра еластичност и ускорение следователно малко по висок разход от своя роднина 1.8, кажи го 1-2 литра на 100 повече. Турбото може да е предимство може да се окаже и допълнителен разход нещата са относителни, зависи от как е потдържана колата и от разбиранията, за рециклиране на турбото се говори, че илиза 200-300 лева което е нормално за мен. Дизелите 1.9 TDI 90 и 110 коня и двата двигателя според мен са достатъчно мощни за купето, като цяло смятам, че са здрави двигатели разход в града е относителен 8-10 извън 5-7, като ивънгратско дава по добри резултати от към разход отколкото бензиновите си събратя лично на мен варянта с 90 коня ми е приятен за каране, сигурно 110 коня е още по приптен, но не съм карал. Като здравина и потдръжка А3 е доста по евтина от по голямото си братче А4, предницата е по проста следователно по евтина за обслужване, ако не ме лъже паметта е като на Голф 2, но не съм 100% сигурен. Като цяло и на мен ми допада са първа кола. По интериора някои детаили са с малко калпаво покритие и се излющват, доста лесно, като това е характерно за няколко модела Ауди, но има лек за това стига да вземеш някоя. При положение, че тръгнеш да обикаляш гледаи всички линии да съвпадат, обърни внимание как се затварят вратите, предния капак, заднип, работят ли всички копчета, гледаи за омаслено по двигате и около двигателя, покараи е и прецени как отделя съединителя при паленето на студено забележи как пали след това и като позагрее, виж да няма други отенаци по боята все такива работи за които е говорено и най добре вземи някои безпристрастен покраи теб, че човек като е мераклия някои работи не ги вижда и аз като избирах моита и аз мисля, че съм пропуснал някои неща, не не съжелявам за избора си. Поздрави и успех с покупката. П.С. Има и двигател 1.6 бензин 101 коня, нямам никакви впечатления, но маи не го препоръчват много.
  15. Браво колега, 1.9 и аз го харесвам със здараве да си го караш и много да те радва.
×
×
  • Create New...