Jump to content

PlamenKK

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 AFN

PlamenKK's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. PlamenKK

    AFN проблем

    Не заблуждавам никого гарантирам че проблема е в пренадуване на турбото и сьщо може този проблем да се види и на VAG COM ,ако това е някькво оспокоение за някои ,само че не може да се оправи през VAG COM,и за това трябва да се исчисти турботo.На VAG COMA ще ти даде грешка на клапан G71 че е пренадула Турбината.Ако пак не ви се вярва нека човека да каже когато отстрани проблема какьв точно е бил.
  2. PlamenKK

    AFN проблем

    Колега Проблема сьс сигорност е от пренадуване на Турбото.Просто геометрията не се двиви плавно при ряско подаване на гас ,а задьржа и МАП сензора отчита ненормални стойности (някьде наи вероятно по високи дори от 2 бара.),Исчисти си турбото и ще се оправи.Имал сьм сьщият проблем.Това се получава само при двигатели като AFN,на които МАП сензора е в компа с маркуче.При AVG ,(които е с датчик на трьбите за налягането на Турбото) като пренадуе турбото влиза в ажариен режим и няма този проблем с пушаците,Но пьк там трябва да изгасиш и да запалиш отново за да излезе от авариен Режим.Успех
  3. PlamenKK

    ГНП

    Не сте нагласили капака както е бил, дали сте го по напред и сте намалили горивото тоест МИЛИГРАМИТЕ впръскано гориво в секунда това е най вероятната причина за проблема,другото каето е важно е че като се охлаби пружината на авансатора,точно кадето има опръстени отстрани мърда центровката на закъснение 1 ,2 зъба и после като я сложиш на същото място ако си я белязал може да не е добре Аванса тоест трябва да и дадеш малко Предварение или да я закачиш на ВАГ КОМ и да го направиш 2 градуса колкото трябва да бъде.За начало си мръдни капака на помпата назад към купето ,но дано си го белязал преди да го свалиш че иначе ще има едно налучкване ,но пак става от 5 ,6 опита. Успех
  4. Не няма да стане буксата на Пасат AFN не е същата а дори и да намериш със същата букса примерно от A3 / VW -AHF ,който също е с променлива геометия колата изобщо няма да запали с него защото не го распознава , затова се гледат номерата за всеки двигател , ЕКУто трябва да си е с точният номер.
  5. Колега релетата трябва да са нормално отворени,на всяко реле трябва да има по два СИЛОВИ кабела (2 дебели кабела около 4 квадрата)единият е вход 12 волта -ПОСТОЯННО НАПРЕЖЕНИЕ ,другият е исход кьм подгревните свещи,а другите два тьнки кабелчета са управлението на РЕЛЕТО,единият е (-),а другият е (+) които идва от компютьра при температура на антифриза под 0 градуса.Демек на вапросният (+)на тьнкия кабел (на бобинката)на Релето идва 12 волта само когато компа разбере че температурата на антифриза е под 0 градуса.Вземи един мултицет и като извадиш релето си измери на единият от двата силови кабела дали има постоянно напрежение 12 волта.На единият трябва да го има без значение на кои от двата.Другият вариант е да си сбьркал местата на релетата,защото има доста свободни които са за други неща.Местата за релетата ще ги познаеш много лесно по дебелите кабели които влизат в два куплонга които са един до друг.Може и с замерване с Мултицет спрямо буксите за подгревните свещи.
  6. На Б4 релетата за подгрев на свещите на Антифриза са под кората (под кормилото)Две релета мисля че бяха с номера 109 ако не се льжа Едното е 80 Ампера-то включва двете свещи а другото е 50 Амп. то включва третата,до тях има и два бушона сьщо 50 и 80 Амп.На кола която е нямала такьв подгрев оригинално а има оставени букси за свещите ги няма релетата и бушоните на сьответните им места защото просто не е било нужно да ги слагат при положение че няма да слагат свещи,иньче инсталацията си я има и ако се сложат релета би трябвало да работи.Аз имам подгрев на антифриза на А4 ТДИ управлява се от компютьра,под 0 градуса се включват свещите само при студен старт,и след като спрат да подгряват свещите на мотора,а те подгряват 1:30 мин.Генератора е 120 Ампера и компа оправлява колко свещи да работят спрямо консумацията която ползваш в момента(примерно само при пуснати фараве си подгряват и 3те свещи а при пуснат нагревател на задното стькло остават да подгряват само 2те,а ако има и други консуматори които да товарят генератора може и само една да остане да подгрява)
  7. А Аванса на впрьскване на дюзите на колко градуса предварение е.Питам това защото на Помпа дюза от распределителния вал се гласи момента на впрьскване на гориво.Ако закьснява впрьскването може да ти прави така,закачи я на ваг ком и виж какво е положението с Аванса.При помпа дюза се получава такова закьснение в АВАНСА поради износване на Распределителен вал или дюзи,Ако е малко износен може да се компенсира от раздвижната шаиба на распределителният вал.Сьщо така може да се получи малка промяна в Аванса и от смяна на Ангренажен Ремьк-Сьщо се компенсира от Раздвижната шайба на Распределителния вал.Успех.
  8. Колега не мисля че проблема при теб е в Акумулатора , щом вьрти сутрин добре е без значение волтовия ток дали е 12,3 или 12,6 волта,дори и един скапан Акумулатор които неможе да завьрти изобщо сьщо показва напрежение 12 волта и отгоре.В случея е важно дали Акумулатора си ДЬРЖИ Ампеража.Според мен проблема при теб може да е Центровката на помпата (Аванса),ако е на закьснение сутрин ще варти повече докато запали,закачи я на ВАГ-КОМ и виж предварението трябва да е от 1,3 - 2,0 градуса,Ако ти показва че е добре-може да имаш блокирало буталце на динамичният Авансатор-това ще го разбереш като откачиш буксата на Авансатора и запалиш без нея (мотора трябва да започне да работи шумно и да ручи на ПРЕДВАРЕНИЕ при подаване на гас защото предварението става 17 градуса при откачена букса).Ако е блокирало буталцето няма да има никаква разлика в поведението на мотора.А нафта може да ти врьща през някои от четерите клапана за високото налягане които са на главата на помпата кадето са завити трабите,но в повечето случаи ако испуска такьв клапьн испуска и при топьл мотор,сьответно и при топьл мотор ще се врьща нафтата и ще прави по 5,6 оборота докато поткачи гориво,освен ако испуска толкова малко че да минава ден докато истарве нафтата.Предлагам ти да започнеш с Аванса на помпата,а сьщо може да видиш сутрин с един Мултицет като дадеш на контакт дали идва ток до свещите,щом казваш че свещите са здрави,може релето да се е скапало и да не подгряват свещите , а ти да се вкарваш в някькав филм заради едно реле.Успех
  9. Ами да малко трудно се развива Горивният фильр особенно ако не е сменян скоро.Единствения начин за развиване е следния-Изваждаш филтьра навьн,след като си раскачил маркучите разбира се,стягаш филтьра на менгемето така че щуцерите да останат кьм теб,поливаш гуменото оплатнение което е между филтьра и корпуса с гореща вода за да омекне, след това вкарваш едно стабилно желязо в големият щуцер посредата (6мм мисля че беше отвора сьответно такова желязо намираш)и напьваш в посока развиване,метода е безотказен,досега сьм сменил доста такива филтри по тоя начин и не се е счупил нито един корпус.Но без да стоплиш оплатнението не се мьчи да го развиваш защото в тоя студ се е вдарвило и наистина може да стане проблем.Успех
  10. Ами казали са ти да сложиш филтьр от голф 3 защото е цял метален с два щуцера само,предлагат него заради клапанчето което го има на твоя оригиналния,а на целия го няма.Няма да има никаква промяна вьв балончетата като сложиш целия така че не се занимаваи,пробвал сам го не ведньж и за това ти казвам,а и твоя врьща % топла нафта от излишното гориво обратно в филтьра за да се топли и другата нафта а тоя дето са ти казали да го сложиш няма тая опция.А за масло ти препорьчвам 10 W 40 полусинтетика,по евтино-MANOL-40лв(4литра),или по скьпо TOTAL-60лв(4литра)
  11. Ами по принцип на тея коли винаги си варви по малко вьздух,като балончета по маркуча,това не е притеснително,като угасиш балончетата бавно се врьщат обратно,но ако се врьща нафтата,тогава няма да пали,и ще варти много докато запали особенно сутрин,това може да се получи ако сте вадили иглите на високото налягане кьм трабите,там има едни дифтунки,но по принцип не правят проблеми,балончетата да не те притесняват изобщо ако се врьщат само балоняетата няма проблем,това ще разбереш по паленето а и ако се враща нафтата то се вижда по прозрачният маркуч
  12. Kолега на датчика има само два гумени опрьстена,ако тече само от там се сменят бес дори да се вади помпата само развиваш двете болчета и си ги сменяш ,но аз ти препорьчвам да смениш всички уплатнения защото ако не са сменяни след като смениш тези проблемните и като спре да тече се ВДИГА налягането в помпата и протича от друго място защото всички гумени гарнитури са се смачкали и вече не дьржат,но можеш да пробваш пьрво само с тия двете ако задаржи караи така тая зима,а и между другото според мен не тече от АВАНСАТОРА,а между главата и помпата кадето са навити трабите за високо налягане,и се стича точно там на вапросният датчик и си мислиш че проблема е в него,винаги пьрво протича от там и горе от Ел блока,поне на колкото коли сам сменял уплатнения симптомите са тези ето и снимка на оплатненията-
  13. PlamenKK

    Чип на А4 1.9 ТДИ АФН

    Колега не е от демпфера тресенето, кажи на приятеля си да извади буксата от датчика за скороста от скоростната кутия,и да пробва без нея и ще се обеди че без буксата,когато километража не отчита скорост тресенето го няма,Когато километража каже на ЕКУто че колата е в двийение тогава става проблема с тресенето на 4 и 5 предавка,сега разглеждам схемите на ЕКУто и мисля че ще може да се направи нещо по вьпроса с този проблем,като намеря точното решение ще пиша,защото четох всички теми и се оказа че много хора го имат този проблем,при повечето се усеща след чипа заради големия Вартящ момент на ниски обороти явно,а при други дори и без ЧИП,и никои до сега не е намерил решение на проблема като гледам.
  14. Колега испратих ти Л.С виж го и чакам отговор.
  15. Интересува ме Мембраната и пружината на клапана здрави ли са,с две думи клапана здрав ли е и колко пари му искаш,кажи каква е цената и състоянието му и ако ме устроива може да се разберем да ми го пратиш.А този клапан е от голф 4 ТДИ 110к.с нали,защото на снимката не мога да го видя добре.
×
×
  • Create New...