герги

Members
  • Content Count

    417
  • Joined

  • Last visited

About герги

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    audi А4 1,9 B6 AVF

Персонална информация

  • Location
    Плевен

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. На блока не знам да има,виж в сервизната книжка,трябва да има стикер с всички кодове.
  2. В контролния талон(големия)
  3. Само знай,че да отвиеш единия от винтовете,трябва да свалиш чистачката и да махнеш пластмасата под нея. Иначе ще счупиш капака. И въпросните релета са под компютъра.
  4. При положение че във всяка морга има оригинални болтове с кофи,не знам какво би накарало някой да ползва такива от третия тип.
  5. Оказа се шайбата проблем,смених я за 45 кинта от тех ко. Иначе онлайн не намерих толкова евтин компресор,може ли линк. Ще полезен и на други нуждаещи се.
  6. А те предлагат ли компресор или аз трябва да им нося? Пише ли нещо на гаража? В дясно в началото има някакъв специалист по всичко,след него ли?
  7. Здравейте,компресора на климатика започна да трака и ще се коти. При запалване трака,като тръгне да работи спира,но сигурно е пътник,та искам да го сменя превантивно. Преди време колега в една тема беше препоръчал майстор за Плевен,но беше отдавна и не мога да я намеря,та ако прочете моля да помогне. Ако някой помогне и с линк за компресор ще съм благодарен. Колата е Б6 1.9 тди куатро avf.
  8. То си пише коя крушка е за смяна,натисни check.
  9. Хъркането се получава след като отпуснеш газта,или и като натиснеш педала на съединителя?
  10. Въпросният болт е разплакал не един или двама
  11. Щом маслото на пръчката е ок.,проблема най вероятно е в датчика. Втората се задава като по време на движение се натисне бутона check.Изключва се като пак по време на движение се задържа същия бутон.
  12. То зависи от бензина,не толкова от филтъра.
  13. Ако парите не са проблем,иди във сервиз на Фолксваген.