герги

Members
  • Content Count

    450
  • Joined

  • Last visited

About герги

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    audi А4 1,9 B6 AVF

Персонална информация

  • Location
    Плевен

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колко скъпи са тия клапи,че се налага толко мъки
  2. Въпросният нагревател върши чудесна работа,аз без него съм жив умрял
  3. Аз изкарах 8 години със FIAMM на 1.9tdi. С него купих колата. Преди седмица се предаде и като го свалих гледам на него щампована 2014г. Джамбазина дето ми продаде колата не го е огледал че е нов да го свали. Та за осем години по тая логика с падането на амперите,трябва да е бил останал на 10 ампера. Понеже не намерих в Плевен FIAMM си купих варта силвър пак 85 ампера,пък колко ще изкара ще видим
  4. Трябва да се разглоби и да се огледа. Най вероятно ти задържа ръчната. Вдигни колата на крик и завърти колелото на ръка и ще усетиш дали задържа.
  5. Благодаря и на двамата
  6. Какво е маслото за хидравлика на B6,че като ми загрее и се втвърдява волана и мисля да сменя помпата. Отделно започна и да шуми. На казанчето пише да се ползва само минерално,но ако знае някой точно ще съм му благодарен.
  7. Ако не е паднала шайбата, може да са изронени шлиците на оста както ми се случи на мен. За да провериш дали е паднала виж в центъра на шайбата на компресора дали има болт за ключе 10. Ако има значи е там и не е лошо да се свали и да се огледа оста на компресора дали шлиците са ок.
  8. Това не го прави незацепен
  9. Много бързо се превърна в разбирач. Компресора е постоянно зацепен,без значение дали си включил екон или не. Ако включиш екон обаче, октомври-февруари да речем,няма да ти работи подгрева на купето,който се включва под 5 градуса автоматично. Стружки ще има само ако компресора се е смлял отвътре,ако са му изронени шлиците на оста стружки няма да има,но от сервиза може да си търсят причина да ти сменят и кондезатора.
  10. Трябва да се провери, може и да е друга причината. На мен два пъти ми е падала шайбата която зацепва компресора. Трябва да се огледа.
  11. Ако си с В6,може да ти е заминал компресора. Аз моя го смених преди седмица, защото ми бяха изронени шлиците на оста.
  12. Пичаги,стига сте се препирали. При температура на антифриза 85-95 градуса,на таблото показва точно 90. Няма как да се закове температурата а +-1 градус.